Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojewódzki Szpital Zespolony
|
Ulica |
ul. Grunwaldzka 45
|
Nr domu |
45
|
Miejscowosc |
Kielce
|
Kod poczt |
25-736
|
Wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
041 3671339
|
Fax |
041 3660014, 3671226, 3455584
|
Internet |
http://www.wszzkielce.republika.pl
|
Regon |
00028978500000
|
E mail |
wszzkielce_zampub@poczta.onet.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
36
|
Wadium |
Nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1
|
Wiedza |
Posiadają wiedzę i doświadczenie, rozumiane jako - zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedną dostawę, której przedmiotem był asortyment o charakterze tożsamym lub zbliżonym z przedmiotem zamówienia na rzecz Zamawiającego o wartości (umowy) brutto minimum: 100.000,00 zł.
|
Potencjal |
Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1
|
Zdolne |
Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1
|
Sytuacja |
Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykaz zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) min. 1 dostawy wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego dostawa została wykonane (zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączeniem dowodu, czy została wykonana należycie. Wykonawca w w/w wykazie wskazuje wyłącznie dostawy o charakterze tożsamym lub zbliżonym do przedmiotu zamówienia o wartości brutto umowy minimum: 100.000,00 zł. Do wykazu Wykonawca winien załączyć dla co najmniej jednej dostawy dowód, iż została wykonywane należycie.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
16. Pozostałe oświadczenia i dokumenty jakie muszą być załączone do oferty: Oferta musi dodatkowo zawierać:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ),
2) wypełniony i podpisany formularz asortymentowo - cenowy, (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ),
3) oświadczenie Wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy (zgodne z załączonym wzorem - załącznik nr 4a do SIWZ),
Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest ujawnić w. ww. oświadczeniu jaką część przedmiotu zamówienia zamierza zlecić podwykonawcy. W przypadku nie złożenia w ofercie ww. oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykona całość przedmiotu zamówienia siłami własnymi.
4) w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika,
5) w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) - aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej.
Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia:
a) wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego
z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników.
b) określenie zakresu pełnomocnictwa,
c) podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następującym zakresie:
a. zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy wskazanych w § 2 ust 7,
b. zmiany danych teleadresowych,
c. zmiany podwykonawców na zasadach określonych w umowie,
d. zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie oraz SIWZ ustaw oraz rozporządzeń (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia).
2. Zmiany wysokości należnego wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany obowiązujących stawek podatku VAT w odniesieniu do asortymentu objętego umową.
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają uprzedniej (tj. przed ich dokonaniem) pisemnej zgody Zamawiającego i dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian o których mowa w ust 1, dla których skuteczności wystarczające jest jednostronne pisemne oświadczenie strony.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin płatności
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
www.bip.wszzkielce.pl
|
Spec war |
Dział Zamówień Publicznych ul. Grunwaldzka 45, 25-736 Kielce.
|
Data skl |
08/09/2015
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Sekretariat ul. Grunwaldzka 45, 25-736 Kielce.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|