Zadanie nr 1 - Zakup serwera na potrzeby Urzędu Miasta Brzeziny. Zadanie nr 2 - Zakup sprzętu komputerowego, sieciowego i akcesoriów na potrzeby Urzędu Miasta Brzeziny.

Publication date 2015-09-02
End date 2015-09-10 10:30:00
Instytucja Miasto Brzeziny
Miejscowość Brzeziny
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Serwery komputerowe,
  • Usługi w zakresie danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 130173 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302313000, 302321108, 480000008, 488220006, 723000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie nr 1 - Zakup serwera na potrzeby Urzędu Miasta Brzeziny.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.

Wymagania ogólne:


1) Całość dostarczanego sprzętu i oprogramowania musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów.
2) Wykonawca dostarczy urządzenia fabrycznie nowe, I kategorii (nieużywane), wyprodukowane najpóźniej na 9 miesięcy przed datą podpisania umowy, kompletne, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia, wykonane w oparciu o nowoczesne rozwiązania projektowe, technologiczne, materiałowe oraz spełniające wymogi bezpieczeństwa oraz techniczne i funkcjonalno - użytkowe. Całość dostawy będzie posiadała wymagane certyfikaty CE lub deklaracje zgodności, gwarancje, licencje oraz nośniki instalacyjne dostarczone w formie papierowej lub elektrycznej (na płycie CD/DVD) najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru.
3) Zamawiający wymaga, by dostarczone urządzenia były nieużywane (przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania).
4) Zamawiający wymaga, by Wykonawca dostarczył własnym transportem i na koszt własny przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.


Warunki gwarancji

1) Na cały dostarczany sprzęt musi być udzielona gwarancja na okres minimalny wskazany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, która liczona jest od dnia podpisania protokółu odbioru ilościowo - jakościowego,
2) Wymaga się, by serwis gwarancyjny świadczony był w miejscu instalacji sprzętu; czas reakcji na zgłoszony problem rozumiany jako naprawa na miejscu instalacji z przywróceniem sprawności serwera nie może przekroczyć jednego dnia roboczego,
3) Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń gwarancyjnych przez telefon (w godzinach pracy Zamawiającego), fax, e-mail lub za pośrednictwem strony internetowej (przez całą dobę),
4) W przypadku sprzętu, którego nie można naprawić na miejscu, Zamawiający wymaga podstawienia na czas naprawy sprzętu o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż naprawiany. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki.
5) W przypadku awarii dysku twardego uszkodzony nośnik pozostaje u Zamawiającego.



Wykonawca uwzględni w swoim formularzu ofertowym koszty związane z:
1) przygotowaniem i złożeniem oferty (w oferowanej cenie należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym m.in. koszty dostawy);
2) inne opłaty nie wymienione w specyfikacji niezbędne do przygotowania oferty i realizacji przedmiotu zamówienia.



Zadanie nr 2 - Zakup sprzętu komputerowego, sieciowego i akcesoriów na potrzeby Urzędu Miasta Brzeziny.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (komputery stacjonarne, drukarki, urządzenia peryferyjne) w ilości i przedmiocie wymienionym w Załączniku nr 8 do SIWZ.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.


Wymagania ogólne:


1) Całość dostarczanego sprzętu i oprogramowania musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów.
2) Wykonawca dostarczy urządzenia fabrycznie nowe, I kategorii (nieużywane), wyprodukowane najpóźniej na 9 miesięcy przed datą podpisania umowy, kompletne, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia, wykonane w oparciu o nowoczesne rozwiązania projektowe, technologiczne, materiałowe oraz spełniające wymogi bezpieczeństwa oraz techniczne i funkcjonalno - użytkowe. Całość dostawy będzie posiadała wymagane certyfikaty CE lub deklaracje zgodności, gwarancje, licencje oraz nośniki instalacyjne dostarczone w formie papierowej lub elektrycznej (na płycie CD/DVD) najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru.
3) Zamawiający wymaga, by dostarczone urządzenia były nieużywane (przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania).
4) Zamawiający wymaga, by Wykonawca dostarczył własnym transportem i na koszt własny przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.


Warunki gwarancji

1) Na cały dostarczany sprzęt musi być udzielona gwarancja na okres minimalny wskazany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, która liczona jest od dnia podpisania protokółu odbioru ilościowo - jakościowego,
2) Wymaga się, by serwis gwarancyjny świadczony był w miejscu instalacji sprzętu; czas reakcji na zgłoszony problem rozumiany jako podjęcie działań diagnostycznych i kontakt ze zgłaszającym nie może przekroczyć jednego dnia roboczego,
3) Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń gwarancyjnych przez telefon (w godzinach pracy Zamawiającego), fax, e-mail lub za pośrednictwem strony internetowej (przez całą dobę),
4) W przypadku sprzętu, którego nie można naprawić na miejscu, Zamawiający wymaga podstawienia na czas naprawy sprzętu o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż naprawiany. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 21 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki.
5) W przypadku awarii dysku twardego uszkodzony nośnik pozostaje u Zamawiającego.


Wykonawca uwzględni w swoim formularzu ofertowym koszty związane z:
1) przygotowaniem i złożeniem oferty (w oferowanej cenie należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym m.in. koszty dostawy);
2) inne opłaty nie wymienione w specyfikacji niezbędne do przygotowania oferty i realizacji przedmiotu zamówienia.

UWAGA
W przypadku użycia w niniejszym dokumencie w odniesieniu do przedmiotu zamówienia znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia, informuję iż rozwiązania równoważne zawsze będą dopuszczalne. Powyższe realizuje wymogi przepisu art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm. ) odnośnie użycia w powyższej
sytuacji sformułowania lub równoważny.

Opis

Zadanie nr 1 - Zakup serwera na potrzeby Urzędu Miasta Brzeziny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.Zadanie nr 2 - Zakup sprzętu komputerowego, sieciowego i akcesoriów na potrzeby Urzędu Miasta Brzeziny.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (komputery stacjonarne, drukarki, urządzenia peryferyjne) w ilości i przedmiocie wymienionym w Załączniku nr 8 do SIWZ.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Brzeziny
Ulica ul. Sienkiewicza 16
Nr domu 16
Miejscowosc Brzeziny
Kod poczt 95-060
Wojewodztwo łódzkie
Tel 046 8742224
Fax 046 8742793
Internet www.brzeziny.pl
Regon 00052419200000
E mail rgi@brzeziny.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zał. Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia
Wiedza Dla Zadania nr 1 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia jak określony w SIWZ (dostawa serwera wraz z jego instalacją) o wartości minimum 10 000,00 zł brutto każde. Na potwierdzenie powyższego warunku wymaga się przedłożenia wykazu zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ oraz dowodów potwierdzających, że wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik Nr 2 do SIWZ; Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia Dla Zadania nr 2 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia jak określony w SIWZ (dostawa sprzętu komputerowego) o wartości minimum 30 000,00 zł brutto każde. Na potwierdzenie powyższego warunku wymaga się przedłożenia wykazu zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ oraz dowodów potwierdzających, że wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik Nr 2 do SIWZ; Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia
Potencjal Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zał. Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia
Zdolne Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zał. Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia
Sytuacja Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie niższej niż zaoferowane wynagrodzenie ryczałtowe ogółem brutto. Warunek ten zostanie potwierdzony opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik Nr 2 do SIWZ; Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy w przypadkach opisanych w pkt. 4 określając warunki tych zmian. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 3. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy możliwe są w następujących okolicznościach: 1) Zmiana postanowień niniejszej umowy co do terminu wykonania zamówienia dopuszczalna jest w przypadku: a) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, b) zmian regulacji prawnych, wpływających na konieczność zmiany terminu. 2) Zmiana postanowień niniejszej umowy co do wynagrodzenia dopuszczalna jest w przypadku: a) ceny brutto za wykonanie zamówienia publicznego jedynie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towaru i usług, b) wprowadzenia zmian w stosunku do Przedmiotu Zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia. 3) Zmiana postanowień niniejszej umowy co do zakresu rzeczowego dopuszczalna jest w przypadku: a) zmian regulacji prawnych, wpływających na koniczność zmiany zakresu rzeczowego, b) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, c) konieczność zmiany zakresu rzeczowego w przypadku, gdy zmiana ta wynika z okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, d) wprowadzenia zmian w stosunku do Przedmiotu Zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Katalog ten nie stanowi podstawy roszczenia dla Wykonawcy o zobowiązanie Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. 5. Zmiany mogą być wprowadzone po złożeniu pisemnej propozycji zmian, jeżeli konieczność ich wprowadzenia do umowy wynika ze zmiany prawa powszechnie obowiązującego, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej np. prawa podatkowego lub wynika ze zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 6. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy zmiana danych teleadresowych oraz zmiana osób reprezentujących Strony. 7. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 8. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: zmianie siedziby lub nazwy firmy, zmianie osób reprezentujących, ogłoszeniu upadłości, ogłoszeniu likwidacji, zawieszeniu działalności, wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 5
Spec www www.brzeziny.pl
Spec war Urząd Miasta Brzeziny, 95-060 Brzeziny ul. Sienkiewicza 16, pok. 303, III piętro
Data skl 10/09/2015
Godz skl 10:30
Miejsce Urząd Miasta Brzeziny, 95-060 Brzeziny ul. Sienkiewicza 16, pok. 303, III piętro
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)