Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Dolnośląski Urząd Wojewódzki
|
Ulica |
pl. Powstańców Warszawy 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowosc |
Wrocław
|
Kod poczt |
50-153
|
Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 3406260
|
Fax |
71 3406948
|
Internet |
www.duw.pl
|
Regon |
00051437700000
|
E mail |
d.szust@duw.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja rządowa terenowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
2
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Przedmiotem zamówień uzupełniających będą dostawy polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp
|
Wadium |
Cześć 1. postępowania - 1 000,- złotych.
Część 2. postępowania - 2 500,- złotych.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Wiedza |
Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali:
a) dla Części 1. postępowania - co najmniej 2 dostawy krzeseł biurowych, przy czym ich wartość musi wynosić co najmniej 20 000 zł brutto dla każdego z zamówień,
b) dla Części 2. postępowania - co najmniej 2 dostawy mebli biurowych, przy czym ich wartość musi wynosić co najmniej 50 000 zł brutto dla każdego z zamówień,
oraz udokumentują wykonanie tych dostaw poprzez podanie ich wartości oraz daty i miejsca dostawy i załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (w przypadku dostaw, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień wykonania zamówienia).
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Pełnomocnictwo
W przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy
W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana treści umowy może wynikać jedynie z następujących okoliczności:
1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m.in. zmian stawki podatku VAT), zmian danych teleadresowych Stron niniejszej umowy,
2) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności związanych z umową,
3) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę,
4) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy a co się z tym wiąże, także proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy,
5) z innych, niemożliwych do przewidzenia w momencie podpisywania niniejszej umowy przyczyn.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Gwarancja
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
www.bip.duw.pl
|
Spec war |
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu , Pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław, pokój 0213
|
Data skl |
07/09/2015
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu , Pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław, pokój 0200
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|