Dostawa, montaż oraz wdrożenie systemu zabezpieczenia i kontroli zbiorów bibliotecznych Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie

Publication date 2015-08-27
End date 2015-09-08 10:00:00
Instytucja Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne,
  • Pakiety oprogramowania bibliotecznego,
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 127561 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 481600007, 317000003, 302000001, 722680001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa, montaż oraz wdrożenie systemu zabezpieczenia i kontroli zbiorów bibliotecznych Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
Ulica ul. Rybacka 1
Nr domu 1
Miejscowosc Szczecin
Kod poczt 70-204
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 91 48 00 700
Fax 91 48 00 769
Internet www.pum.edu.pl
Regon 00028888600000
E mail dzppum@pum.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Tak
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 56
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100), które należy złożyć w terminie najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty:
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ;
Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu wymagań. Ocena spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o przedłożone dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wiedza Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty:
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ;
2) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wypełniony Załącznik nr 6 do SIWZ
By warunek został spełniony Zamawiający wymaga wykazania zrealizowania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwóch zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości równej lub przekraczającej 300 000,00 zł brutto - dla każdego z nich.
Poprzez zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć należycie zrealizowaną dostawę i montaż systemu ochrony zbiorów w jednorodnej technologii RFID HF obejmującym minimum:
- bramkę kontrolno-raportującą (min. 1 szt.),
- stanowisko wypożyczania i zwrotów przez bibliotekarza (min. 1 szt.),
- stanowisko kodowania etykiet (min. 1 szt.),
- mobilne urządzenie do skontrum (min. 1 szt.),
- urządzenie do samodzielnych zwrotów (wrzutnia) z taśmociągiem i wózkiem bibliotecznym (min. 1 szt.),
- urządzenie do samodzielnego wypożyczania - selfcheck (min. 1 szt.),
- etykiety biblioteczne RFID (min. 40 tys. szt.).
3) Dowody dotyczące dostaw wykazanych w Załączniku nr 6 do SIWZ, określające czy dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o przedłożone dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia
Potencjal Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty:
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ;
Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu wymagań. Ocena spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o przedłożone dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolne Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty:
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ;
Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu wymagań. Ocena spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o przedłożone dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty:
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ;
Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu wymagań. Ocena spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o przedłożone dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 By warunek został spełniony Zamawiający wymaga wykazania zrealizowania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwóch zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości równej lub przekraczającej 300 000,00 zł brutto - dla każdego z nich.
Poprzez zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć należycie zrealizowaną dostawę i montaż systemu ochrony zbiorów w jednorodnej technologii RFID HF obejmującym minimum:
- bramkę kontrolno-raportującą (min. 1 szt.),
- stanowisko wypożyczania i zwrotów przez bibliotekarza (min. 1 szt.),
- stanowisko kodowania etykiet (min. 1 szt.),
- mobilne urządzenie do skontrum (min. 1 szt.),
- urządzenie do samodzielnych zwrotów (wrzutnia) z taśmociągiem i wózkiem bibliotecznym (min. 1 szt.),
- urządzenie do samodzielnego wypożyczania - selfcheck (min. 1 szt.),
- etykiety biblioteczne RFID (min. 40 tys. szt.).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy - wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ
2. Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium - kopia dokumentu wadialnego poświadczona za zgodność z oryginałem
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający w zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień przedmiotowej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następujących okolicznościach i warunkach: 1) gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Zamawiającego lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie lub obowiązek zmiany trybu wykonania zamówienia - z zastrzeżeniem, że treść zmiany przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę, 2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczności uniemożliwiające zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób przewidziany w ofercie, a udzielnie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy prawo zamówienia będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny. 3) w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku konieczności wstrzymania wykonania części zamówienia, ze względu zaistniały z ważnego powodu brak możliwości udostępnienia Wykonawcy pomieszczeń biblioteki, a w szczególności z powodu prowadzenia prac budowlanych lub niemożności ograniczenia korzystania z zasobów przez studentów.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji i rękojmi oferowanej na przedmiot zamówienia
Kryt 2p 10
Spec www www.pum.edu.pl
Spec war POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE UL. RYBACKA 1, 70-204 SZCZECIN Dział Zamówień Publicznych pokój 309
Data skl 08/09/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Oferty składa się w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się w Szczecinie przy ulicy Rybackiej 1 w Szczecinie, w Kancelarii Ogólnej PUM (I piętro)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Opis systemu i karty katalogowe oferowanych urządzeń. Przedłożone dokumenty powinny potwierdzać, że sprzęt, oprogramowanie i etykiety spełniają wymagania Zamawiającego.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)