Dostawa sprzętu AGD dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-291-2884/2015.

Publication date 2015-09-02
End date 2015-09-10 11:45:00
Instytucja Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 227120 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 397000009, 397100002, 397111103, 397113002, 397134306, 397135008, 397131004, 397113624
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu AGD w podziale na 12 zadań:Zadanie 1 - Kuchenka mikrofalowa dla Domu Studenckiego nr III al. 29-Listopada 48 C, 31-425 Kraków- szt. 5.,Zadanie 2 - Odkurzacz dla Domu Studenckiego nr III al. 29-Listopada 48 C, 31-425 Kraków - szt. 1.,Zadanie 3 - Żelazko dla Domu Studenckiego nr III al. 29-Listopada 48 C, 31-425 Kraków - szt. 2.,Zadanie 4 - Lodówka dla Domu Studenckiego nr III al. 29-Listopada 48 C, 31-425 Kraków - szt. 38.,Zadanie 5 - Czajnik elektryczny dla Domu Studenckiego nr III al. 29-Listopada 48 C, 31-425 Kraków - szt. 20,Zadanie 6 - Kuchenka mikrofalowa dla Domu Studenckiego nr IV al. 29-Listopada 48 B, 31-425 Kraków - szt. 5.,Zadanie 7 - Odkurzacz dla Domu Studenckiego nr IV al. 29-Listopada 48 B, 31-425 Kraków - szt. 1.,Zadanie 8 - Żelazko dla Domu Studenckiego nr IV al. 29-Listopada 48 B, 31-425 Kraków - szt. 2.,Zadanie 9- Lodówka dla Domu Studenckiego nr IV al. 29-Listopada 48 B, 31-425 Kraków - szt. 38.,Zadanie 10 - Czajnik elektryczny dla Domu Studenckiego nr IV al. 29-Listopada 48 B, 31-425 Kraków - szt. 20,Zadanie 11 - Czajnik elektryczny dla Działu Gospodarki Materiałowej al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków- szt. 15,Zadanie 12 - Zmywarka dla I Domu Akademickiego Bratniak ul. Jabłonowskich 10-12, 31-114 Kraków - szt. 1.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Ulica al. Mickiewicza 21
Nr domu 21
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-120
Wojewodztwo małopolskie
Tel 012 6624413
Fax 012 6624410
Internet www.ur.krakow.pl
Regon 00000181500000
E mail dzp@ar.krakow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 12
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjal Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony druk /OFERTA/- stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ,2.Prawidłowo wypełniony załącznik nr 4 określający parametry techniczne przedmiotu zamówienia.3.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa:a.dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych /np. odpis z właściwego rejestru/.b.dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona /za zgodność z oryginałem/. 4. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie należy złożyć w oryginale.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana niniejszej umowy może nastąpić za zgodą Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności:a.gdy sprzęt, którego dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji, pod warunkiem, że sprzęt zamienny spełni wymagania zawarte w SIWZ dotyczące przedmiotu zamówienia oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie,b. zmiany adresu pod który sprzęt ma być dostarczony pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne miasta Krakowa oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie,c. zmiany miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego pod warunkiem, że lokalizacja będzie bliżej siedziby Zamawiającego oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie,d. zmiany terminu wykonania umowy pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu siły wyższej, strajków itp. Pojęcie siły wyższej oznacza wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą stron i, których nie można było przewidzieć lub, które choć przewidywalne były nieuniknione, nawet po powzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Pojęcie to obejmuje w szczególności takie wydarzenia jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. Jeśli Zamawiający lub Wykonawca będzie stał w obliczu /siły wyższej/ zobowiązany jest niezwłocznie poinformować drugą Stronę umowy o zaistniałej sytuacji
Spec www www.dzp.ur.krakow.pl
Spec war Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie al. Mickiewicza 21 31-120 Kraków Dział Zamówień Publicznych pok. nr 37.
Data skl 10/09/2015
Godz skl 11:45
Miejsce Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21 31 120 Kraków, Dział Zamówień Publicznych pokój nr 37.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)