DOSTAWA KASZ, MAKARONU I RYŻU

Publication date 2015-08-26
End date 2015-09-03 08:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 4226
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Produkty przemiału ziarna,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Produkty mączne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 220742 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 156000004, 158511009, 156100007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kasz, makaronu i ryżu , w ilościach:

ZADANIE NR 1
1. KASZA JĘCZMIENNA WIEJSKA 3925 kg
2. KASZA JĘCZMIENNA MAZURSKA 2900 kg

ZADANIE NR 2
1. KASZA GRYCZANA PRAŻONA CAŁA 4225 kg

ZADANIE NR 3
1. KASZA PĘCZAK 2300 kg

ZADANIE NR 4
1. RYŻ BIAŁY BARDZO DOBRZE SZLIFOWANY CAŁY 8525 kg

ZADANIE NR 5
1. MAKARON WYBOROWY BEZJAJECZNY FORMY KRÓTKIE 14075 kg

Opis

ZADANIE NR 1
1. KASZA JĘCZMIENNA WIEJSKA 3925 kg
2. KASZA JĘCZMIENNA MAZURSKA 2900 kgZADANIE NR 2
KASZA GRYCZANA PRAŻONA CAŁA 4225 kgZADANIE NR 3
KASZA PĘCZAK 2300 kgZADANIE NR 4
RYŻ BIAŁY BARDZO DOBRZE SZLIFOWANY CAŁY 8525 kgZADANIE NR 5
1. MAKARON WYBOROWY BEZJAJECZNY FORMY KRÓTKIE 14075 kg

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 4226
Ulica ul. Marsa 110
Nr domu 110
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 04-470
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 6815 030
Fax 22 6815 093
Internet www.2rblog.wp.mil.pl
Regon 14266590400000
E mail 2rblog.zampub@wp.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Skarb Państwa, Jednostka budżetowa-podsektor Rządowy-Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Skarb Państwa, Jednostka budżetowa-podsektor Rządowy-Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1. W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca, który produkuje lub wprowadza do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego, zwierzęcego oraz żywność zawierającą jednocześnie środki spożywcze pochodzenia niezwierzęcego i produkty pochodzenia zwierzęcego do oferty należy załączyć: a) aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, lub b) aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora weterynaryjnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego - jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, lub c) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organa urzędowej kontroli na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z Unii Europejskiej, spoza obszaru RP, do oferty należy załączyć aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ danego kraju o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia wraz z weterynaryjnym numerem identyfikacyjnym w przypadku dotyczącym żywności (grupy produktów) pochodzenia zwierzęcego. 1.3. W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z krajów trzecich do oferty należy załączyć aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ w danym kraju o dopuszczeniu zakładu do produkcji i na eksport na rynki innych krajów (w tym krajów Unii Europejskiej) w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia. 1.4. Potwierdzenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi wydane przez wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę wykonawcy - na podstawie art. 12 ust. 1 stawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Wiedza Zamawiający nie konkretyzując tego warunku odstępuje od wykazania jego spełnienia
Potencjal Zamawiający nie konkretyzując tego warunku odstępuje od wykazania jego spełnienia
Zdolne Zamawiający nie konkretyzując tego warunku odstępuje od wykazania jego spełnienia
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzując tego warunku odstępuje od wykazania jego spełnienia
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1.Zgodnie z art. 25 ust.1, pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013 r., poz. 907, z późn. zm), Wykonawca winien przedłożyć oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, tj.: 1.1. Wykonawca prowadzi wewnętrzną kontrolę jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu HACCP - zgodnie z art. 59 i art. 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Wykonawca zaoferuje produkty odpowiadające specyfikacjom technicznym (wymaganiom) określonym przez Zamawiającego - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: 2.1. Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP, wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP - podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 2.2. Oświadczenie, że oferowane produkty odpowiadają specyfikacjom technicznym (wymaganiom) określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się możliwość dokonania zmian treści umowy w zakresie: 1.1. zmiany Odbiorcy lub miejsca dostawy zgodnie ze wskazaniem właściwej instytucji wojskowej, wynikającej z potrzeb Sił Zbrojnych RP; 1.2. zmiany zakresu świadczenia, a tym samym ilości przewidzianych w ofercie, jednak bez zmiany wartości umowy, wynikającej z potrzeb Sił Zbrojnych RP. 1.3. wystąpienie siły wyższej w zakresie dostosowania umowy do zaistniałej sytuacji. 2. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego. 3. W przypadku określonym w pkt. 2 ppkt. 2.3. podstawą dokonania zmiany będzie wniosek złożony przez Wykonawcę w terminie 30 dni od wystąpienia zjawiska siły wyższej wraz z dokumentacją potwierdzającą, że miało ono bezpośredni wpływ na wykonanie umowy. 4. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej aneksu do umowy.
Kryt cena A
Spec www www.2rblog.wp.mil.pl
Spec war Siedziba zamawiającego: 04-470 Warszawa, ul. Marsa 110, budynek nr 1, pokój nr 102
Data skl 03/09/2015
Godz skl 08:00
Miejsce Siedziba zamawiającego: 04-470 Warszawa, ul. Marsa 110, Kancelaria ogólna budynek nr 3 pokój nr 8
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Pzp, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, ze podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)