PN 76/08/2015- wyposażenie laboratorium Lab9, Lab7, CBPIO-Lab8

Publication date 2015-08-25
End date 2015-09-02 12:00:00
Instytucja Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Sprzęt i aparatura elektryczna,
  • Wyroby elektryczne,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 219500 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 351251100, 316822105, 316000002, 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla eksperymentalnej przestrzeni badań interakcji użytkowników z usługami sieciowymi nowej generacji (FutureICT lab9), laboratorium integracji technologii ICT z otoczeniem (CBPIO Lab8) a także dla laboratorium zarządzania centrami danych i systemami efektywnymi energetycznie ((FutureICT lab7), zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia

Opis

Część nr 1 - Zestaw sterowników i modułów I/O do środowiska integracyjnego i wykonawczego dla usług i aplikacji inteligentnego budynkuCzęść nr 2 - Zestaw liczników i styczników do środowiska integracyjnego i wykonawczego dla usług i aplikacji inteligentnego budynkuCzęść nr 3 - Zestaw kamer z wyposażeniem do obserwacji, analizy zachowań użytkownika i budowy modeliCzęść nr 4 - Zestaw kontrolerów automatyki budynkowej i inteligentnych budynków z oprogramowaniem i wyposażeniemCzęść nr 5 - czytnik linii papilarnych do zestawu urządzeń, oprogramowanie i modułów umożliwiające zestawienie środowisk testowych dla technologii biometriiCzęść nr 6 - czytnik kształtu dłoni do zestawu urządzeń, oprogramowanie i modułów umożliwiające zestawienie środowisk testowych dla technologii biometriiCzęść nr 7 - czytnik układu żył do zestawu urządzeń, oprogramowanie i modułów umożliwiające zestawienie środowisk testowych dla technologii biometriiCzęść nr 8 - czytniki tęczówki oka do zestawu urządzeń, oprogramowanie i modułów umożliwiające zestawienie środowisk testowych dla technologii biometriiCzęść nr 9 - system rozpoznawania geometrii twarzy do zestawu urządzeń, oprogramowanie i modułów umożliwiające zestawienie środowisk testowych dla technologii biometriiCzęść nr 10 - zestaw akwizycji danych audiowizualnych przeznaczony do pracy w środowisku zewnętrznymCzęść nr 11 - Kamera z wyposażeniem do zestawu akwizycji danych audiowizualnych przeznaczony do pracy wewnątrz budynkówCzęść nr 12 - Zestaw urządzeń zasilającychCzęść nr 13 - zintegrowane środowisko programistyczne do tworzenia aplikacji i wizualizacji trójwymiarowychCzęść nr 14 - Sterowniki PLC

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Ulica ul. Noskowskiego 12/14
Nr domu 12/14
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-704
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 8582091
Fax 061 8525954
Internet http://www.man.poznan.pl/online/pl/
Regon 00000000849327
E mail przetargi@man.poznan.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka naukowo - badawcza
Rodzaj zam inny Jednostka naukowo - badawcza
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 14
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 42
Wadium Zgodnie z art. 45 ust. 2 Pzp Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium w postępowaniu.
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał następujące dostawy: - dla części nr 1 - przynajmniej jedną dostawę sterowników lub urządzeń automatyki lub urządzeń elektrycznych lub urządzeń elektronicznych lub urządzeń komputerowych o wartości nie mniejszej niż 10.000 złotych brutto; - dla części nr 4 - przynajmniej jedną dostawę lub wdrożenie sterowników lub urządzeń automatyki lub urządzeń elektrycznych lub urządzeń elektronicznych lub urządzeń komputerowych o wartości nie mniejszej niż 25.000 złotych brutto, - dla części nr 6 - przynajmniej jedną dostawę w sprzętu biometrycznego lub sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 10.000 złotych brutto; - dla części nr 8 - przynajmniej jedną dostawę sprzętu biometrycznego lub sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 15.000 złotych brutto; - dla części nr 9 - przynajmniej trzy dostawy lub wdrożenia sprzętu biometrycznego lub sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 15.000 złotych brutto; - dla części nr 13 - przynajmniej jedną dostawę oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 15.000 złotych brutto; - dla części nr 14 - przynajmniej jedną dostawę sterowników lub urządzeń automatyki lub urządzeń elektrycznych lub urządzeń elektronicznych lub urządzeń komputerowych o wartości nie mniejszej niż 5.000 złotych brutto. Zamawiający nie wymaga informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 - dla części nr 1 - przynajmniej jedną dostawę sterowników lub urządzeń automatyki lub urządzeń elektrycznych lub urządzeń elektronicznych lub urządzeń komputerowych o wartości nie mniejszej niż 10.000 złotych brutto; - dla części nr 4 - przynajmniej jedną dostawę lub wdrożenie sterowników lub urządzeń automatyki lub urządzeń elektrycznych lub urządzeń elektronicznych lub urządzeń komputerowych o wartości nie mniejszej niż 25.000 złotych brutto, - dla części nr 6 - przynajmniej jedną dostawę w sprzętu biometrycznego lub sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 10.000 złotych brutto; - dla części nr 8 - przynajmniej jedną dostawę sprzętu biometrycznego lub sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 15.000 złotych brutto; - dla części nr 9 - przynajmniej trzy dostawy lub wdrożenia sprzętu biometrycznego lub sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 15.000 złotych brutto; - dla części nr 13 - przynajmniej jedną dostawę oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 15.000 złotych brutto; - dla części nr 14 - przynajmniej jedną dostawę sterowników lub urządzeń automatyki lub urządzeń elektrycznych lub urządzeń elektronicznych lub urządzeń komputerowych o wartości nie mniejszej niż 5.000 złotych brutto. Zamawiający nie wymaga informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 6.10 W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt i/lub oprogramowanie (dotyczy części 1-14) odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty opisu technicznego oferowanego sprzętu i/lub oprogramowania. Opis musi zawierać, co najmniej nazwę, typ, model/wersję i numer katalogowy oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem technicznym stanowiącym załącznik nr 4 do oferty. Opis ten i ewentualne załączone do niego dokumenty muszą potwierdzać, że zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia wymagania, które określone zostały przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej
Inne dokumenty 6.8 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć do oferty, a treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność ze niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Przed zawarciem umowy z Zamawiającym, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawią umowę regulującą ich współpracę. Ponadto każdy z podmiotów działających wspólnie obowiązany jest przedstawić oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. I.6.1 i I.6.3 SIWZ. Uwaga: W przypadku składania jednej oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum): 1. warunki opisane w pkt I.5.1. SIWZ Wykonawcy mogą spełniać łącznie, 2. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako reprezentant pozostałych. 6.9 Jeśli umocowanie osoby (osób) podpisującej(ych) ofertę nie wynika z dokumentów określonych w pkt. I.6.3.2) SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest załączyć pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez jego wystawcę bądź uwierzytelnione przez notariusza. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U. z 2012, poz. 1282 ze zm.) nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy -aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., -zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu, oprogramowania w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie sprzęt, oprogramowanie o parametrach nie gorszych niż wynikające z SIWZ, umowy i oferty Wykonawcy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. sprzęt, oprogramowanie zamienny, zamienne może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej), wycofanie modelu (typu, wersji), objętego przedmiotem zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować, -zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu, oprogramowania w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł dostarczyć sprzętu w terminie wyznaczonym w umowie, a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych), pod warunkiem, że dostępny będzie sprzęt, oprogramowanie o parametrach nie gorszych niż wynikające z SIWZ, umowy i oferty Wykonawcy oraz że cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. sprzęt, oprogramowanie zamienny, zamienne może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej), -zmianę dotyczącą dostarczanego asortymentu albo terminu realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, technicznych lub w dziedzinie oprogramowania, niż te istniejące w chwili zawarcia Umowy, nie powodujących zmiany zawartej umowy, -zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, nie dotyczy części nr 13, -zmniejszenie zakresu (asortymentu lub ilości) dostarczanego sprzętu, oprogramowania oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, -zmianę warunków płatności polegającą na zapłacie na rzecz Wykonawcy wynagrodzenia za faktycznie zrealizowany przedmiot zamówienia w ramach danej części, pomimo że zamówienie w tej części nie zostatało wykonane w całości w przypadku, gdy wykonanie zamówienia w całości nie jest możliwe ze względu na konieczność rozliczenia projektu
Kryt cena C
Spec www http://www.man.poznan.pl/online/zampub.php
Spec war W siedzibie Zamawiającego, przy ul. Noskowskiego 10 w Poznaniu, w sali nr 23
Data skl 02/09/2015
Godz skl 12:00
Miejsce Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk Poznańskie Centrum Superkomputerowo - Sieciowe, ul. Noskowskiego 10, 61 -704 Poznań, pokój nr 2 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Część nr 1- 3 oraz 14 zamówienia dotyczy realizacji prac w ramach Projektu FUTURE ICT - Rozwój centrum kompetencji w zakresie sieci i usług nowej generacji numer projektu: POIG.02.03.01-30-034413 w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Część nr 4-13 zamówienia dotyczy realizacji prac w ramach Projektu Centrum Badawcze Polskiego Internetu Optycznego, numer projektu: POIG.02.01.00-30-03709. DOTACJE NA INNOWACJE Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)