Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 Bajkowy Świat we Wronkach od 01 października 2015r. do 30 września 2016r.

Publication date 2015-08-26
End date 2015-09-04 10:30:00
Instytucja Przedszkole Nr 1 "Bajkowy Świat"
Miejscowość Wronki
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Wyroby ciastkarskie i ciasta,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 220328 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 158120003, 32000003, 153300000, 151300008, 151120006, 152000000, 155000003, 153314001, 31425003, 158110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 Bajkowy Świat we Wronkach od 01 października 2015r. do 30 września 2016r.
2. Opis przedmiotu zamówienia: Opis Przedmiotu zamówienia jest zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV z podziałem na 12 części w ilości i zakresie wskazanym w Części II SIWZ:

Część I zamówienia:
Artykuły ogólnospożywcze - I
KOD CPV 15800000-6

Część II zamówienia:
Artykuły ogólnospożywcze - II
KOD CPV 15800000-6

Część III zamówienia:
Świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
KOD CPV 15812000-3

Część IV zamówienia:
Owoce i warzywa świeże, ziemniaki
KOD CPV 03200000-3

Część V zamówienia:
Owoce, warzywa mrożone
KOD CPV 15330000-0

Część VI zamówienia:
Mięso wieprzowe i przetwory z mięsa wieprzowego
KOD CPV 15130000-8

Część VII zamówienia:
Mięso i produkty mięsne drobiowe
KOD CPV 15112000-6

Część VIII zamówienia:
Ryby mrożone i wędzone
KOD CPV 15200000-0

Część IX zamówienia:
Produkty mleczarskie - nabiał
KOD CPV 15500000-3

Część X zamówienia:
Warzywa przetworzone - kiszonki
KOD CPV 15331400-1

Część XI zamówienia:
Produkty zwierzęce - jaja
KOD CPV 03142500-3

Część XII zamówienia:
Pieczywo
KOD CPV 15811000-6

3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we Wzorze Umowy (Część III SIWZ)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Przedszkole Nr 1 "Bajkowy Świat"
Ulica Osiadle Borek 20
Nr domu 20
Miejscowosc Wronki
Kod poczt 64-510
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 67 2307001, 2540616
Regon 57030230800000
E mail bajkowyswiat@interia.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Przedszkole publiczne
Rodzaj zam inny Przedszkole publiczne
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 12
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające będą mogły zostać udzielone jeżeli: 1) polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe, 2) zamówienia uzupełniające są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, 3) wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego, 4) zostaną udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
Czas D
Data roz 01/10/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjal Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Aktualną decyzję o spełnianiu wymagań w zakresie higieny i kontroli produktów pochodzenia zwierzęcego wydaną przez właściwy terytorialnie organ Inspekcji Weterynaryjnej zgodnie z Ustawą z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2014r. poz. 1577) lub decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nieobjętych urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U z 2015 poz. 594) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Inne dokumenty Wykonawca ponadto przedkłada: Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). Informacja o części zamówienia, której Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, na którego zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zał nr 5 IDW Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany nazwy, adresu (siedziby) Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych 2) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę, 3) zmiany osoby do kontaktu określonej w § 1 pkt. 4 niniejszej umowy, 4) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany podatku VAT oraz wzrostu elementów, kalkulacyjnych ceny zawartej w ofercie takich, jak: energia, paliwa, surowce i materiały do wytworzenia wyrobów. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 1 wymaga zawarcia aneksu do umowy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Spec www www.bajkowy_swiat.bip.gov.pl
Spec war Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych we Wronkach ul. Powstańców Wlkp. 23 64-510 Wronki
Data skl 04/09/2015
Godz skl 10:30
Miejsce Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych we Wronkach ul. Powstańców Wlkp. 23 64-510 Wronki - II Piętro pokój nr 2
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)