Modernizacja oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pn. Sukces zaczyna się w przedszkolu.
Publication date | 2015-08-25 |
End date | 2015-09-10 10:00:00 |
Instytucja | Urząd Gminy Wąsewo |
Miejscowość | Wąsewo |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 219474 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391621109, 481900006, 375200009, 375241008, 391610008, 392200000, 393140006, 302360002, 713200007, 451127239, 375352009, 452238004 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy i usługi oraz roboty budowlane dla oddziałów przedszkolnych w miejscowościach Rząśnik Włościański, Brudki Stare, Wąsewo składające się na projekt Sukces zaczyna się w przedszkolu realizowany przez Gminę Wąsewo w ramach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Wszelkie działania związane z realizacją projektu powinny uwzględniać uregulowania dotyczące projektów współfinansowanych z funduszy europejskich. Zamówienie zostało podzielone na 5 części: część I - organizacja placu zabaw, część II - dostosowanie pomieszczeń, część III - wyposażenie - środki czystości, doposażenie kuchni, część IV - wyposażenie - meble, zabawki i pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne część V - wyposażenie -sprzęt ICT, audiowizualny, tablice interaktywne wraz z oprogramowaniem, kserokopiarka. Przedmiot zamówienia objęty częściami I-V zostanie zrealizowany dla 3 oddziałów przedszkolnych funkcjonujących przy: Szkole Podstawowej w Rząśniku Włościańskim, Szkole Podstawowej w Brudkach Starych, Zespole Placówek Oświatowych w Wąsewie. Dotyczy Części I: Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenów przeznaczonych na plac zabaw. Wykonawca dokona montażu urządzeń zabawowych po dopełnieniu przez siebie procedury zgłoszenia budowlanego w Starostwie Powiatowym dla trzech placów zabaw. Wszystkie artykuły powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, być sprawne i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Materiały dydaktyczne dostarczone w ramach zawartej umowy winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają, winny posiadać odpowiednio do asortymentu niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, karty katalogowe, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do wskazanych przez Zamawiającego placówek oświatowych (do siedziby poszczególnych szkół), w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 16:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie z dyrektorem danej szkoły. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. Dostarczone materiały zostaną komisyjnie przyjęte przez Zamawiającego w każdej placówce. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo-ilościowy, w którym zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące dostarczanego materiału. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania pod względem cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z czym .Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie Wykonawcy asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e do SIWZ) zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy oraz będzie spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego. Wszystkie wymienione w załączniku nr 1a, 1b 1c, 1d, 1e do SIWZ) wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W przypadku zaoferowania towaru równoważnego Wykonawca obowiązany jest do oferty koniecznie załączyć szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. równoważności pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego wskazanych w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e do SIWZ, spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne. Wykonawca dostarczy licencje oprogramowania, jeżeli taka istnieje na oprogramowanie, wystawioną na rzecz Zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim. Rodzaj oraz ilości artykułów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e do SIWZ) |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Urząd Gminy Wąsewo |
Ulica | ul. Zastawska 13 |
Nr domu | 13 |
Miejscowosc | Wąsewo |
Kod poczt | 07-311 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 029 6458000 |
Fax | 029 6458001 |
Internet | www.wasewo.pl |
E mail | inwestycje@wasewo.eur.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 5 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 44 |
Wadium | Nie dotyczy |
Zaliczka | Nie |
Wiedza | Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawach pomocy edukacyjno dydaktycznych na wartość min. 100 tys. zł. co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawach urządzeń placów zabaw na wartość min. 80 tys. zł.. |
Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Sytuacja | Posiada ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 tyś. zł. |
Oswiadczenie potwierdzenia 2 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 13 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Inne dokumenty | wypełniony i podpisany formularz ofertowy, (wg wzoru na zał. nr 2 do SIWZ), formularz cenowy (wg wzoru na zał. nr 3 do SIWZ), |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności zmiany umowy mogą dotyczyć : terminu realizacji zamówienia; wynagrodzenia; warunków płatności. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w następujących sytuacjach: zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia ww zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło; zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy; gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego; w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy zmniejszenie wartości umowy jest możliwe w przypadku zmian w projekcie. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | termin realizacji zamówienia |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.wasewo.pl |
Spec war | Urząd Gminy Wąsewo ul. Zastawska 13 pokój nr 7 |
Data skl | 10/09/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Urząd Gminy Wąsewo ul. Zastawska 13, 07-311 Wąsewo, pokój nr 7 I piętro. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | projekt Sukces zaczyna się w przedszkolu realizowany przez Gminę Wąsewo w ramach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. |
Czy uniewaznienie | Nie |