Zakup licencji, migrację danych oraz wdrożenie zintegrowanego systemu do obsługi gospodarki mandatowej i windykacji

Publication date 2015-09-04
End date 2015-09-14 13:00:00
Instytucja Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi dostawy oprogramowania,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 230938 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 722680001, 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup licencji, migracja danych oraz wdrożenie zintegrowanego systemu do obsługi gospodarki mandatowej i windykacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Ulica Al. Jerozolimskie 94
Nr domu 94
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-807
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 2204801
Fax 22 2204899
Internet www.gitd.gov.pl
Regon 01742760400000
E mail zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 21/12/2015
Wadium 1.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium: w wysokości 10.000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych) 1.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek nr 83 1010 1010 0079 7913 9120 0000, jako tytuł przelewu wskazując: Wadium w postępowaniu nr BDG.ZPB.230.19.2015 (SYSTEM DLA WINDYKACJI). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy wskazany w Części II SIWZ; 2) poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej w postępowaniu wysokości, we wskazanej formie lub formach, zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz - jeżeli jest wymagane - po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta tego Wykonawcy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim przedmiotem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. dostawę, wdrożenie i utrzymanie informatycznego systemu służącego do rozliczania mandatów karnych i windykacji o wartości min. 200 000.00 zł brutto każde z nich.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty formularz OFERTA sporządzony według wzoru OF.0., oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone według wzoru DP.1., oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru DP.2., Informację o doświadczeniu Wykonawcy, zgodną ze wzorem określonym formularzem nr DP.3 (Wykaz wykonanych zamówień) zawierającą wszystkie dodatkowe dane i dokumenty umożliwiające ocenę spełniania warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia. Do informacji powinny być dołączone dowody na potwierdzenie, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane/są wykonywane należycie;
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana Umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego obejmującego Przedmiot Zamówienia dopuszczalna jest jedynie w następujących przypadkach i zakresie: a) zaistnienia Siły Wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Zamówienia w terminach określonych w Umowie; b) pojawienia się wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb w zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru Przedmiotu Zamówienia. 2. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają porozumienia Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 40
Kryt 2 Ocena funkcjonalno-techniczna Systemu
Kryt 2p 50
Kryt 3 Przedłużenie okresu wsparcia i gwarancji
Kryt 3p 10
Spec www www.gitd.gov.pl
Spec war Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
Data skl 14/09/2015
Godz skl 13:00
Miejsce Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa w biurze podawczym (parter budynku)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat Termin wykonania zamówienia. Dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem, wdrożenie, migracja danych oraz produkcyjne uruchomienie Systemu ma zostać wykonane w terminie dwóch miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak ostatecznym, nieprzekraczalnym terminem jest dzień 21 grudnia 2015 r. W związku z powyższym wykonawca powinien liczyć się z możliwością wystąpienia krótszego terminu niż termin dwu miesięczny od dnia podpisania umowy w przypadku przedłużenia się procedury udzielenia zamówienia. Okres utrzymania liczony jest od produkcyjnego uruchomienia Systemu i wynosi 36 miesięcy albo jest zgodny z wydłużonym okresem zaoferowanym przez Wykonawcę.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)