Dostawa sprzętu i materiałów do produkcji, personalizacji i drukowania kart elektronicznych legitymacji studenta i elektronicznych legitymacji doktoranta
Publication date | 2015-09-03 |
End date | 2015-09-11 10:00:00 |
Instytucja | Uniwersytet Opolski |
Miejscowość | Opole |
Województwo | opolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 229184 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 489000007, 722680001, 302321005, 302000001, 301620002, 325840000, 224580005 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu i materiałów do produkcji, personalizacji i drukowania kart elektronicznych legitymacji studenta i elektronicznych legitymacji doktoranta - z podziałem na 9 części: Część nr 1: Sukcesywna dostawa blankietów elektronicznych legitymacji doktoranta i studenta - zgodnie z załącznikami nr 1A i 1B, 1L do SIWZ. Część nr 2: Sukcesywna dostawa hologramów do legalizacji elektronicznych legitymacji doktoranta i studenta - zgodnie z załącznikami nr 1C i 1D, 1L do SIWZ. Część nr 3: Dostawa drukarki wyposażonej w zintegrowany czytnik/koder kart stykowych SMART i bezstykowych MIFARE - zgodnie z załącznikiem nr 1E do SIWZ. Część nr 4: Dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego (2 zestawy) - zgodnie z załącznikiem nr 1F do SIWZ. Część nr 5: Dostawa czytnika kart ELD i ELS z interfejsem USB (4 szt.) - zgodnie z załącznikiem nr 1G do SIWZ. Część nr 6: Dostawa skanera USB do dokumentów - zgodnie z załącznikiem nr 1H do SIWZ. Część nr 7: Dostawa licencji Windows Server Standard 2012 R2 Select+ Edu (4 szt.) - zgodnie z załącznikiem nr 1I do SIWZ. Część nr 8: Dostawa licencji Windows Server Call Select+ Edu (63 szt.) - zgodnie z załącznikiem nr 1J do SIWZ. Część nr 9: Dostawa licencji Remote Desktop Services CAL Select+ Edu (63 szt.) - zgodnie z załącznikiem nr 1K do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A-1D oraz 1L do. Ilości wskazane w załączniku nr 1L do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie tym samym możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy w poszczególnych pozycjach podanych w załączniku nr 1L do SIWZ, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przedmiotu umowy SIWZ (dotyczy części nr 1-2). 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia, w części nr 1, 2: od daty zawarcia umowy sukcesywnie przez okres 24 miesięcy lub do wyczerpania limitu kwoty określonej w formularzu ofertowym. Umowa wygasa mimo niewykorzystania limitu kwoty określonej w formularzu ofertowym po upływie terminu obowiązywania umowy albo w momencie wykorzystania środków określonych w w formularzu ofertowym mimo nieupłynięcia 24 miesięcznego okresu. OpisSukcesywna dostawa blankietów elektronicznych legitymacji doktoranta i studenta - zgodnie z załącznikami nr 1A i 1B, 1L do SIWZSukcesywna dostawa hologramów do legalizacji elektronicznych legitymacji doktorantai studenta - zgodnie z załącznikami nr 1C i 1D, 1L do SIWZDostawa drukarki wyposażonej w zintegrowany czytnik/koder kart stykowych SMART i bezstykowych MIFARE - zgodnie z załącznikiem nr 1E do SIWZDostawa stacjonarnego zestawu komputerowego (2 zestawy) - zgodnie z załącznikiem nr 1F do SIWZDostawa czytnika kart ELD i ELS z interfejsem USB (4 szt.) - zgodnie z załącznikiem nr 1G do SIWZDostawa skanera USB do dokumentów - zgodnie z załącznikiem nr 1H do SIWZDostawa licencji Windows Server Standard 2012 R2 Select+ Edu (4 szt.) - zgodnie z załącznikiem nr 1I do SIWZDostawa licencji Windows Server Call Select+ Edu (63 szt.) - zgodnie z załącznikiem nr 1J do SIWZDostawa licencji Remote Desktop Services CAL Select+ Edu (63 szt.) - zgodnie z załącznikiem nr 1K do SIWZ |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Uniwersytet Opolski |
Ulica | Pl. Kopernika 11A |
Nr domu | 11A |
Miejscowosc | Opole |
Kod poczt | 45-040 |
Wojewodztwo | opolskie |
Tel | 077 5 415977 |
Fax | 077 5415930 |
Internet | www.uni.opole.pl |
Regon | 00000138200000 |
E mail | piestrak@uni.opole.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 9 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Zaliczka | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1. wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ ), 2. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3. pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty), 4. oświadczenia i dokumenty |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 97 |
Kryt 2 | termin wykonania przedmiotu zamówienia |
Kryt 2p | 3 |
Spec www | www.zamowienia.uni.opole.pl |
Spec war | Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, pok. nr 2 |
Data skl | 11/09/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, pok. nr 2 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |