Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych.

Publication date 2015-09-01
End date 2015-09-10 10:00:00
Instytucja Gmina Zławieś Wielka
Miejscowość Zławieś Wielka
Województwo
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Komputery osobiste,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Meble szkolne,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 226190 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 302360002, 481900006, 302131006, 323220006, 323200002, 375352009, 375000003, 301900007, 391600001, 323000006, 451127239, 391610008, 444100007, 444110004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych

2. Opis przedmiotu zamówienia:
Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na poszczególne części:

Część I: obejmuje następujący zakres opisany szczegółowo w załączniku nr 7:
- Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw.
- Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw wraz z ogrodzeniem.

Część II: obejmuje następujący zakres opisany szczegółowo w załączniku nr 7:
- Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż.
- Modernizacja toalet dla personelu poprzez zakup i montaż.
- Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach.

Część III: obejmuje następujący zakres opisany szczegółowo w załączniku nr 7:
- Zakup i montaż mebli i wyposażenia.
- Zakup i montaż rolet okiennych
- Zakup wyposażenia wypoczynkowego.
- Zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni.
- Komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi.
- Zabezpieczenie grzejników zabudową.

Część IV: obejmuje następujący zakres opisany szczegółowo w załączniku nr 7:
- Zabawki i pomoce dydaktyczne.
- Zakup kompletu pomocy dydaktycznych.
- Zakup kompletu artykułów plastycznych

Część V: obejmuje następujący zakres opisany szczegółowo w załączniku nr 7:
- zakup sprzętu IT

Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w odniesieniu do jednej części lub na całość przedmiotu zamówienia.

Szczegółowy opis zapotrzebowania, ilość produktów oraz wymagania jakościowe zostały określone w formularzach cenowych, które stanowią załączniki do formularza ofertowego załącznik nr 7 do SIWZ.

1. Wykonawca oświadcza, że materiały dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia posiadają odpowiednie atesty i certyfikaty.
2. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych wskazane w opisach znaki towarowe, patenty, pochodzenie należy traktować, jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, by parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego. Wszystkie nazwy ujęte w przedmiarach robót, kosztorysach ofertowych, projektach budowlanych i specyfikacji technicznej odnoszą się do zastosowania równoważnych lub zamiennych klas, typów i firm.
3. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi.
4. Meble dydaktyczne - stoliki, krzesła przedszkolne winny być wykonane zgodnie z PN-EN 1729-3 1/2007. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć(załączyć do protokołu odbioru) wymagane certyfikaty: zgodności wykonania z w/w normą.
5. Pozostałe wyposażenie winno być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami: PN lub normami europejskimi, a także posiadać atest PZH, jeżeli posiadanie takich certyfikatów lub atestów będzie wymagane prawem.
6. Pomoce dydaktyczne, plastyczne, zabawki oraz meble powinny posiadać znak bezpieczeństwa i być dopuszczone do użytkowania w placówkach przedszkolnych.
7. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu.
8. Zakres realizacji zamówienia obejmuje sprzedaż produktów oraz dostawę wraz z montażem, instalacją i innymi niezbędnymi pracami i robotami, do siedzib wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczone produkty muszą być wniesione do pomieszczenia Zamawiającego. W przypadku elementów wymagających montażu, zamówienie obejmuje również ich montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego

9. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu.
10. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca.
11. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego.

12. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
a) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub
b) nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub
c) dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

13. Wymagania stawiane wykonawcy:
a) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
d) Wymagane jest określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia

Opis

- Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw.
- Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw wraz z ogrodzeniem.- Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż.
- Modernizacja toalet dla personelu poprzez zakup i montaż.
- Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach.- Zakup i montaż mebli i wyposażenia.
- Zakup i montaż rolet okiennych
- Zakup wyposażenia wypoczynkowego.
- Zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni.
- Komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi.
- Zabezpieczenie grzejników zabudową.- Zabawki i pomoce dydaktyczne.
- Zakup kompletu pomocy dydaktycznych.
- Zakup kompletu artykułów plastycznych- Zakup sprzętu ICT

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Zławieś Wielka
Ulica ul. Handlowa 7
Nr domu 7
Miejscowosc Zławieś Wielka
Kod poczt 87-134
Tel 056 6780913, 6780982
Fax 678-09-66
Internet http://www.bip.zlawieswielka.ug.gov.pl/
Regon 87111876700000
E mail ugzlawies@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 20
Wadium 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie : pięć tysięcy złotych) przed terminem składania ofert. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Toruniu Oddział w Złejwsi Wielkiej Nr 10 9511 0000 2005 0025 0320 0005 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Zławieś Wielka, ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka w kancelarii pok. 23 lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie opisanej wadium. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Załącznik nr. 2 OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wiedza Załącznik nr. 2 OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Potencjal Załącznik nr. 2 OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zdolne Załącznik nr. 2 OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Sytuacja Załącznik nr. 2 OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin realizacji
Kryt 2p 10
Spec www http://www.bip.zlawieswielka.ug.gov.pl/
Spec war Urząd Gminy Zławieś Wielka, ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka, pok. 14
Data skl 10/09/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Zławieś Wielka, ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka, pok. 23
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1.Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)