Dostawa wyposażenia specjalnego dla policjantów Samodzielnego Pododdziału Antyterrorystycznego Policji we Wrocławiu

Publication date 2015-08-26
End date 2015-09-07 10:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Odzież wierzchnia,
  • Kurtki i blezery,
  • Odzież z wyrobów włókienniczych powlekanych lub impregnowanych,
  • Spodnie,
  • Bielizna osobista,
  • Odzież specjalna,
  • Odzież sportowa,
  • Obuwie sportowe,
  • Obuwie specjalne,
  • Torby podróżne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 220406 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 181000000, 182340008, 182000001, 182232002, 182240005, 184100006, 184122002, 184120000, 184121001, 183100005, 189311005, 198000008, 188320000, 188200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia specjalnego dla policjantów Samodzielnego Pododdziału Antyterrorystycznego Policji we Wrocławiu.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę odzieży taktycznej, bluz mundurowych, koszulek, dresów sportowych, spodenek sportowych, bielizny termo aktywnej, plecaków na broń, butów sportowych i butów taktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w załącznikach numer 1.1 - 1.7 do SIWZ.
3) Zamawiający wymaga dostawy przedmiotów fabrycznie nowych, spełniających wymagania określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane, posiadających oznaczenia CE, wolnych od wad fizycznych i prawnych.

Oferty częściowe: Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem niżej wskazanych części:
Część 1: dostawa spodni taktycznych, bluz taktycznych typu Combat Shirt oraz kurtek taktycznych typu softshell. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.1 do SIWZ.

Część 2: dostawa bluz mundurowych, koszulek termoaktywnych pod mundur, oraz koszulek sportowych termoaktywnych t-shirt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.2 do SIWZ.

Część 3: dostawa dresów sportowych i spodenek sportowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.3 do SIWZ.

Część 4: dostawa bielizny termoaktywnej trudnopalnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.4 do SIWZ.

Część 5: dostawa plecaków specjalnych na broń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.5 do SIWZ.

Część 6: dostawa butów taktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.6 do SIWZ.

Część 7: dostawa półbutów sportowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.7 do SIWZ.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch, trzech, czterech, pięciu, sześciu lub siedmiu częściach postępowania Wymaga się złożenia oferty obejmującej cały asortyment przypisany do danej części postępowania.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Ulica ul Podwale 31-33
Nr domu 31-33
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-040
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel (071) 340 38 00
Fax (071) 782 41 71
Internet http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
E mail czaslaw.oczkowicz@dolnoslaska.policja.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 7
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 40
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik numer 2 do SIWZ).
Wiedza Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik numer 2 do SIWZ).
Potencjal Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku dysponowania potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik numer 2 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik numer 2 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku sytuacji finansowej i ekonomicznej. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik numer 2 do SIWZ).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Zgodnie z §6 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 poz. 231), od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załącznikach numer 1.1 - 1.7 do SIWZ (odpowiednio do części w której wykonawca składa ofertę), przedstawienie: - Oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie przez oferowane przedmioty wymagań zamawiającego opisanych w załącznikach numer 1.1 - 1.7 do SIWZ (odpowiednio do części w której wykonawca składa ofertę), wykonanego poprzez podpisanie oświadczenia zamieszczonego w załącznikach numer 1.1 - 1.7 do SIWZ (odpowiednio do części postępowania, w której wykonawca składa ofertę). - W przypadku Wykonawców składających ofertę w części 1 postępowania - kart katalogowych wystawionych przez producentów materiałów, z których wykonane będą spodnie taktyczne, bluzy taktyczne i kurtki taktyczne potwierdzających właściwości i zgodność z minimalnymi wymaganiami zawartymi w załączniku numer 1.1 do SIWZ. Dokumenty te, mogą zostać przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
Inne dokumenty Oświadczenia i dokumenty wymagane do załączenia w ofercie - niezbędne do przeprowadzenia postępowania. - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik numer 1 do SIWZ, - Wypełnione i podpisane formularze asortymentowo - cenowe - załączniki numer 1.1 - 1.7 do SIWZ (odpowiednio do części, w której Wykonawca składa ofertę). - Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziałach VI, VII i VIII SIWZ. - W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego formularz został zawarty w załączniku numer 6 do SIWZ. 1) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) a) Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: 1) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), 2) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. c) Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp oraz wszystkie dokumenty wskazane w Rozdziale VII pkt 3 ppkt II. Każdy z partnerów składa również listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 partnerzy winni spełniać łącznie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Okres udzielonej gwarancji
Kryt 2p 2
Spec www www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Spec war Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Data skl 07/09/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat Okres udzielonej gwarancji jako kryterium oceny ofert: a) W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. b) W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż okres udzielonej gwarancji jest równy minimalnym wymaganiom określonym w SIWZ i załącznikach, tj. 24 miesiące. c) W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż maksymalny, Zamawiający przyjmie do obliczenia punktów okres maksymalny, tj. 36 miesięcy. Jednakże okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wpisany do umowy. d) Wykonawca zobowiązany jest zaoferować taki sam okres gwarancji dla każdego z przedmiotów przypisanych do danego załącznika asortymentowego.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)