dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej nr 18 w Zielonej Górze z podziałem na zadania- liczba zadań 2.

Publication date 2015-08-28
End date 2015-09-07 10:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Arkadego Fiedlera w Zielonej Górze
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 223166 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 151000009, 151311305, 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej nr 18 w Zielonej Górze z podziałem na zadania- liczba zadań 2.
Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części tj: Zadanie nr 1: Dostawa mięsa ,produktów mięsnych i wędlin, Zadanie nr 2: Dostawa produktów mleczarskich.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Opis

Dostawa mięsa , produktów mięsnych i wędlin do stołówki Szkoły Podstawowej nr 18 w Zielonej Górze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku Nr 4 do SIWZ.Dostawa produktów mleczarskich do stołówki Szkoły Podstawowej nr 18 w Zielonej Górze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku Nr 4.1. do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Arkadego Fiedlera w Zielonej Górze
Ulica ul. Francuska 10
Nr domu 10
Miejscowosc Zielona Góra
Kod poczt 65-941
Wojewodztwo lubuskie
Tel 0-68 455 77 77
Fax 0-68 455 77 77
Internet www.sp18.zgora.pl
Regon 97049750600000
E mail sp18zielonagora@interia.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Szkoła
Rodzaj zam inny Szkoła
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 22/12/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza nie dotyczy
Potencjal nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty a. wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), b. Zestawienie kosztów zadania załącznik Nr 4 i /lub 4.1 do SIWZ, c. dokument, z którego wynika upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę; d. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w myśl art.23 ustawy pzp, należy dostarczyć : - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, - dokumenty składane w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy pzp, dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, - informację o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. e. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. f. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione pkt. 3.2 SIWZ winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie, a dokument z pkt. 3.2. lit. b SIWZ winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę lub podmiot, którego dokumenty dotyczą zgodnie z § 7 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231). g. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.2. lit. b SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. h. Dokumenty o których mowa w pkt 3.5. lit. a SIWZ wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. i. Dokumenty sporządzone w języku obcym, winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. j. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3.2. lit b SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany dopuszczalne w zakresie przewidzianym w pkt 15 SIWZ oraz w § 9 Umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Spec www www.sp18.bipzielonagora.pl
Spec war w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie, ul. Francuska 10, 65-941 Zielona Góra.
Data skl 07/09/2015
Godz skl 10:00
Miejsce siedziba Zamawiającego, sekretariat, ul. Francuska 10, 65-941 Zielona Góra.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)