Dostawa i wdrożenie systemu depozytorów kluczy wraz z dostarczeniem i wdrożeniem systemu klucza generalnego.

Publication date 2015-09-02
End date 2015-09-11 10:45:00
Instytucja Urząd Miejski
Miejscowość Jaworzno
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne,
  • Zamki, klucze i zawiasy,
  • Różne kłódki i zamki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 226798 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 317000003, 445211102, 445211308, 445200001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu depozytorów kluczy wraz z dostarczeniem i wdrożeniem systemu klucza generalnego. Dostawa obejmuje 5 depozytorów kluczy o indywidualnych wymaganiach eksploatacyjno-technicznych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2 do wzoru umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miejski
Ulica ul. Grunwaldzka 33
Nr domu 33
Miejscowosc Jaworzno
Kod poczt 43-600
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 6181500, 6181586
Fax 032 6181501
Internet www.jaworzno.pl
Regon 00064940400000
E mail zamowienia@um.jaworzno.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 60
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie z wykonanego należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadania, obejmującego swoim zakresem dostawę minimum 2 depozytorów wraz z wdrożeniem systemu klucza generalnego o łącznej wartości zamówienia nie mniejszej niż 140 000,00 zł brutto z czego : a/ co najmniej jeden depozytor posiadał minimum 88 gniazd przywieszkowych oraz minimum 8 gniazd wkładek systemu klucza generalnego oraz minimum 12 skrytek wraz z roletą oraz zasilaniem awaryjnym b/ co najmniej jeden depozytor posiadał minimum 48 gniazd przywieszkowych oraz minimum 2 gniazda wkładek systemu klucza generalnego oraz minimum 8 skrytek wraz z drzwiami oraz zasilaniem awaryjnym Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w przedmiotowym ogłoszeniu oraz w SIWZ.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie oraz złożenia poświadczeń dotyczy usług pozwalających wykazać, iż wykonawca spełnia warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia określony w części III.3.2) niniejszego ogłoszenia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ, w którym wykonawca określi: cenę za realizację przedmiotu zamówienia, termin realizacji zamówienia określony w dniach kalendarzowych, okres gwarancji udzielany na depozytory określony w miesiącach oraz okres gwarancji udzielany na wkładki do drzwi i klucze określony w miesiącach. 3. W przypadku gdy wykonawca działa przez pełnomocnika, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawca, który zamierza wykonać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać jaką część wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca. Należy w tym celu wypełnić odpowiednio stosowny punkt w formularzu ofertowym. W przypadku gdy wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu nie dotyczy lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli wykonawca pozostawi ten punkt formularza nie wypełniony (puste pole), zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. 5. W przypadku, gdy wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawcy, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, tj. w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga, oprócz wskazania części zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy, podania nazwy (firmy) tego podwykonawcy. 6. W przypadku gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zamawiający wymaga przedłożenia w szczególności pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dla potwierdzenia czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, przedłożony dokument winien zawierać w szczególności informację o: zakresie dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposobie wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; charakterze stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz zakresie i okresie udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. Zmiany przewidziane w SIWZ mogą być inicjowane przez zamawiającego lub wykonawcę, dokonywane za zgodą zamawiającego i mogą dotyczyć w szczególności kwestii: aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów; zmiana stawki podatku VAT. 2. Powyższe zmiany w zawartej umowie mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są w szczególności następujące okoliczności: zmiana obowiązujących przepisów prawa; siła wyższa.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji na depozytory
Kryt 2p 5
Kryt 3 Termin realizacji
Kryt 3p 5
Spec www www.bip.jaworzno.pl
Spec war Urząd Miejski w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, Biuro Zamówień Publicznych. Opłata za SIWZ: Opłata za SIWZ papierową: -
Data skl 11/09/2015
Godz skl 10:45
Miejsce Urząd Miejski w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, punkt informacyjny
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Umowa ramowa - nie przewidywana. Dynamiczny system zakupów - nie przewidywany. Dialog techniczny-nie zastosowany. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia z art. 36a ust.2 ustawy Pzp. 2. Zamawiający przewiduje, że wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)