NDM/81: Dostawa wraz z montażem wyposażenia technologicznego - szuflad metalowych w regałach przesuwnych w budynku archiwum w k - 1023 Mińsk Mazowiecki. - zad. 01583

Publication date 2015-09-04
End date 2015-09-14 11:00:00
Instytucja SINEVIA Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Systemy aktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 230708 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391321007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia technologicznego - szuflad metalowych w regałach przesuwnych w budynku archiwum w k - 1023 Mińsk Mazowieck, w zakres, której wchodzą szuflady wykonane z blachy stalowej o grubości 0,8 - 1,5 mm (boki i fronty), malowane lakierem proszkowym w kolorze regałów t. j. RAL 9002 . Z boku każdej szuflady należy zainstalować prowadnice teleskopowe z blokadą przeciw samoczynnemu wysunięciu oraz adaptery do mocowania prowadnic do słupków regałów, aby umożliwiało szybkie wyjęcie lub włożenie szuflady. Planowane obciążenie 1 sztuki szuflady wynosi do 20 kg.
Wymiary zewnętrzne szuflad:
a) wysokość szuflady : 76 mm (front szuflady);
b) wysokość szuflady : 57 (użytkowa);
c) szerokość szuflady : 970 mm (łącznie z prowadnicą i adapterem;
d) szerokość szuflady: 960 mm (bez prowadnicy i adaptera);
e) głębokość szuflady : 335 mm;
f) ilość szuflad w jednym regale : 35 szt.;
g) ilość szuflad we wszystkich regałach : 1960 szt.

Warunki montażu:
a) przy montażu szuflad należy zachować szczególną ostrożność aby nie uszkodzić zamontowanych regałów;
b) praca szuflady nie może wstrzymywać pracy regałów;
c) montaż szuflad nie może wpływać na pracę i bezproblemowe użytkowanie zamontowanych regałów jezdnych;
d) montaż szuflad nie może wpłynąć na bieg gwarancji na regały. Zakres dostawy ujęty jest w przedmiocie zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa SINEVIA Sp. z o.o.
Ulica ul. Tytusa Chałubińskiego 3A
Nr domu 3A
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-004
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 101 21 00 do 03
Fax 22 101 21 04
Internet www.sinevia.pl
Regon 14298987700000
E mail roman.bielanski@sinevia.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 10/10/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również w wykonywaniu, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawę wraz z montażem wyposażenia technologicznego tj. regałów z szufladami lub szuflad o wartości min. 200 000,00 PLN brutto każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego wystarczającym jest przedstawienie przez Wykonawcę wykazu, który zawiera główne dostawy tj. dostawy określone w opisie sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający nie oczekuje informacji o wszystkich dostawach. Zgodnie z zapisem art. 24 ust. 2a ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej co najmniej 5 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu tego zamówienia w tym: kierownika do kierowania pracami oraz 4 pracowników lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania im do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich do wykonania zamówienia. Kwalifikacje powyższych pracowników muszą obejmować wszystkie kategorie robót związane z realizacją przedmiotu umowy.
Sytuacja Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem: a) środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł., b) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Dla Zamawiającego wystarczającym jest przedstawienie przez Wykonawcę wykazu, który zawiera główne dostawy tj. dostawy określone w opisie sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający nie oczekuje informacji o wszystkich dostawach. Zgodnie z zapisem art. 24 ust. 2a ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 17 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 17 W przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, podmiot ten zobowiązany jest do złożenia zobowiązania o solidarnej odpowiedzialności.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Atesty, deklaracje zgodności i certyfikaty na materiały i urządzenia użyte przy wykonaniu przedmiotu umowy. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w części VI SIWZ w ust. 12 pkt 1, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Inne dokumenty Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zasady reprezentowania wraz z osobami uprawnionymi do reprezentacji wykonawcy w postępowaniach o zamówienie publiczne. Wszystkie wypełnione i podpisane załączniki ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia oprócz projektu umowy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy: 1) działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia (np. klęski żywiołowe, strajki) lub występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady, niska temperatura itp.) uniemożliwiających wykonywanie zamówienia w takim stopniu, że termin wykonania może być zagrożony - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji, 2) wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu o okres niezbędny do realizacji w/w zamówienia oraz zmianę wynagrodzenia umownego, 3) wystąpienia poważnych rozbieżności między dokumentacją projektową a stanem rzeczywistym powodujących konieczność wstrzymania zamówienia potwierdzoną przez inspektora nadzoru w dzienniku budowy - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia oraz zmianę sposobu realizacji przedmiotu umowy, 4) wystąpienia ewentualnych dostaw zamiennych lub nie wykonanych; Zamawiający dokona zmiany wartości umowy Wykonawcy, 5) zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy, w tym zmiana kierownika do kierowania pracami z ramienia Wykonawcy - spełniającego wymagania zawarte w SIWZ, po uprzednim uzgodnieniu personaliów z Zamawiającym, 6) wystąpienia przyczyn o charakterze obiektywnym, w tym z powodu okoliczności, zależnych od Zamawiającego lub okoliczności wynikających z działań Inwestora (np. przedłużenie lub skrócenie terminu realizacji zadania, istotna zmiana w dokumentacji projektowej) - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, zmianę wynagrodzenia umownego, oraz zmianę sposobu realizacji przedmiotu umowy, 7) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy lub zmiany terminu realizacji zamówienia oraz zmianę sposobu realizacji przedmiotu umowy, 8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 10
Spec www www.sinevia.pl
Spec war SINEVIA Sp. z o.o. Kierownictwo Zespołu Budów 05-100 Nowy Dwór Maz. ul. Paderewskiego 6, pok. 320
Data skl 14/09/2015
Godz skl 11:00
Miejsce SINEVIA Sp. z o.o. Kierownictwo Zespołu Budów 05-100 Nowy Dwór Maz. ul. Paderewskiego 6, w kancelarii na pierwszym piętrze
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)