dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego Brother DCP9270CDN w ramach realizacji projektu Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013

Publication date 2015-09-03
End date 2015-09-11 10:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 227936 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego Brother DCP9270CDN, w tym TONER czarny toner minimum 2500 stron A4 (5% pokrycia) Brother TN-320BK szt.10.
2.Pod pojęciem fabrycznie nowe rozumie się produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności pojemników z tuszem lub tonerem.
3.Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewnią należyte bezpieczeństwo, bezawaryjność i nie naruszą praw patentowych producentów materiałów eksploatacyjnych OEM.
4.Wszystkie materiały eksploatacyjne, muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty, w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego,
5.Materiały eksploatacyjne będą posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt: pojemność, nazwę producenta, kod (symbol) produktu, modele sprzętu do którego materiał jest przeznaczony.
6.Zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport.
7.Wykonawca udziela minimum 12 miesięcznej gwarancji na zakupione materiały, liczonej od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru bez zastrzeżeń w zakresie liczbowym i asortymentowym.
8.Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji dotyczących urządzenia, do którego są przeznaczone materiały eksploatacyjne i przejmuje na siebie pełną odpowiedzialność z tego tytułu.
9.Jeżeli w trakcie trwania okresu gwarancyjnego Zamawiający stwierdzi iż wydajność, jakość lub niezawodność materiałów eksploatacyjnych (w tym brak współpracy z oprogramowaniem monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem) niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów lub materiały eksploatacyjne są niezgodne z warunkami umowy i ofertą, Zamawiający złoży stosowną reklamację.
10.Zamawiający zgłosi Wykonawcy reklamację z tytułu dostaw wadliwych materiałów eksploatacyjnych lub nie spełniających warunków umowy i oferty, drogą faksową na lub pocztą elektroniczną.
11.W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do wymiany na materiał eksploatacyjny nowy, wolny od wad w ciągu dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia reklamacji.
Uwaga termin uwzględnienia reklamacji stanowi kryterium oceny ofert.
12.Obowiązek odebrania od Zamawiającego wadliwych, reklamowanych materiałów eksploatacyjnych oraz ponownego dostarczenia materiałów wolnych od wad do Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko.
13.Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia wszelkich kosztów naprawy drukarki, urządzenia wielofunkcyjnego, kserokopiarki, faksu, gdy uszkodzenie urządzenia powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia uważa się opinię, ekspertyzę wystawioną przez serwis obsługujący dane urządzenie. Naprawa drukarki, urządzenia wielofunkcyjnego, kserokopiarki lub faksu wykonana zostanie w serwisie w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia Wykonawcy opinii, ekspertyzy serwisu a Wykonawca zapłaci na konto bankowe Zamawiającego równowartość kosztów naprawy w terminie 2 dni od przedstawienia mu ekspertyzy, opinii.
14.Zamawiający ma prawo dochodzić uprawnień z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji jakości.
15.Wykonawcy mogą zaoferować materiały eksploatacyjne, tych samych producentów co użytkowany sprzęt przez Zamawiającego, zaprojektowane razem ze sprzętem w celu zapewnienia optymalnej jakości wydruku, niezawodności i wydajności sprzętu lub materiały równoważne.
16.Za równoważne materiały eksploatacyjne, to jest innych producentów niż wymienieni w formularzu rzeczowo-cenowym, Zamawiający uznaje materiały eksploatacyjne kompatybilne ze sprzętem do którego są zamówione, o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych (pojemność, jakość wydruku, wydajność) od materiałów oryginalnych, nie ograniczające praw patentowych producentów mat. oryginalnych.
17.Materiały eksploatacyjne równoważne nie mogą ograniczać pełnej współpracy urządzenia z oprogramowaniem monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem (np. po instalacji materiału w urządzeniu , na monitorze lub panelu kontrolnym nie mogą pojawić się żadne negatywne komunikaty lub błędy a oprogramowanie powinno we właściwy sposób sygnalizować stan zużycia tuszu/tonera.
18.Zamawiający informuje, iż nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt.7 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Narutowicza 11/12
Nr domu 11/12
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80-233
Wojewodztwo pomorskie
Tel +48 58 347 24 00
Fax +48 58 347 29 13
Internet www.dzp.pg.gda.pl
Regon 00000162000000
E mail dzp@pg.gda.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 10
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjal Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika 1 do SIWZ Formularz rzeczowo-cenowy- załącznik 6 do SIWZ. Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin uwzględnienia reklamacji
Kryt 2p 10
Spec www http://www.dzp.gda.pl
Spec war Politechnika Gdańska, Centrum Transferu Wiedzy i Technologii, Biuro Inkubatora Innowacyjności Dom Studencki Nr 12 ul. Traugutta 115 A, 80-226 Gdańsk
Data skl 11/09/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Politechnika Gdańska, Centrum Transferu Wiedzy i Technologii, Biuro Inkubatora Innowacyjności Dom Studencki Nr 12 ul. Traugutta 115 A, 80-226 Gdańsk
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Postępowanie finansowane jest w ramach realizacji projektu Inkubator Innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (Poddziałanie 1.1.3) realizowanego w Centrum Transferu Wiedzy i Technologii
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)