Utworzenie Dziennego Domu Senior - WIGOR w Małej Wsi

Publication date 2015-08-27
End date 2015-09-11 13:00:00
Instytucja Gmina Mała Wieś
Miejscowość Mała Wieś
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Artykuły cateringowe,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Kłódki i łańcuchy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 222178 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 452100002, 452124134, 454000001, 453000000, 452600007, 773100006, 390000002, 392220000, 331923005, 320000003, 374400004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część 1 - Adaptacja budynku i zagospodarowanie terenu, Część 2 - Dostawa i montaż wyposażenia. W ramach części 1 istniejący budynek zlokalizowany na działce nr ewid, 177/2 w Małej Wsi zostanie przystosowany do potrzeb Dziennego Domu Senior - WIGOR. Zakres prac do wykonania obejmuje m.in.:
1. Przebudowę wewnętrznych pomieszczeń (wykonanie nowych ścian działowych), 2. Wymianę drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, 3. Tynkowanie i malowanie ścian i sufitu, 4. Ułożenie płytek ściennych i podłogowych, 5. Roboty sanitarne (przebudowa instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej, montaż osprzętu sanitarnego, przebudowa instalacji centralnego ogrzewania i wymiana grzejników), 6. Roboty elektryczne (przebudowa instalacji elektrycznej, montaż osprzętu elektrycznego i oświetleniowego), 7. Budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych, 8. Ułożenie płytek na schodach prowadzących do budynku, 9. Wykonanie lekkiej obudowy dachu, 10. Wykonanie elewacji zewnętrznej, 11. Zagospodarowanie terenu wokół budynku poprzez nasadzenia zieleni, posadowienie ławek i koszy na śmieci. W ramach części 2 zostanie dostarczone i zamontowane wyposażenie wewnętrzne budynku niezbędne do funkcjonowania Dziennego Domu Senior - WIGOR w Małej Wsi tj. meble, sprzęt AGD, sprzęt RTV, sprzęt do ćwiczeń indywidualnych i sprzęt do rehabilitacji.

Opis

Przystosowanie istniejącego budynku zlokalizowanego na działce nr ewid, 177/2 w Małej Wsi do potrzeb Dziennego Domu Senior - WIGOR. Zakres prac do wykonania obejmuje m.in.: 1. Przebudowę wewnętrznych pomieszczeń (wykonanie nowych ścian działowych), 2. Wymianę drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, 3. Tynkowanie i malowanie ścian i sufitu, 4. Ułożenie płytek ściennych i podłogowych, 5. Roboty sanitarne (przebudowa instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej, montaż osprzętu sanitarnego, przebudowa instalacji centralnego ogrzewania i wymiana grzejników), 6. Roboty elektryczne (przebudowa instalacji elektrycznej, montaż osprzętu elektrycznego i oświetleniowego), 7. Budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych, 8. Ułożenie płytek na schodach prowadzących do budynku, 9. Wykonanie lekkiej obudowy dachu, 10. Wykonanie elewacji zewnętrznej, 11. Zagospodarowanie terenu wokół budynku poprzez nasadzenia zieleni, posadowienie ławek i koszy na śmieci.Dostawa i montaż wyposażenia wewnętrznego budynku niezbędnego do funkcjonowania Dziennego Domu Senior - WIGOR w Małej Wsi tj. mebli, sprzętu AGD, sprzętu RTV, sprzętu do ćwiczeń indywidualnych i sprzętu do rehabilitacji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Mała Wieś
Ulica ul. Kochanowskiego 1
Nr domu 1
Miejscowosc Mała Wieś
Kod poczt 09-460
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 24 269 79 76
Fax 24 269 79 61
Internet www.malawies.pl
Regon 61101575000000
E mail ekolodziejska@malawies.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 12/11/2015
Wadium 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1- 4000,00 PLN (słownie cztery tysiące złotych), Część 2 - 2.000,00 zł(słownie dwa tysiące zł) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 t.j.). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na Nr rachunku Bank Spółdzielczy w Małej Wsi: 66 9006 0007 0000 0215 2000 0020 (ksero przelewu potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dołączyć do oferty). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca załączy do oferty kserokopię dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli z treści gwarancji (poręczenia) wynika, że gwarancja wygasa z chwilą jej zwrotu przed upływem terminu jej ważności, wymagane jest załączenie oryginału gwarancji. 7. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Zaliczka Nie
Uprawnienie Część 1 i Część 2: spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy - Pzp - według załącznika nr 2 do SIWZ; złożenie oświadczenia jest jednoznaczne ze spełnieniem tego warunku
Wiedza Część 1: za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie - art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy - Pzp - według załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumentu o którym mowa w Rozdział VI ust. 1 pkt. b SIWZ, przy czym warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie, przedmiocie i wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia. Część 2: za spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy - Pzp - według załącznika nr 2 do SIWZ oraz dokumentu o którym mowa w Rozdziale VI ust. 2 pkt. b SIWZ, przy czym warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonała przynajmniej dwie dostawy w zakresie, przedmiocie i wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia
Potencjal Spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy - Pzp - według załącznika nr 2 do SIWZ; złożenie oświadczenia jest jednoznaczne ze spełnieniem tego warunku
Zdolne Część 1: spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp - według Załącznika nr 2 do SIWZ oraz dokumentu o którym mowa w Rozdział VI ust. 1 pkt. c SIWZ, przy czym warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: a) jedną osobę mającą pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej bez ograniczeń, b) jedną osobę mającą pełnić funkcję kierownika robót branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, c) jedną osobę mającą pełnić funkcję kierownika robót branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008 roku. Jednocześnie w/w osoba powinna posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Część 2: spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp - według Załącznika nr 2 do SIWZ, złożenie oświadczenia jest jednoznaczne ze spełnianiem tego warunku
Sytuacja Część 1 i Część 2: spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy - Pzp - według załącznika nr 2 do SIWZ oraz dokumentów o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt. d i ust. 2 pkt. c SIWZ, przy czym Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz ofertowy załączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np.: odpis KRS, umowa spółki, wypis z CEIDG itp.) potwierdzający uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy przez osoby podpisujące ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 5 do SIWZ, 4. Potwierdzenie wniesienia wadium, a w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu kopia dowodu wykonanej operacji. 5. Zobowiązanie podmiotu - Załącznik Nr 6 do SIWZ, 6. Tabela elementów scalonych - Załącznik Nr 9 do SIWZ. 7. Kosztorysy ofertowe - wycenione przedmiary
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, b) terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, w tym działania siły wyższej, niekorzystne warunki pogodowe. c) zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, d) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy (nie dotyczy oferty częściowej nr 2). Powyższe zmiany Zamawiający dokona na podstawie aneksu.
Kryt cena B
Kryt 1p 0.95
Kryt 2 Długość okresu gwarancji
Kryt 2p 0.05
Spec www www.malawies.bip.org.pl
Spec war Urząd Gminy Mała Wieś ul. Kochanowskiego 1 09 - 460 Mała Wieś w godzinach pracy urzędu
Data skl 11/09/2015
Godz skl 13:00
Miejsce Urząd Gminy Mała Wieś ul. Kochanowskiego 1 09-460 Mała Wieś pokój nr 9 (Sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie
Czy uniewaznienie Nie
Dok grup kap 1 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)