Dostawa teczek tekturowych

Publication date 2015-08-25
End date 2015-09-03 09:30:00
Instytucja Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu
Miejscowość Inowrocław
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 218486 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Ilość Teczek tekturowych do dostawy - 37 000 sztuk
2. Wymiary teczki tekturowej - 455 mm x 318 mm składana na dwie części, wyposażona w mechanizm umożliwiający wpinanie kartek lub koszulek, okładka (przód) o wym. 318 mm x 235 mm, okładka (tył) wym. 318 mm x 220mm
3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 natomiast Załącznik nr 2A przedstawia rysunki teczki tekturowej oraz logo Szpitala.
4. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem
sprawy PM-37/2015.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu
Ulica ul. Poznańska 97
Nr domu 97
Miejscowosc Inowrocław
Kod poczt 88-100
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 052 3545587
Fax 052 3574667
Internet www.bip.pszozino.lo.pl
Regon 09235878000000
E mail zam.pub@pszozino.org.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia określonego w części III SWZ ubiegać się wykonawcy którzy: a) nie podlegają wykluczeniu w sytuacjach określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust.2 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, b) spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wiedza na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, minimum dwie o wartości co najmniej 50 000,00 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów1, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 1/ Dowodami, o których mowa w pkt. 2 lit. a SIWZ są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej.
Potencjal na podstawie oświadczeń
Zdolne na podstawie oświadczeń
Sytuacja na podstawie oświadczeń
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony formularz - Oferta (zał. nr 1 i 2 ), b) pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu z rejestru handlowego. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis, c) opis części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy (jeżeli dotyczy), d) w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy, doświadczeniu innych podmiotów przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia,
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 3
Spec www www.bip.pszozino.pl
Spec war Szpital Wielospecjalistyczny im dra L. Błażka w Inowrocławiu, Dział Zamówień Publicznych (budynek administracyjny) pok. 02A lub 03. ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław
Data skl 03/09/2015
Godz skl 09:30
Miejsce Kancelaria Szpitala Wielospecjalistyczny im dra L. Błażka w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław (parter)..
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)