Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
|
Ulica |
pl. Nowy Targ 1-8
|
Nr domu |
1-8
|
Miejscowosc |
Wrocław
|
Kod poczt |
50-141
|
Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 7779230, 7779231
|
Fax |
71 7779229
|
Internet |
http://bip.um.wroc.pl
|
Regon |
00109467000000
|
E mail |
tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
60
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych)
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w szczególności wykaże on, że:
W ZAKRESIE WIEDZY I DOŚWIADCZENIA:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, z należytą starannością, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie, uruchomieniu i konfiguracji konsol operatorskich o łącznej wartości każdego zamówienia nie niższej niż 60.000 zł. brutto.
|
Sytuacja |
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w szczególności wykaże on, że:
W ZAKRESIE SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ:
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest do złożenia
- w szczególności pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w formie oryginału.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) Strony mogą uzgodnić zmianę określonych w Umowie terminów wykonania obowiązków stron Umowy lub terminu wykonania Umowy, w przypadku, gdy wystąpią inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego lub Wykonawcy skutkujące okresową niemożliwością dotrzymania terminów realizacji przedmiotu Umowy.
2) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności, o których powyżej termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty.
3) Strony mogą uzgodnić zmiany wybranych postanowień Umowy również w przypadkach:
I) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej okresowe wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ,
II) zmiany obowiązującej stawki VAT - jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę,
III) konieczność zmiany miejsca dostaw z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
IV) gdy urządzenie stanowiące przedmiot oferty zostało wycofane z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a zaproponowane przez Wykonawcę w jego miejsce urządzenie posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż urządzenia będące przedmiotem oferty w zakresie jego parametrów, cech i funkcjonalności wymaganych w SIWZ oraz w zakresie pozostałych parametrów zmiana jest korzystna dla Zamawiającego i w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone,
V) zmiany miejsc użytkowania, wykonania świadczeń gwarancyjnych, świadczenia usług stanowiących przedmiot Umowy, oraz zmiany adresów tych miejsc w wyniku zmian organizacyjnych i/lub zmian adresów Zamawiającego,
VI) wystąpienia okoliczności umożliwiających zastosowanie nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy,
4) zmiany przepisów prawnych powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na realizację umowy,
5) zmian formalno-organizacyjnych, mających wpływ na realizację umowy,
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp zmiana danych teleadresowych.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin realizacji przedmiotu umowy
|
Kryt 2p |
5
|
Spec www |
http://bip.um.wroc.pl
|
Spec war |
Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych
Al. Kromera 44
51-163 Wrocław
pok. nr 132
|
Data skl |
08/09/2015
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych
Al. Kromera 44
51-163 Wrocław
pok. nr 132
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|