Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Kujawsko-Pomorska Sieć Informacyjna Sp. z o.o.
|
Ulica |
Szosa Chełmińska 26
|
Nr domu |
26
|
Miejscowosc |
Toruń
|
Kod poczt |
87-100
|
Wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
56 655 0079
|
Fax |
56 655 0078
|
Internet |
www.kpsi.pl
|
Regon |
87165422400000
|
E mail |
biuro@kpsi.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: spółka jednostki samorządu terytorialnego
|
Rodzaj zam inny |
spółka jednostki samorządu terytorialnego
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
18/11/2015
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych brutto). Warunki wniesienia wadium określono w SIWZ.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wymaga spełnienia dodatkowych warunków. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik 1A.
|
Wiedza |
O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , co najmniej 2 usługi polegające na wdrożeniu systemu inwentaryzacji sieci telekomunikacyjnej (typu network inventory), bazującego na oferowanym oprogramowaniu, o wartości co najmniej jednej z nich 400 000,00 zł brutto. Przez wdrożenie systemu inwentaryzacji sieci telekomunikacyjnej należy rozumieć łącznie:
a. analizę wymagań Zamawiającego w kontekście procesów związanych z inwentaryzacją zasobów sieci w celu poprawnego zamodelowania zasobów sieci i usług,
b. modelowanie zasobów inwentaryzowanej sieci oraz dostarczanych usług,
c. dostarczenie i konfigurację oprogramowania.
(z podaniem w zakresie usług ich wartość przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi/dostawy zostały wykonane oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi/dostawy te są lub zostały wykonane należycie).
Jeżeli Wykonawca wykonał zamówienie w walutach obcych Zamawiający przeliczy ich wartość przyjmując średni kurs PLN od tej waluty podanej przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy wykazu wykonanych usług/dostaw oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług/dostaw.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w sekcji III ogłoszenia o zamówieniu oraz w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
|
Potencjal |
Zamawiający nie wymaga spełnienia dodatkowych warunków. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik 1A.
|
Zdolne |
O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponowania co najmniej:
1) 5 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będą osobami odpowiedzialnymi za koordynację prac i realizację zadań po stronie Wykonawcy oraz komunikację z Zamawiającym (Zespół Projektowy), w tym:
i) 1 osobą, która będzie pełnić rolę Kierownika Projektu, która:
- w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, kierowała co najmniej jednym podobnym projektem wdrożenia systemu inwentaryzacji zasobów sieci, zakończonym przekazaniem systemu do użytkowania;
- posiada znajomość metodyki zarządzania projektami Prince 2 (na poziomie co najmniej practitioner) lub PMBoK (na poziomie co najmniej professional) potwierdzoną ważnym certyfikatem IPMA lub PMI, lub równoważnym;
ii) co najmniej 1 osobą, która posiada wiedzę techniczną w zakresie oferowanego oprogramowania, potwierdzoną przez producenta oferowanego oprogramowania;
iii) co najmniej 3 specjalistami posiadającymi minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie projektowania systemów inwentaryzacji sieci;
iv) co najmniej 1 specjalistą ds. analizy procesów przedsiębiorstwa, posiadającym minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie analizy procesów;
v) co najmniej 1 specjalistą - architektem oferowanego rozwiązania, posiadającym wiedzę z zakresu standardów branżowych SID/eTOM/ITIL;
vi) co najmniej 2 specjalistami ds. programowania systemów informatycznych, posiadającymi minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie programowania z wykorzystaniem oferowanego oprogramowania.
Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje przewidziane powyżej.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w sekcji III ogłoszenia o zamówieniu oraz w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
|
Sytuacja |
O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. wykażą, iż są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 400.000 zł.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w sekcji III ogłoszenia o zamówieniu oraz w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Do oferty Wykonawca dołącza, oprócz dokumentów, o których mowa powyżej:
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający, w szczególności cenę ofertową oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa,
2. Próbkę stanowiącą platformę testową taką samą, którą Wykonawca przedstawił w ofercie w celu sprawdzenia poprawności generowania raportu do SIIS (UKE). Zakres sprawdzenia polegać będzie na wprowadzeniu danych przez Zamawiającego do platformy testowej importu tych danych do modułu raportującego i wygenerowaniu poprawnego raportu w formacie wymaganym w RMAiC z dnia 24 lutego 2014r w sprawie inwentaryzacji infrastruktury i usług telekomunikacyjnych.
3. W sytuacji gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawia w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (wzór zobowiązania określa załącznik nr 7 do SIWZ).
4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda ponadto dokumentów dotyczących w szczególności:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiany umowy zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ oraz w dziale XVII SIWZ.
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji lub odbioru przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak w szczególności:
- zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia,
- zmiana sposobu lub terminu dofinansowania przedmiotu zamówienia ze względu na koniec perspektywy finansowej Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013 (np. wydłużenie okresu rozliczeniowego programu)
- Zamawiający przewiduje możliwość skrócenia terminu realizacji umowy w sytuacji gdy w dniu zawarcia umowy koniec okresu realizacji przedmiotu umowy będzie upływał po dniu, w którym Zamawiający zobligowany jest do rozliczenia się z otrzymanego dofinansowania i jego przekroczenie skutkować będzie utratą środków finansowych z budżetu UE;
W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony lub skrócony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności.
2. Zamawiający przewiduje dokonanie zmiany systemu płatności (nie dotyczy wysokości ceny) jeśli taka konieczność wynikać będzie z innych zmian wprowadzonych do umowy (np. zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia) lub od uwarunkowań dotyczących dofinansowania zamówienia ze środków Unii Europejskiej.
3. Zmiany:
1) składu zespołu wdrożeniowego jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem że nowe osoby wchodzące w skład zespołu spełniać będą warunki określone w dziale IV pkt 1 ppkt 3, wówczas dopuszczalna jest zmiana tych osób i nie powoduje to obowiązku zmiany umowy.
2) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Zmiany wysokości wynagrodzenia brutto jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy netto (t.j. bez podatku VAT) jest niezmienne.).
5. Zmiany w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia zakresu Przedmiotu Umowy.
6.Zamawiający dopuszcza zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia w sytuacji gdy jego wykonanie nie będzie możliwe z uwagi na dofinansowanie zamówienia ze środków UE.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Okres obowiązywania serwisu pogwarancyjnego (powyżej 24 miesięcy)
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
www.kpsi.pl
|
Spec war |
Kujawsko-Pomorska Sieć Informacyjna Spółka z o.o.
adres: 87-100 Toruń, ul. Szosa Chełmińska 26
|
Data skl |
10/09/2015
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Kujawsko-Pomorska Sieć Informacyjna Spółka z o.o.
adres: 87-100 Toruń, ul. Szosa Chełmińska 26
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego 2007-2013 w ramach działania 4.1. Rozwój infrastruktury ICT.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|