Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

Publication date 2015-09-02
End date 2015-09-10 10:30:00
Instytucja Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 227478 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301921136, 301251105, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów do drukarek wymienionych w załączniku nr 1 do specyfikacji (stanowić on będzie jednocześnie załącznik do umowy), w którym wskazano rodzaj sprzętu oraz przewidywane roczne zapotrzebowanie ilościowe.
a. Zamawiający przewiduje, zgodnie z prawem opcji (art. 34 ust. 5 ustawy), możliwość zwiększenia dostaw, co uzależnione będzie potrzebami zamawiającego (np. zakup nowych urządzeń drukujących, do których niezbędne będą materiały eksploatacyjne objęte zamówieniem, zwiększenie zadań Zamawiającego mających wpływ na zwiększenie zużycia materiałów eksploatacyjnych itp.) z zastrzeżeniem, iż mogą być zrealizowane w wymiarze nie większym niż o 20 % w stosunku do całości zamówienia. Dostawy objęte opcją, w przypadku ich uruchomienia, będą realizowane na ustalonych dla zamówienia zasadach wynikających z niniejszej specyfikacji i rozliczane w cenach przyjętych z oferty. Niewykorzystanie dostaw objętych opcją nie rodzi u Wykonawcy żadnych roszczeń.
b. Realizacja dostaw będzie realizowana sukcesywnie, w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od przesłanego faksem, przez pracownika Działu Administracyjno-Gospodarczego, zgłoszenia zapotrzebowania Zamawiającego określającego asortyment i ilość oraz miejsce dostawy (wskazaną siedzibę Zamawiającego) każdej partii zamówienia.
c. wszystkie materiały eksploatacyjne zaoferowane i dostarczane przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, nieużytkowane wcześniej i nie regenerowane. Zamawiający nie dopuszcza oferowania materiałów regenerowanych i podrabianych.
d. Szczegółowe wymagania:
- Zamawiający wymaga oferowania produktów oryginalnych (przez materiał oryginalny Zamawiający rozumie tylko i wyłącznie produkt producenta urządzenia, do którego przeznaczony jest ten materiał). Zamawiający dopuszcza jednocześnie materiały równoważne, przez które rozumie wszelkie produkty do danego urządzenia nie wyprodukowane przez producenta tego urządzenia, o parametrach eksploatacyjnych (pojemność, wydajność, jakość wydruku) tożsamych bądź lepszych do materiałów oryginalnych oraz kompatybilne z urządzeniami, w których mają być używane (materiały kompatybilne - to produkty innego producenta urządzeń drukujących, które dzięki oparciu urządzeń o te same czy podobne mechanizmy, można wykorzystać również w naszym urządzeniu /Zamawiający zastrzega, że materiały kompatybilne muszą być wyposażone w zgodny z oryginalnym, elektroniczny chip odpowiadający m. in. za identyfikację zasobnika przez drukarkę i za monitoring poziomu atramentu/;
- Cena materiału równoważnego nie może być wyższa od ceny materiału oryginalnego.
- Wszystkie tusze i tonery winny posiadać oryginalne, fabrycznie zamknięte, zewnętrzne opakowanie zabezpieczone przed możliwością naruszenia tego opakowania. Dodatkowo powinny być fabrycznie zabezpieczone opakowaniem wewnętrznym bezpośrednio chroniącym kasetę z tonerem bądź cartridge z tuszem. Każda kaseta i cartridge powinny być wyposażone w zabezpieczenia umożliwiające rozpoznanie czy były wcześniej otwierane /używane,
- wszystkie oryginalne opakowania producentów materiałów eksploatacyjnych winny być oznakowane i zawierać informacje (co najmniej) w zakresie nazwy producenta tonera/tuszu; nazwy tonera/tuszu; typu i modelu urządzenia/ urządzeń, dla którego/-ych dany toner/tusz jest przeznaczony,
e. Stosowanie materiałów równoważnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego przez Zamawiającego sprzętu. Wykonawca jest odpowiedzialny za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów równoważnych. W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczanych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia na podstawie ekspertyzy wystawionej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu i wykonanej w ww. serwisie. Koszty takiej ekspertyzy obciążają Wykonawcę.
f. Dostarczane materiały eksploatacyjne nie mogą powodować utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. W przypadku uszkodzenia urządzenia będącego na gwarancji, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów równoważnych co jednocześnie spowoduje utratę gwarancji producenta danego urządzenia, Wykonawca będzie zobowiązany w drodze pisemnej umowy, do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres gwarancji oraz zwrotu kosztów naprawy urządzenia przez autoryzowany serwis. W przypadku, jeśli czas naprawy urządzenia, uszkodzonego w związku z eksploatacją materiałów równoważnych, przekroczy 72 godziny od momentu zgłoszenia, Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego dostarczenia na czas naprawy innego urządzenia o takich samych parametrach.
Jeśli bezpośrednią przyczyną awarii urządzenia będzie zastosowanie przez Zamawiającego dostarczonych przez Wykonawcę materiałów równoważnych, a naprawa nie przywróci pełnej użyteczności urządzenia - Wykonawca dokona nieodpłatnej wymiany uszkodzonego urządzenia na urządzenie sprawne o parametrach nie gorszych od uszkodzonego.
g. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczanego zamiennika niekorzystnie odbiega od parametrów materiałów oryginalnych lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, jest zobowiązany wymienić ten materiał oryginalny w cenie materiału równoważnego w przeciągu 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
h. Zamawiający ponadto wymaga:
- zapewnienia, nie krótszego niż 12 miesięcy okresu gwarancji jakości, licząc od daty ich dostawy do Zamawiającego
- odbioru od Zamawiającego zużytych kaset po tonerach i cartridge, oraz przedłożenia Karty odbioru odpadu potwierdzającej przekazanie, przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na zbieranie odpadów, przez Zamawiającego, zużytych materiałów eksploatacyjnych

2. Wymagania dotyczące dostaw
a. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych tuszy i tonerów
b. Wykaz adresów Zamawiającego, do których będą realizowane dostawy materiałów eksploatacyjnych objętych przedmiotem zamówienia:
a) Kraków, Plac Jana Matejki 13
b) Kraków, ul. Smoleńsk 9
c) Kraków, ul. Piłsudskiego 21
d) Kraków, ul. Piłsudskiego 38
e) Kraków, ul. Humberta 3
f) Kraków, ul. Masarska 14
g) Kraków, ul. Lea 27/29
h) Kraków, ul. Karmelicka 16
i) Kraków, Plac Matejki 4.

W przypadku zmiany jakiegokolwiek adresu, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wskazanego adresu na inny zlokalizowany w obrębie miasta Krakowa. Zmiana siedzib wymienionych powyżej nie powoduje konieczności sporządzania aneksu a jedynie konieczność poinformowania Wykonawcy na piśmie, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
c. Dostawy będą realizowane w godzinach pracy Zamawiającego tj. 7:30-15:30, do wskazanego każdorazowo przez Zamawiającego miejsca (adresu).
d. Zamawiający zastrzega możliwość dostaw pilnych, które muszą być zrealizowane do 24 godzin od daty telefonicznego złożenia zamówienia, potwierdzonego faksem.

3. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej:
1) W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne bądź pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno- użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.
Za równoważny, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanych materiałów, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę materiały, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia materiały o podanych parametrach referencyjnych.
3) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiejkolwiek części dokumentacji z w postępowaniu pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach.
4. Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych dostarczonej partii materiałów odbywać się będzie drogą elektroniczną lub faksem.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
6. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do specyfikacji, zostaną odrzucone.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Ulica Plac Matejki 13
Nr domu 13
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-157
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 2992041
Fax 12 4226566
Internet www.asp.krakow.pl
Regon 00027578300000
E mail jkurek@asp.krakow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Wiedza w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje co najmniej dwie dostawy na materiały eksploatacyjne do drukarek i kopiarek, każda o wartości min. 80 tys. zł brutto (w przypadku zamówień w dalszym ciągu realizowanych suma zrealizowanej wartości umowy musi opiewać na powyższą kwotę), z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączaniem dowodu, czy zostały wykonane lub są wykonane należycie.
Potencjal Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Zdolne Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Sytuacja Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Za główne dostawy, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i załączenia w.w. dowodów, uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełnienia warunku określonego w Sekcji III.3.2) Zamawiający nie wymaga wskazania w wykazie dostaw informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie oraz wskazania wszystkich wykonanych dostaw
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w Sekcji III.4.2) tiret 2 oraz III.4.4) tiret 1 2) warunki dotyczące wiedzy i doświadczenia - dokumenty określone w Sekcji III.4.1) tiret 1 powinien złożyć co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w Sekcji III.4.1) oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w Sekcji III.4.2) tiret 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach ekonomicznych lub finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (na lub wg. zał. nr 7 do specyfikacji). Zobowiązanie do udostępnienia zasobów w trybie art. 26 ust. 2b ustawy winno być sporządzone zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu, który takie zobowiązanie podejmuje. W przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów stanowiące dowody, muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3.W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda złożenia dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Udostępnienie potencjału dotyczącego wiedzy i doświadczenia wiąże się z udziałem podmiotu trzeciego przy realizacji zamówienia, np. w formie podwykonawstwa, konsultacji, doradztwa. 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Sekcji III.4.2) 5. Podwykonawcy: 1). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Sekcji III.3. 2). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Sekcji III.3.2), Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6.Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1) tiret 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, 2) dokument, o którym mowa Sekcji III.4.3.1) tiret 1 lub zastępujący go dokument, o którym mowa w pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 7.Wartości pieniężne wskazane w dokumentach mających na celu wykazanie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, podane w walutach obcych, wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach i zakresie: 1) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, 2) numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. przy zmianie dokonanej przez producenta) 3) w razie wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, 4) w razie niedostępności na rynku produktów wskazanych w ofercie, wynikającej z zaprzestania produkcji, wycofaniem z rynku lub z innych przyczyn niezależnych od obu Stron umowy, 5) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 aspekty środowiskowe
Kryt 2p 10
Spec www www.asp.krakow.pl
Spec war Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13 - pokój nr 115
Data skl 10/09/2015
Godz skl 10:30
Miejsce Biuro Rektora ASP im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, pokój nr 104 (I piętro)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)