Remont pomieszczeń biurowych budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92a

Publication date 2015-09-01
End date 2015-09-18 09:00:00
Instytucja Powiat Wodzisławski
Miejscowość Wodzisław Śląski
Województwo śląskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 129333 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 454421008, 454310007, 454211311, 453320003, 453324007, 453430003, 453112002, 391414006, 451112206
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu pomieszczeń biurowych budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92a.
2. Zakres robót obejmuje:
1) Roboty ogólnobudowlane:
a) ułożenie płytek ściennych bezfugowych imitujących kamień naturalny z przygotowaniem podłoża wraz z impregnacją - 8,82m2,
b) dostawa i montaż mebli kuchennych - szafki dolne o dł. ok. 2,68m,
c) montaż listew dylatacyjnych 3 szt. na parterze,
d) instalacja drzwi wewnętrznych 90 pomiędzy pom. 313/314 III piętro,
e) malowanie pomieszczeń biurowych i korytarzy na 3 kondygnacjach, klatek schodowych na 4 kondygnacjach oraz malowanie dwóch pomieszczeń obsługi technicznej,
f) wykonanie obudowy z GKF oraz malowanie rurociągu stalowego, ocynkowanego.
2) Roboty elektryczne:
a) wykonanie instalacji elektrycznej zasilania 230VAC dla elektrycznego pojemnościowego podgrzewacza wody przewodem,
b) montaż gniazda elektrycznego p/t,
c) wydłużenie przewodów telefonicznych i komputerowych,
d) wykonanie pomiarów elektrycznych.
3) Roboty sanitarne:
a) wykonanie instalacji wodnej,
b) wykonanie instalacji kanalizacyjnej PCV Ø50,
c) wymiana rur kanalizacyjnych w kanale technologicznym,
d) wykonanie instalacji wodociągowej do hydrantu rurami stalowymi,
e) montaż przyborów sanitarnych (zlewozmywak jednokomorowy ze stali nierdzewnej montowany na szafce wraz z baterią stojącą oraz podgrzewaczem wody -2kpl),
f) próby szczelności, płukanie instalacji,
g) pomiar ciśnienia i wydajności hydrantu.
Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym.
3. Inne obowiązki wykonawcy:
1) zorganizowanie zaplecza socjalnego dla swoich brygad roboczych wraz z jego likwidacją po zakończeniu robót,
2) opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego,
3) wykonanie i skompletowanie dokumentacji powykonawczej,
Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy, bez ich wyodrębniania w kosztorysie ofertowym.
4. Proponuje się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca.
5. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonane roboty oraz zabudowane materiały i urządzenia (za wyjątkiem urządzeń powierzonych przez zamawiającego tj. szafy ze zlewozmywakiem i baterią oraz elektrycznego podgrzewacza wody) - minimum 36 miesięcy - maksimum 60 miesięcy gwarancji od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ.
7. Przedstawione w dokumentacji technicznej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, ewentualne wskazania na konkretne materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować materiały inne niż wyszczególnione w dokumentacji technicznej, które jednak nie prowadzą do zmiany technologii - równoważne. Ponadto zastosowane materiały równoważne winny charakteryzować się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż dobrane w projekcie, być I-go gatunku, muszą spełniać warunki określone w specyfikacji technicznej oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Wodzisławski
Ulica ul. Bogumińska 2
Nr domu 2
Miejscowosc Wodzisław Śląski
Kod poczt 44-300
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 412 09 30
Fax 32 412 09 31
Internet www.bip.powiatwodzislawski.pl
Regon 27625523000000
E mail katarzyna.lerch@powiatwodzislawski.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 3
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy).
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej. 2) Pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: a) w zakresie ustawowej stawki podatku VAT zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia wykonawcy o stawkę podatku VAT - zmiana wynagrodzenia brutto wykonawcy, kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian; b) w zakresie wprowadzenia podwykonawcy w sytuacji gdy wykonawca na etapie składania ofert zaoferował samodzielne wykonanie przedmiotu zamówienia; c) w zakresie części zamówienia (zakresu robót), którą wykonawca zamierzał zlecić podwykonawcy wykazując przedmiotowy zakres w ofercie pod warunkiem, że wykonawca będzie zmuszony do zmiany zakresu ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty; d) w sytuacji, gdy nastąpi przekształcenie organizacyjne wykonawcy/zamawiającego lub zmianie ulegnie brzmienie nazwy wykonawcy/zamawiającego; e) w sytuacji, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminu wykonania robót w przypadku wystąpienia siły wyższej. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie, którego nie można było przewidzieć i któremu nie można było zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, nie jest one zawinione przez wykonawcę oraz zdarzenie to uniemożliwiło realizację robót. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy o czas, w którym wystąpiły utrudnienia w prowadzeniu robót budowlanych, a utrudnienia te zostaną potwierdzone przez Inspektora nadzoru. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. Powyższe zmiany winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy - aneks na pisemny wniosek jednej ze stron. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 5
Spec www www.bip.powiatwodzislawski.pl
Spec war Wydział Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego (pok. 214) ul. Pszowska 92a, 44-300 Wodzisław Śląski.
Data skl 18/09/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Kancelaria Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92a.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Dotyczy sekcji III.3): w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z warunków określonych w pkt III.3) musi spełnić co najmniej jeden z tych podmiotów lub mogą spełnić je łącznie. Dotyczy sekcji III.4.2) i III.4.4): W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt III.4.2) i III.4.4) powinien złożyć każdy z tych podmiotów oddzielnie. Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji (załączniki nr 1-3 do Działu III SIWZ). Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu zamawiający oceniał będzie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Dotyczy sekcji IV.4.1): SIWZ można uzyskać w Wydziale Zamówień Publicznych w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92a - pokój 214 po uprzednim uiszczeniu kwoty 19,00 zł (brutto) w kasie na rachunek: GETIN BANK o/Wodzisław Śl. 22 1560 0013 2008 5502 0000 0177 lub pocztą, na pisemny wniosek (faks) wykonawcy, za zaliczeniem pocztowym. Zadanie finansowane będzie ze środków własnych zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)