Zakup technicznych środków materiałowych, akumulatorów, ogumienia i akcesoriów do pojazdów ogólnego przeznaczenia

Publication date 2015-08-25
End date 2015-09-03 09:00:00
Instytucja 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Guma i tworzywa sztuczne,
  • Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 218452 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 343000000, 195000001, 314000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup technicznych środków materiałowych, akumulatorów, ogumienia i akcesoriów niezbędnych do zabezpieczenia eksploatacji pojazdów użytkowanych przez jednostki wojskowe z rejonu odpowiedzialności
14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania eksploatacyjne -techniczne oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie 3; 5/4- zadanie 4; 5/5- zadanie 5; 5/6 - zadanie 6) do SIWZ, wymagania eksploatacyjne - techniczne dla zadań nr od 4 - do 6 załącznik nr 6 (6.1 - dla zadania nr 4; 6.2 - dla zadania nr 5; 6.3 - dla zadania nr 6) do SIWZ oraz w projekt umowy - zał. nr 7 do SIWZ.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 6.

Wymagany termin realizacji zamówienia:
a) realizacja zamówienia podstawowego nastąpi jednorazowo w terminie:
dla zadania od 1-5: minimalny czas od 4 dni roboczych - do maksymalnie 18 dni roboczych od daty zawarcia umowy
(nie mniej jak 4 dni i nie więcej, jak 18 dni)
dla zadania nr 6: minimalny czas od 20 dni roboczych do maksymalnie 60 dni roboczych od daty zawarcia umowy
(nie mniej jak 20 dni i nie więcej, jak 60 dni)

b) realizacja zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi do dnia 19.12.2015 roku lub wyczerpania kwoty z umowy.



Warunki i wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań częściowych zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 6 do SIWZ - tj. Wymagania eksploatacyjne - techniczne dla zadań od 4 do 6 (6.1 - dla zadania nr 4; 6.2 - dla zadania nr 5; 6.3 - dla zadania nr 6) oraz w projekcie umowy.

Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji według poniższego opisu:
a) zadanie nr 1 o kwotę: 30 000,00 zł netto;
b) zadanie nr 2 o kwotę: 10 000,00 zł netto;
c) zadanie nr 3 o kwotę: 9 000,00 zł netto;
d) zadanie nr 4 o kwotę: 19 000,00 zł netto;
e) zadanie nr 5 o kwotę: 18 000,00 zł netto;
f) zadanie nr 6 o kwotę: 6 000,00 zł netto;
realizacja zamówienia (dostawa wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 19 grudnia 2015 r.
a) Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 19.12.2015 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2015.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5/1do SIWZ oraz w projekt umowy - zał. nr 7 do SIWZ. dostawa m. in.

ALTERNATOR ;
BĘBEN HAMULCOWY STAR 200;
CIĘGŁO RĘCZNEGO STEROWANIA;
CYLINDER HAMULCOWY;
CYLINDER SPRZĘGŁA KPL;
CYLINDEREK HAMULCOWY;
CZUJNIK POZIOMU PALIWA;
DRĄŻEK REAKCYJNY ZE SWORZNIAMI;
DWUOBWODOWA POMPA HAMULCOWA;
DWUOBWODOWY MECHANIZM WSPOMAGAJĄCY KPL.;

LAMPA PRZECIWMGŁOWA TYLNA ;
LINA WCIĄGARKI;
OSŁONA;
OŚ RESORÓW;

PASEK KLINOWY;
PIÓRO WYCIERAKA;

PODPORA POŚREDNIA KPL.;
POŁĄCZNIK HYDRAULICZNY;
POMPA PALIWA;
POMPA WODY (ZIŁ) ;
POMPA WODY (ZF)

POMPA WTRYSKOWA KPL.;
POMPA WTRYSKOWA USZCZELNIONA KPL.;
PRZEGUB KULOWY;

PRZEGUB KULOWY PRAWY STAR 200/266;
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA ZE WSPOMAGANIEM KPL. ZF;
PRZEŁĄCZNIK GŁÓWNY ŚWIATEŁ;
PRZEŁĄCZNIK ŚWIATEŁ AWARYJNYCH;
PRZEŁĄCZNIK ZESPOLONY POD KIEROWNICĘ;
PRZERYWACZ KIERUNKOWSKAZÓW;
PRZEWÓD ELASTYCZNY PALIWA;
PRZEWÓD OLEJOWY SPRĘŻARKI;
PRZEWÓD ŚCIEKOWY SPRĘŻARKI;
PRZEWÓD WTRYSKOWY PROSTY;
PRZEWÓD ;
RAMIĘ WYCIERAKA;
REGULATOR CIŚNIENIA;
REGULATOR CIŚNIENIA ;
REGULATOR NAPIĘCIA - 12V;
ROZRUSZNIK R-10C KPL. STAR 200;
ROZRUSZNIK R-10CW KPL. STAR 200/266;
SEPARATOR WODY FS04;
SIŁOWNIK HAMULCA RĘCZNEGO ;;
SIŁOWNIK HAMULCOWY ZE SPRĘŻYNĄ TYP 12/16;
SKRZYNIA NARZĘDZIOWA;
SPRĘŻARKA KPL. ;
SPRĘŻYNA DŹWIGNI PEDAŁÓW;
SPRZĘGŁO KOMPLETNE;
SWORZEŃ RESORU ;
SYGNAŁ DŹWIĘKOWY WODOODPORNY 24V;
SZCZĘKA HAMULCA PRZECIWBIEŻNA;
SZCZĘKA HAMULCA WSPÓŁBIEŻNA;
SZCZĘKA HAMULCOWA KPL. STAR 266;
SZCZĘKA HAMULCOWA PRZEDNIA KPL;
TULEJA GNIAZDA WTRYSKIWACZA S-359M;
TULEJA RESORU ;
ELEMENT OPTYCZNY WODOSZCZELNY;
USZCZELKA ;
USZCZELKA MISKI OLEJU;
USZCZELKA POD GŁOWICĘ 1,6MM;
USZCZELKA POKRYWY GŁOWICY;
WAŁ NAPĘDOWY Z PODPORĄ ;
WĄŻ GUMOWY ZBROJONY 80x1650;
WKŁAD FILTRA OLEJU;
WKŁAD FILTRUJĄCY;
WKŁADKA CIERNA HAMULCA POSTOJOWEGO;
WSKAŹNIK PRĄDU ŁADOWANIA;
ZAWÓR ELEKTROMAGNETYCZNY
;
ZAWÓR ODWADNIAJĄCY STAR 200;
ZAWÓR PRZEKAŹNIKOWY;
ZAWÓR STERUJĄCY PRZYCZEPY 45 10 020 0;
ZBIORNIK LEWY (INST. 12V);
ZBIORNIK LEWY (INST. 24V);
ZBIORNIK PALIWA ;
ZBIORNIK PRAWY KOMPLETNY (INST. 24V);
ZESTAW NAPRAWCZY WYSPRZĘGLIKA I POMPY SPRZĘGŁA .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5/2 do SIWZ oraz projekt umowy - zał. nr 7 do SIWZ.
Dostawa m. im. ALTERNATOR A125-70C 14V 70 A
CHŁODNICA WODY Z CHŁODNICĄ OLEJU
CYLINDER HAMULCOWY TYLNY Z SAMOREGULATOREM
DOCISK SPRĘGŁA
KOMPLET NAPRAWCZY PÓŁOSI
KOŃCÓWKA DRĄŻKA LUBLIN LEWA LEWY GWINT
KOŃCÓWKA DRĄŻKA LUBLIN PRAWA PRAWY GWINT
KOREK CHŁODNICY
KRZYŻAK WAŁU NAPĘDOWEGO
LAMPA PRZECIWMGIELNA PRZEDNIA
LUSTERKO WSTECZNE LEWE ZEWNĘTRZNE
LUSTERKO WSTECZNE PRAWE ZEWNĘTRZNE
NAGRZEWNICA WNĘTRZA KPL.
NAKŁADKA PEDAŁU
NAPINACZ PASKA ZĘBATEGO (4CT90)
OPASKA ZBIORNIKA PALIWA
PAS KLINOWY AVX10x925-6218Mc 66kW
PAS KLINOWY AVX10x950-6218Mc
PASEK NAPĘDU ROZRZĄDU SILNIKA
PASEK KLINOWY NAPĘDU POMPY WSPOMAGANIA AVX 10X800
POMPA HAMULCOWA KPL.
POMPA HAMULCOWA Z SERWEM
POMPA PALIWA 47PMO.42
POMPA PODCIŚNIENIOWA KPL.
POMPA WODY-KPL.
PRZEGUB KULOWY (LEWY)
PRZEKAŹNIK SYGNAŁU DŹWIĘKOWEGO
PRZEKAŹNIK ŚWIATEŁ 12V 30A
RESOR TYLNY 7 PIÓROWY
RESOR TYLNY KPL

ROZRUSZNIK PAL-MAGNETON KPL.
TARCZA SPRZĘGŁA KIA AZ16600000
TŁUMIK DRGAŃ UKŁADU KIEROWNICZEGO
TURBOSPRĘŻARKA Gt1749 S
WEWNĘTRZNY WKŁAD FILTRU POW.
WIESZAK RESORU TYLNEGO
WIESZAK TŁUMIKA
WIESZAK TŁUMIKA PRZEDNI KPL.
WIESZAK TŁUMIKA TYLNY KPL.
WIESZAK TYLNY Z TULEJĄ GM KPL
WKŁAD FILTRA POWIETRZA
WTRYSKIWACZ WNS-21 KPL.
ZBIORNIK ODGAZOWUJĄCY
ZBIORNIK PALIWA PRAWY
ZDERZAK TYLNY CZĘŚĆ ŚRODKOWA KPL.
ZESTAW USZCZELEK SILNIKA 4CT90Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5/3-do SIWZ oraz projekt umowy - zał. nr 7 do SIWZ.
Dostawa m.in.
DĘTKA ;
IRCHA NATURALNA OK. 20 dm2
LAMPA OSTRZEGAWCZA KOLORU POMARAŃCZOWEGO LED ;
OCHRANIACZ DĘTKI ;
ODMRAŻACZ DO SZYB W ATOMIZERZE;
ODMRAŻACZ DO ZAMKÓW SPRAY;
PIANKA DO CZYSZCZENIA TAPICERKI;
PŁYN DO MYCIA SZYB SAMOCHODOWYCH W ATOMIZERZE ;
PŁYN DO SPRYSKIWACZY SZYB LETNI ;
PŁYN DO SPRYSKIWACZY SZYB ZIMOWY MIN. TEMPERATURA ZAMARZANIA -22°;
PRZEWÓD ELEKTRYCZNY ;
PRZEWÓD HAMULCOWY MIEDZIANY ;
PRZEWÓD IGIELITOWY DO BENZYN I OLEJÓW ;

SAMOCHODOWY ODŚWIEŻACZ POWIETRZA ;
SKROBACZKA DO SZYB SAMOCHODOWYCH Z GUMĄ - TRÓJKĄTNA;SZAMPON SAMOCHODOWY Z WOSKIEM ;
SZCZOTKA DO ODŚNIEŻANIA POJAZDÓW;
SZCZOTKO-SKROBACZKA TELESKOPOWA,;
ŚRODEK DO CZYSZCZENIA I KONSERWACJI ;
ZACISK DO LIN ;

ŻARÓWKA SAMOCHODOWASzczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania eksploatacyjne -techniczne oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5/4do SIWZ, wymagania eksploatacyjne - techniczne dla zadań nr od 4 - do 6 załącznik nr 6 (6.1 - dla zadania nr 4; 6.2 - dla zadania nr 5; 6.3 - dla zadania nr 6) do SIWZ oraz projekt umowy - zał. nr 7 do SIWZ.

Dostawa m. in. akumulatorów.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania eksploatacyjne -techniczne oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5/5 do SIWZ, wymagania eksploatacyjne - techniczne załącznik nr 6.2 do SIWZ oraz projekt umowy - zał. nr 7 do SIWZ. Dostawa m. in. oponSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania eksploatacyjne -techniczne oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5/6 do SIWZ, wymagania eksploatacyjne - techniczne załącznik nr 6.3 do SIWZ oraz projekt umowy - zał. nr 7 do SIWZ. dostawa m. in. opon

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica ul. Bukowska 34
Nr domu 34
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60-811
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 61 857 48 02
Fax 61 857 72 04
Internet www.14wog.wp.mil.pl
Regon 30206765400000
E mail 14WOG.Zp@wp.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na całość zamówienia w wysokości: 3 300,00 zł, w tym: a) zadanie nr 1- 1 5000,00 zł b) zadanie nr 4 - 900,00 zł c) zadanie nr 5 - 900,00 zł dla zadania nr 2, 3 i 6 Zamawiający nie wymaga złożenia wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert,w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy. 2. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego: nr 63 1010 1469 0042 0013 9120 1000.
Uprawnienie Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie dostawy ( minimum 1 dostawę dla danego zadania) części zamiennych do pojazdów ogólnego przeznaczenia i których suma dostaw w tym okresie odpowiada wartościom brutto podanym poniżej: - zadanie 1 - 55 000 zł brutto - zadanie 2 - 18 000 zł brutto - zadanie 3 - 18 000 zł brutto - zadanie 4 - 35 000 zł brutto - zadanie 5 - 32 000 zł brutto - zadanie 6 - 11 000 zł brutto Uwaga: W przypadku, kiedy Wykonawca składa ofertę na więcej zadań winien zsumować wymagane wartości zadań częściowych i na łączną kwotę przedstawić wykaz dostaw. Wykonawca w wykazie zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ podaje wartość dostaw ich przedmiot, datę wykonania i odbiorców oraz dokument potwierdzający (np. referencje, poświadczenie), że dostawy te zostały wykonane należycie. Wskazane jest, aby dokument (np. referencje) zawierał: przedmiot umowy, termin realizacji umowy (data rozpoczęcia i zakończenia umowy, względnie data ostatniej dostawy), wartość podpisanej umowy, nazwa odbiorcy, informacja o należytym wykonaniu umowy.
Potencjal Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Zdolne Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Sytuacja Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1 Oferta, poza dokumentami wymienionymi w rozdziale 6 SIWZ, powinna zawierać: 1) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) formularze cenowe, stanowiące załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie 3; 5/4-zadanie 4; 5/5-zadanie5; 5/6-zadanie 6) do SIWZ; 3) kopię dowodu wniesienia wadium ( zalecane). 4) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2 Do oferty należy dołączyć również: Informację w sprawie przynależności do grupy kapitałowej według załącznika nr 4 do SIWZ (w przypadku podmiotów zbiorowych składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Umowa na wykonanie zamówienia sporządzona będzie zgodnie z projektem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ - Projekt umowy dla poszczególnych zadań. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w treści umowy zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
Spec www www.14wog.wp.mil.pl
Spec war 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań- Sekcja Zamówień Publicznych
Data skl 03/09/2015
Godz skl 09:00
Miejsce 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań- kancelaria jawna ( budynek nr 2, parter, pokój. 17A), czynna w dniach od pon. do pt w godz. 7.30 - 11.00 oraz 13.00-15.00
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)