E 68 DE 2015 Wybór dostawcy projektorów ledowych wraz z montażem na masztach oświetlenia parkingu P1

Publication date 2015-08-28
End date 2015-09-04 09:30:00
Instytucja Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 222692 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 315200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wraz z dostawą projektorów ledowych, wykonanie proketu oraz zdemontowanie istniejącyh opraw i zamontowanie nowych opraw wraz z podłączeniem na istniejących masztach oświetlających parking P1
W miejsce obecnych opraw metalohaogenowych o mocy 400 W, oferent zaproponuje oprawy ledowe spełniające wymagania z opisu przedmiotu zamówienia w tym :Natężenie oświetlenia w najmniej doświetlonym miejscu na terenie parkingu P1 nie może być mniejsze niż:12.lx. Wysokość masztów 16- 18m.
ilość istniejących opraw przeznaczonych do demontażu - 40 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
Ulica Al. Korfantego 38
Nr domu 38
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40-161
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 3927171, 3927202
Fax 32 3927376
Internet www.gtl.com.pl
Regon 27050488900000
E mail biuro-zarzad@gtl.com.pl, ewiaderna@gtl.com.pl, awysocka@gtl.com.pl, dciesielska@gtl.com.pl
Czy obowiazkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Spółka prawa handlowego
Rodzaj zam inny Spółka prawa handlowego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 60
Zaliczka Nie
Inne dokumenty WYMAGANE DOKUMENTY. 1.Po zgłoszeniu się do aukcji do czasu zakończenia rundy wstępnej, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu za pośrednictwem platformy pro-e biz następujących dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu zakończenia rundy wstępnej. 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 13 ust. 1 pkt 1 - 5 Regulaminu Wyłaniania Wykonawców w GTL S.A., zgodnie z załącznikiem do zaproszenia. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem do zaproszenia, w tym należy złożyć kopię świadectw kwalifikacji dla wskazanych w wykazie osób UWAGA Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej: A. Jedną osobą z uprawnieniami do wykonywania prac na stanowisku EKSPLOATACJI w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń , instalacji i sieci: Grupa 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną: 2. urządzenia , instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; 10. aparatura kontrolno- pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2. B. Jedną osobą z uprawnieniami do wykonywania prac na stanowisku DOZORU w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym następujących urządzeń, instalacji i sieci: Grupa 1. Urządzenia instalacji i sieli elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną: 2. Urządzenie, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV 10. aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2. 4) Wykaz dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu zakończenia rundy wstępnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu/-ów potwierdzającego/-ych, że dostawy zostały wykonane należycie. UWAGA! Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu zakończenia rundy wstępnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie opraw oświetlenia ledowego wraz z wykonaniem projektu obejmującego zastosowane oprawy i przedstawienie oczekiwanego rozkładu natężenia oświetlenia oraz zdemontowaniem istniejących opraw i zamontowaniem nowych, na kwotę co najmniej 30 000 PLN każda. 5) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu dot. a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania b) posiadania wiedzy i doświadczenia c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia zgodnie z załączonym wzorem. 6) oświadczenie o podwykonawcach, wzór oświadczenia stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia 7) wypełniony formularz wymagania szczegółowe - załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia. 8) Certyfikat IP 65 lub wyższy oferowanych lamp 9) Certyfikat wyrobu CE oferowanych lamp 10) Badania ze zgodnością z dyrektywą RoHS 2002/95/WE 2 Wskazane powyżej dokumenty należy złożyć w formie scanów. 3 Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dokumenty przekazane za pośrednictwem platformy pro-e biz w formie oryginałów lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Oświadczenia sporządzone na podstawie wzorów stanowiących załączniki do zaproszenia muszą być złożone w formie oryginałów. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym wraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. 4 Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie o ewidencji działalności gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. 5 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 6 W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda nie później niż na 2 dni przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia przedstawienia umowy regulującej współpracę Wykonawców.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Czy aukcja Tak
Aukcja dod info http://gtl.com.pl/e-aukcje.php
Spec www http://gtl.com.pl/e-aukcje.php
Spec war http://gtl.com.pl/e-aukcje.php
Data skl 04/09/2015
Godz skl 09:30
Miejsce Wykonawca w terminie do dnia 04.09.2015 do godziny 09:30, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wymaganych dokumentów. W dniu 11.09.2015 rozpocznie się runda aukcyjna
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 60
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)