Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż tablic pamiątkowych oraz tabliczek informacyjnych w ramach projektu pn.: Ochrona wód Zatoki Gdańskiej - budowa i modernizacja systemu odprowadzania wód opadowych w Gdyni oraz Małym Trójmieście Kaszubskim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Projekt realizowany jest przez Gminę Miasta Gdyni w partnerstwie z Gminą Miejską Rumia, Gminą Miasto Reda i Gminą Miasta Wejherowa.

Publication date 2015-09-02
End date 2015-09-14 10:00:00
Instytucja Gmina Miasta Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 226678 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301921703
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1.1 Zakres szczegółowy dotyczący wykonania i montażu 28 szt. tablic pamiątkowych:1.1.1 opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu graficznego tablicy pamiątkowej o wymiarze: 0,7 metra wysokości, 1 metr szerokości, zawierającej: 1.1.1.1 emblemat Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz odwołaniem słownym do Funduszu Spójności, 1.1.1.2 logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, 1.1.1.3 logo beneficjenta - Gminy Miasta Gdyni, 1.1.1.4 napis: Ochrona wód Zatoki Gdańskiej - budowa i modernizacja systemu odprowadzania wód opadowych w Gdyni oraz Małym Trójmieście Kaszubskim współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko, 1.1.1.5 hasło promocyjne: Dla rozwoju infrastruktury i środowiska; 1.1.2 wykonanie 28 szt. tablic pamiątkowych o wymiarach: 0,7 metra wysokości, 1 metr szerokości, jednostronnych, z materiału trwałego, odpornego na działanie czynników atmosferycznych, na ścieranie oraz o dużej wytrzymałości mechanicznej i chemicznej, ze względu na konieczność zapewnienia trwałości, czytelności i wysokiego poziomu estetycznego tablicy co najmniej w okresie do 30 kwietnia 2021 roku, z treścią informacyjną i logotypami w pełnym kolorze, zgodnych z wykonanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem graficznym, o którym mowa w pkt. 1.1.1, pokrytych laminatem antygrafitti, 1.1.3 montaż 28 szt. tablic pamiątkowych na terenie miast: Gdynia, Rumia, Reda i Wejherowo w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, orientacyjnie określonych w załączniku nr 3 do projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ, oraz zgodnie z następującymi wymogami: 1.1.3.1 tablice zamontowane do metalowego słupka o przekroju kwadratowym 80 mm x 80 mm oraz grubości materiału, z którego zostanie wykonany słupek - min. 3 mm, na stelażu, w sposób estetyczny śrubami bądź nitami, 1.1.3.2 tablice umocowane na słupku na wysokości 150 cm od poziomu gruntu do dolnej krawędzi tablicy, trwale związane z gruntem. 1.2 Zakres szczegółowy dotyczący wykonania i montażu 17 szt. tabliczek informacyjnych: 1.2.1 opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu graficznego tabliczki informacyjnej o wymiarze: 15 cm wysokości, 20 cm szerokości, zawierającej: 1.2.1.1 emblemat Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej, 1.2.1.2 logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, logo beneficjenta - Gminy Miasta Gdyni, 1.2.1.3 napis: Zakup współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko; 1.2.2 wykonanie 17 szt. tabliczek informacyjnych o wymiarach: 15 cm wysokości, 20 cm szerokości, jednostronnych, z materiału odpornego na działanie czynników atmosferycznych, na ścieranie oraz o dużej wytrzymałości mechanicznej i chemicznej, ze względu na konieczność zapewnienia trwałości, czytelności i wysokiego poziomu estetycznego tablicy co najmniej w okresie do 30 kwietnia 2021 roku, z treścią informacyjną i logotypami w pełnym kolorze, zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem graficznym, o którym mowa w pkt. 1.2.1; pokrytych laminatem antygrafitti. 1.2.3 montaż 17 szt. tabliczek informacyjnych na terenie miast: Gdynia, Rumia, Reda i Wejherowo w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, orientacyjnie określonych w załączniku nr 3 do projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ, oraz zgodnie z następującymi wymogami: 1.2.3.1 tabliczki zamontowane do metalowego słupka na stelażu, w sposób estetyczny śrubami bądź nitami, 1.2.3.2 tabliczki umocowane na słupku na wysokości 50 cm od poziomu gruntu do dolnej krawędzi tabliczek, trwale związane z gruntem. 2. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, opublikowanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, dokument dostępny na stronie internetowej https://www.pois.2007-2013.gov.pl/ZPFE/Strony/Dokumenty.aspx. 3. Zaprojektowanie tablicy pamiątkowej oraz tabliczek informacyjnych Wykonawca wykona zgodnie z wytycznymi zawartymi w następujących dokumentach: 3.1 Zasady promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 wraz z załącznikiem nr 1 Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, dokument dostępny na stronie internetowej https://www.pois.2007 2013.gov.pl/ZPFE/Strony/Dokumenty.aspx; 3.2 Księga identyfikacji wizualnej, stanowiąca załącznik do Strategii komunikacji Funduszy Europejskich na lata 2007-2013, dokument dostępny na stronie internetowej https://www.pois.2007 2013.gov.pl/ZPFE/Strony/Dokumenty.aspx. 4. Jeżeli Wykonawca zamierza cześć zamówienia powierzyć podwykonawcom, to jego zakres wskazuje w ofercie. 5. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasta Gdyni
Ulica Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
Nr domu 52/54
Miejscowosc Gdynia
Kod poczt 81-382
Wojewodztwo pomorskie
Internet www.gdynia.pl
E mail umgdynia@gdynia.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 20/11/2015
Zaliczka Nie
Wiedza 1. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie świadczył usługi dotyczące zaprojektowania, wykonania i montażu tablic informacyjnych lub pamiątkowych o łącznej wartości wykonanych usług w tym zakresie wynoszącej minimum 50.000,00 zł netto. 2. Wykonawca może polegać na doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego spełniają łącznie, z tym że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. 4. Niespełnienie postawionego warunku skutkuje wykluczeniem Wykonawcy.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien złożyć ofertę, której zawartość stanowić będzie wypełniony Formularz ofertowy - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 SIWZ oraz Formularz cenowy o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1a SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden Formularz ofertowy oraz jeden Formularz cenowy. 2. Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć: 2.1 Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami Rozdziału 8 i Rozdziału 10 SIWZ. 2.2 Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 5 SIWZ. 2.3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.4 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów (np. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo powinno być w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.5 Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu tych podmiotów - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy / Zamawiającego w następujących przypadkach: 1.1 zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, któremu Wykonawca powierzył realizację części zamówienia, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego na taką zmianę; 1.2 zmiany zakresu zadań powierzonych podwykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego na taką zmianę; 1.3 odstąpienia od realizacji części przedmiotu zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia jego zakresu, powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www http://www.gdynia.pl/bip/uslugi/
Spec war Urząd Miasta Gdyni przy ul. 10 Lutego pok. 123
Data skl 14/09/2015
Godz skl 10:00
Miejsce kancelaria na parterze Urzędu Miasta Gdyni przy ul. 10 Lutego 24.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt pn.: Ochrona wód Zatoki Gdańskiej - budowa i modernizacja systemu odprowadzania wód opadowych w Gdyni oraz Małym Trójmieście Kaszubskim, współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)