Dostawa, uruchomienie i konfiguracja konsol operatorskich wraz z aplikacją awiza komputerowego na stanowiskach dyżurnych służb w Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego Wrocławia.

Publication date 2015-08-28
End date 2015-09-08 11:00:00
Instytucja Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Usługi konfiguracji oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 223076 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302313206, 722650000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, uruchomienie i konfiguracja konsol operatorskich wraz z aplikacją awiza komputerowego na stanowiskach dyżurnych służb w Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego Wrocławia.


Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt i wykonane usługi.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Ulica pl. Nowy Targ 1-8
Nr domu 1-8
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-141
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 7779230, 7779231
Fax 71 7779229
Internet http://bip.um.wroc.pl
Regon 00109467000000
E mail tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 60
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych)
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w szczególności wykaże on, że: W ZAKRESIE WIEDZY I DOŚWIADCZENIA: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, z należytą starannością, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie, uruchomieniu i konfiguracji konsol operatorskich o łącznej wartości każdego zamówienia nie niższej niż 60.000 zł. brutto.
Sytuacja Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w szczególności wykaże on, że: W ZAKRESIE SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ: b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest do złożenia - w szczególności pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w formie oryginału.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Strony mogą uzgodnić zmianę określonych w Umowie terminów wykonania obowiązków stron Umowy lub terminu wykonania Umowy, w przypadku, gdy wystąpią inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego lub Wykonawcy skutkujące okresową niemożliwością dotrzymania terminów realizacji przedmiotu Umowy. 2) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności, o których powyżej termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 3) Strony mogą uzgodnić zmiany wybranych postanowień Umowy również w przypadkach: I) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej okresowe wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ, II) zmiany obowiązującej stawki VAT - jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, III) konieczność zmiany miejsca dostaw z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, IV) gdy urządzenie stanowiące przedmiot oferty zostało wycofane z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a zaproponowane przez Wykonawcę w jego miejsce urządzenie posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż urządzenia będące przedmiotem oferty w zakresie jego parametrów, cech i funkcjonalności wymaganych w SIWZ oraz w zakresie pozostałych parametrów zmiana jest korzystna dla Zamawiającego i w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone, V) zmiany miejsc użytkowania, wykonania świadczeń gwarancyjnych, świadczenia usług stanowiących przedmiot Umowy, oraz zmiany adresów tych miejsc w wyniku zmian organizacyjnych i/lub zmian adresów Zamawiającego, VI) wystąpienia okoliczności umożliwiających zastosowanie nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, 4) zmiany przepisów prawnych powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na realizację umowy, 5) zmian formalno-organizacyjnych, mających wpływ na realizację umowy, Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp zmiana danych teleadresowych. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji przedmiotu umowy
Kryt 2p 5
Spec www http://bip.um.wroc.pl
Spec war Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych Al. Kromera 44 51-163 Wrocław pok. nr 132
Data skl 08/09/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych Al. Kromera 44 51-163 Wrocław pok. nr 132
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)