Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Kamińsku

Publication date 2015-09-04
End date 2015-09-14 10:30:00
Instytucja Gmina Górowo Iławeckie
Miejscowość Górowo Iławeckie
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 230912 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 390000002, 444100007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje:
a) dostawa i montaż pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Kamińsku przy ul. Topolowej 8 wraz z ich rozładunkiem, montażem i przemieszczeniem do odpowiednich pomieszczeń
b) W skład zamówienia wchodzą między innymi meble biurowe, meble gastronomiczne, urządzenia gastronomiczne, meble hotelowe, biurka, krzesła, fotele i inne wyposażenie
2. Wykonawca musi zapewnić pokrycie wszystkich kosztów związanych z wykonaniem całości przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Górowo Iławeckie
Ulica ul. Kościuszki 17
Nr domu 17
Miejscowosc Górowo Iławeckie
Kod poczt 11-220
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 89 761 13 22
Fax 89 761 15 30
Internet http://gorowoil-ug.bip-wm.pl
Regon 51074291300000
E mail uggorowo@zeto.olsztyn.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 50
Wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 PLN. Forma i sposób wniesienia wadium określone są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Zaliczka Nie
Uprawnienie Metoda spełnia/nie spełnia. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty musza być złożone przez każdy podmiot) - ocena będzie polegała na stwierdzeniu czy odpis jest aktualny i obejmuje zakres działalności pozwalającej zrealizować przedmiot zamówienia
Wiedza Metoda spełnia/ nie spełnia. posiadania wiedzy i doświadczenia. Należy wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali dostawy o podobnym charakterze przedmiotowym i wartościowym - w tym przynajmniej jedno zadanie zawierające dostawę mebli stanowiących wyposażenie pokoi typu hotelowego o wartości minimum 100.000,00 PLN brutto oraz przynajmniej jedno zadanie zawierające dostawę mebli i urządzeń stanowiących wyposażenie kuchni żywienia zbiorowego wraz z montażem o wartości minimum 25.000,00 PLN brutto, obejmujące dostawę i montaż wyposażenia do budynku użyteczności publicznej, wraz z załączeniem dowodów należytego wykonania
Potencjal Nie ustala się
Zdolne Nie ustala się
Sytuacja a) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie: - dostarczonej przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. b) przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę, co najmniej 200.000,00 PLN. c) Nie zalegają w opłacaniu podatków opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty a) Formularz ofertowy, b) Parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy, c) Dowód wniesienia wadium, d) Kosztorys ofertowy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w drodze udzielenia zamówienia publicznego w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - jeżeli zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) powodować będzie zwiększenie lub zmniejszenie kosztów umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę; 2) zmiany umowy polegające na zmianie danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, konta, kierownika budowy); Warunki dokonania zmian: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, - obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, - opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy. c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Doświadczenie
Kryt 2p 10
Kryt 3 Gwarancje
Kryt 3p 10
Spec www http://gorowoil-ug.bip-wm.pl
Spec war Urząd Gminy, 11-220 Górowo Iławeckie, ul. Kościuszki 17
Data skl 14/09/2015
Godz skl 10:30
Miejsce Urząd Gminy w Górowie Iławeckim ul. Kościuszki 17, 11-220 Górowo Iławeckie, pok. nr 12
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)