Inne dokumenty |
WYMAGANE DOKUMENTY.
1.Po zgłoszeniu się do aukcji do czasu zakończenia rundy wstępnej, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu za pośrednictwem platformy pro-e biz następujących dokumentów:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu zakończenia rundy wstępnej.
2) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 13 ust. 1 pkt 1 - 5 Regulaminu Wyłaniania Wykonawców w GTL S.A., zgodnie z załącznikiem do zaproszenia.
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem do zaproszenia, w tym należy złożyć kopię świadectw kwalifikacji dla wskazanych w wykazie osób
UWAGA Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej:
A. Jedną osobą z uprawnieniami do wykonywania prac na stanowisku EKSPLOATACJI w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń , instalacji i sieci:
Grupa 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną:
2. urządzenia , instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
10. aparatura kontrolno- pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2.
B. Jedną osobą z uprawnieniami do wykonywania prac na stanowisku DOZORU w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym następujących urządzeń, instalacji i sieci:
Grupa 1. Urządzenia instalacji i sieli elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną:
2. Urządzenie, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV
10. aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2.
4) Wykaz dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu zakończenia rundy wstępnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu/-ów potwierdzającego/-ych, że dostawy zostały wykonane należycie.
UWAGA!
Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu zakończenia rundy wstępnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie opraw oświetlenia ledowego wraz z wykonaniem projektu obejmującego zastosowane oprawy i przedstawienie oczekiwanego rozkładu natężenia oświetlenia oraz zdemontowaniem istniejących opraw i zamontowaniem nowych, na kwotę co najmniej 30 000 PLN każda.
5) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu dot.
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
b) posiadania wiedzy i doświadczenia
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
d) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia
zgodnie z załączonym wzorem.
6) oświadczenie o podwykonawcach, wzór oświadczenia stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia
7) wypełniony formularz wymagania szczegółowe - załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
8) Certyfikat IP 65 lub wyższy oferowanych lamp
9) Certyfikat wyrobu CE oferowanych lamp
10) Badania ze zgodnością z dyrektywą RoHS 2002/95/WE
2 Wskazane powyżej dokumenty należy złożyć w formie scanów.
3 Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dokumenty przekazane za pośrednictwem platformy pro-e biz w formie oryginałów lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Oświadczenia sporządzone na podstawie wzorów stanowiących załączniki do zaproszenia muszą być złożone w formie oryginałów. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym wraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis.
4 Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie o ewidencji działalności gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo.
5 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
6 W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda nie później niż na 2 dni przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia przedstawienia umowy regulującej współpracę Wykonawców.
|