Wykonanie i dostawa tablic, tabliczek i naklejek informacyjnych dla projektów w ramach Poddziałania 9.1.1 PO Kapitał Ludzki

Publication date 2015-09-03
End date 2015-09-11 09:00:00
Instytucja Województwo Łódzkie
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Podświetlane znaki i szyldy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 228936 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 315232000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa tablic, tabliczek i naklejek informacyjnych dla projektów w ramach Poddziałania 9.1.1 PO Kapitał Ludzki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: Załącznik Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) oraz Załącznik Nr 4 do SIWZ - Projekt umowy (wraz z załącznikami).
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Planu Działania Pomocy Technicznej PO KL na lata 2014-2015.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Łódzkie
Ulica al. Piłsudskiego 8
Nr domu 8
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90-051
Wojewodztwo łódzkie
Tel 042 6633385, 6633384
Fax 042 6633391
Internet www.lodzkie.pl
Regon 47207171500000
E mail or.info@lodzkie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 35
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeśli wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali, (zakończyli), dostawę/dostawy tablic informacyjnych z nadrukami o trwałości minimum 5 lat o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000 PLN brutto. Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Za dostawy główne Zamawiający przyjmuje dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. tablic informacyjnych. Zamawiający wymaga, aby w wykazie głównych dostaw znalazły się również dostawy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, o których mowa w pkt III.3.2) niniejszego ogłoszenia. Zamawiający wymaga załączenia dowodów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są: -poświadczenie; -oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w tirecie pierwszym; Przez poświadczenie należy rozumieć dokument potwierdzający określone fakty lub wiedzę wystawcy, którego wystawcą nie jest wykonawca. Poświadczeniem będą zatem zarówno dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane np. referencje, jak i dokumenty wystawione przez inny podmiot, który posiada kompetencje, by poświadczyć określone fakty. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa powyżej.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument, z którego będzie jednoznacznie wynikać uprawnienie do dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Treść zobowiązania lub innego dokumentu podmiotu trzeciego musi określać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna tj. wspólnicy spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wspólników spółek cywilnych nie jest wymagane składanie pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie, dla wspólnika podpisującego ofertę lub załączone do niej dokumenty, do reprezentowania spółki cywilnej), Zamawiający w Załączniku Nr 5 do SIWZ udostępnia przykładowy wzór pełnomocnictwa 3. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze - odpowiednie pełnomocnictwo.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy, które zostały opisane w paragrafie 10 projektu umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ i obejmują: a) zmiany danych podmiotów zawierających umowę np. w przypadku przekształceń, przejęć, połączeń, itp, b) zmiany obowiązujących przepisów prawa, w tym wiążących Zamawiającego wytycznych, zarządzeń i stanowisk Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, jeśli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie przedmiotu umowy i treści umowy do stanu aktualnego, c) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia wydarzeń uniemożliwiających realizację umowy tj. wojna, klęski żywiołowe, strajki, itp. tzw. siła wyższa, przy czym wystąpienie tych zdarzeń musi mieć rzeczywisty wpływ na realizację przedmiotu umowy lub przedłużenie terminu wykonania umowy, przy czym przedłużenie terminu wykonania umowy może nastąpić o ilość dni odpowiadających wystąpieniu powyższych okoliczności, d) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku okoliczności uniemożliwiających lub w znacznym stopniu opóźniających wykonanie przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy a leżących po stronie Zamawiającego, przy czym przedłużenie terminu wykonania umowy może nastąpić o ilość dni odpowiadających wystąpieniu powyższych okoliczności, e) w razie gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy ze względów technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, o ile zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, a brak zmiany sposobu wykonania umowy skutkowałby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, pod warunkiem, że Wykonawca zaoferuje rozwiązanie techniczne, technologiczne lub organizacyjne o równoważnych lub lepszych parametrach.
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 30
Spec www www.bip.lodzkie.pl
Spec war Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, piętro XV, pokój 1519
Data skl 11/09/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, Biuro Podawcze (parter budynku)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Planu Działania Pomocy Technicznej PO KL na lata 2014-2015. 2. Termin wykonania zamówienia wynosi pięć tygodni od dnia uzyskania akceptacji, o której mowa w § 2 ust .2 lit. b) projektu umowy. Szczegółowe wymagania odnośnie terminów realizacji zostały zawarte w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku Nr 4 do SIWZ - Projekt umowy.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)