Dostawa mebli biurowych i krzeseł dla Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Bielsku-Białej, Chorzowie, Częstochowie oraz Rybniku.
Publication date | 2015-08-26 |
End date | 2015-09-16 10:30:00 |
Instytucja | Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej |
Miejscowość | Bielsko-Biała |
Województwo | śląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 219550 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391300002, 391120000, 391130007, 390000002 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, co oznacza, że Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część zamówienia jak i również na wszystkie części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Część nr 1 - Bielsko-Biała: Oddział ZUS w Bielsku-Białej, ul. Krasińskiego 34 - następujący asortyment: - Krzesło obrotowe: 30 sztuki; - Krzesło obrotowe na SOK: 10 sztuk - Regał na korespondencję: 3 sztuki; - Biurko komputerowe: 1 sztuka; -Szafa aktowa metalowa: 5 sztuk; - Krzesło drewniane: 1 sztuka. Oddział ZUS w Bielsku-Białej, ul. Traugutta 2 - następujący asortyment: - Krzesło typu ISO: 16 sztuk; - Krzesło obrotowe: 27 sztuk; - Kontener jezdny z szufladami: 2 sztuki; - Regał zamykany na druki SOK: 1 sztuka; - Szafka gospodarcza: 3 sztuki; - Krzesło drewniane: 1 sztuka. Inspektorat ZUS w Cieszynie, ul. Bielska 29 - następujący asortyment: - Szafka kuchenna: 6 sztuk; - Regał czteroszafkowy zamknięty: 4 sztuki; - Stół kuchenny: 1 sztuka; - Stół rozkładany: 1 sztuka; - Krzesło typu ISO: 18 sztuk; - Krzesło obrotowe: 1 sztuka; - Krzesło obrotowe na SOK: 6 sztuk; - Regał na druki A4: 1 sztuka; - Szafa aktowa z nadstawką: 3 sztuki; - Szafa ubraniowa 100 x 60: 2 sztuki; - Szafa ubraniowa metalowa: 6 sztuk; - Szafka gospodarcza: 1 sztuka; - Krzesło drewniane: 4 sztuki. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2A do SIWZ. Część nr 2 - Chorzów Oddział ZUS w Chorzowie, ul. gen. H. Dąbrowskiego 45 - następujący asortyment: - Biurko prostokątne z blendą: 14 sztuk; - Kontener na kółkach: 14 sztuk; - Szafa aktowa: 14 sztuk; - Krzesło obrotowe: 17 sztuk. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2B do SIWZ. Część nr 3 - Częstochowa: Oddział ZUS w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45 - następujący asortyment: - Szafa aktowa: 3 sztuki; - Szafa ubraniowa: 3 sztuki; - Krzesło biurowe: 35 sztuk; - Fotel obrotowy: 1 sztuka; - Krzesło stacjonarne: 11 sztuk; - Blat pod stanowiska komputerowe (monitory i klawiatury): 2 sztuki; - Blat pod stanowiska komputerowe (jednostki komputerów): 2 sztuki. Inspektorat w Myszkowie, ul. Sikorskiego 57 - następujący asortyment: - Kontener do biurka: 8 sztuk; - Stolik okolicznościowy: 1 sztuka; - Fotel tapicerowany: 6 sztuk. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2C do SIWZ. Część nr 4 - Rybnik Oddział ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2 - następujący asortyment: - Krzesło stacjonarne: 30 sztuk; - Stolik wolnostojący: 15 sztuk. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2D do SIWZ. OpisOddział ZUS w Bielsku-Białej, ul. Krasińskiego 34 - następujący asortyment:- Krzesło obrotowe: 30 sztuki; - Krzesło obrotowe na SOK: 10 sztuk - Regał na korespondencję: 3 sztuki; - Biurko komputerowe: 1 sztuka; - Szafa aktowa metalowa: 5 sztuk; - Krzesło drewniane: 1 sztuka. Oddział ZUS w Bielsku-Białej, ul. Traugutta 2 - następujący asortyment: - Krzesło typu ISO: 16 sztuk; - Krzesło obrotowe: 27 sztuk; - Kontener jezdny z szufladami: 2 sztuki; - Regał zamykany na druki SOK: 1 sztuka; - Szafka gospodarcza: 3 sztuki; - Krzesło drewniane: 1 sztuka. Inspektorat ZUS w Cieszynie, ul. Bielska 29 - następujący asortyment: - Szafka kuchenna: 6 sztuk; - Regał czteroszafkowy zamknięty: 4 sztuki; - Stół kuchenny: 1 sztuka; - Stół rozkładany: 1 sztuka; - Krzesło typu ISO: 18 sztuk; - Krzesło obrotowe: 1 sztuka; - Krzesło obrotowe na SOK: 6 sztuk; - Regał na druki A4: 1 sztuka; - Szafa aktowa z nadstawką: 3 sztuki; - Szafa ubraniowa 100 x 60: 2 sztuki; - Szafa ubraniowa metalowa: 6 sztuk; - Szafka gospodarcza: 1 sztuka; - Krzesło drewniane: 4 sztuki. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2A do SIWZ.Oddział ZUS w Chorzowie, ul. gen. H. Dąbrowskiego 45 - następujący asortyment: - Biurko prostokątne z blendą: 14 sztuk; - Kontener na kółkach: 14 sztuk; - Szafa aktowa: 14 sztuk; - Krzesło obrotowe: 17 sztuk. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2B do SIWZ.Oddział ZUS w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45 - następujący asortyment: - Szafa aktowa: 3 sztuki; - Szafa ubraniowa: 3 sztuki; - Krzesło biurowe: 35 sztuk; - Fotel obrotowy: 1 sztuka; - Krzesło stacjonarne: 11 sztuk; - Blat pod stanowiska komputerowe (monitory i klawiatury): 2 sztuki; - Blat pod stanowiska komputerowe (jednostki komputerów): 2 sztuki. Inspektorat w Myszkowie, ul. Sikorskiego 57 - następujący asortyment: - Kontener do biurka: 8 sztuk; - Stolik okolicznościowy: 1 sztuka; - Fotel tapicerowany: 6 sztuk. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2C do SIWZ.Oddział ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2 - następujący asortyment: - Krzesło stacjonarne: 30 sztuk; - Stolik wolnostojący: 15 sztuk. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2D do SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej |
Ulica | ul. Krasińskiego 34 |
Nr domu | 34 |
Miejscowosc | Bielsko-Biała |
Kod poczt | 43-300 |
Wojewodztwo | śląskie |
Tel | 33 825 27 15 |
Fax | 33 825 27 16 |
Internet | www.zus.pl |
Regon | 00001775600000 |
E mail | Joanna.Szwej@zus.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 4 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 30 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ. |
Wiedza | Zamawiający uzna za spełnione warunki, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zamówienia tego samego rodzaju (tożsame) co niniejsze zamówienie (jedno zamówienie - jedna umowa) spełniające wszystkie niżej podane wymagania: - zamówienie było związane z dostawą i montażem mebli biurowych (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia): - Część nr 1 - jedno zamówienie o wartości brutto co najmniej 15 000,00 zł; - Część nr 2 - jedno zamówienie o wartości brutto co najmniej 20 000,00 zł; - Część nr 3 - jedno zamówienie o wartości brutto co najmniej 15 000,00 zł; - Część nr 4 - jedno zamówienie o wartości brutto co najmniej 5 000,00 zł; |
Potencjal | Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ. |
Zdolne | Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ. |
Sytuacja | Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Inne dokumenty | a) karta oferty wykonawcy - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; b) formularze cenowe - wzór stanowią załączniki nr 7A, 7B, 7C i 7D do SIWZ; c) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; d) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 85 |
Kryt 2 | Okres gwarancji |
Kryt 2p | 15 |
Spec www | www.zus.pl |
Spec war | Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku-Białej, 43-350 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34 |
Data skl | 16/09/2015 |
Godz skl | 10:30 |
Miejsce | Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34, Centrum Zamówień Publicznych, piętro V, pok. 526 lub przesłać na adres: ZUS Oddział w Bielsku-Białej, ul. Krasińskiego 34, 43-350 Bielsko-Biała |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |