Dostawa żywności na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno - Szkolno - Przedszkolnym w Pawłowiczkach
Publication date | 2015-11-23 |
End date | 2015-12-04 10:00:00 |
Instytucja | Zespół Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolny |
Miejscowość | Pawłowiczki |
Województwo | opolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 315282 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 150000008, 151100002, 151300008, 151120006, 158000006, 155000003, 152200006, 153000001, 158100009, 154000002, 153300000, 156000004, 158316008, 32121001, 32211117, 31425003 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa żywności na potrzeby ZGSP w Pawłowiczkach w celu przygotowania posiłków w stołówce znajdującej się w Zespole Gimnazjalno - Szkolno -Przedszkolnym w Pawłowiczkach, ul. Korfantego 3, 47-280 Pawłowiczki z podziałem na 14 części tj.: 1) Część nr 1 - Dostawa drobiu 2) Część nr 2 - Dostawa produktów mięsnych 3) Część nr 3 - Dostawa ryb mrożonych 4) Część nr 4 - Dostawa deserów 5) Część nr 5 - Dostawa świeżych jaj kurzych 6) Część nr 6 - Dostawa warzyw i owoców 7) Część nr 7 - Dostawa ziemniaków i buraczków czerwonych świeżych 8) Część nr 8 - Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich 9) Część nr 9 - Dostawa różnych produktów spożywczych w opakowaniach 10) Część nr 10- Dostawa przypraw 11) Część nr 11- Dostawa artykułów spożywczych sypkich 12) Część nr 12- Dostawa produktów głęboko mrożonych 13) Część nr 13- Dostawa miodu naturalnego 14) Część nr 14- Dostawa nabiału Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 - Formularz cenowy odpowiednio do części. Nazwy własne podane w formularzu cenowym, które stanowią załącznik do siwz należy rozumieć, jako preferowanego typu i zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie. OpisSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 1 - Formularz cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 2 - Formularz cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 3 - Formularz cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 4 - Formularz cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str.5 - Formularz cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 6 - Formularz cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 7 - Formularz cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 8 - Formularz cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 9 - Formularz cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 10 - Formularz cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 11 - Formularz cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 12 - Formularz cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 13 - Formularz cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 14 - Formularz cenowy |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zespół Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolny |
Ulica | ul. Korfantego 3 |
Nr domu | 3 |
Miejscowosc | Pawłowiczki |
Kod poczt | 47-280 |
Wojewodztwo | opolskie |
Tel | 0-77 4874116 |
Fax | 0-77 4874116 |
Internet | www.zgsppawlowiczki.pl |
Regon | 53245466300000 |
E mail | zgsp_pawlowiczki@op.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Szkoły publiczne |
Rodzaj zam inny | Szkoły publiczne |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 14 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2016 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
Wiedza | Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
Potencjal | Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
Zdolne | Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
Sytuacja | Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -załącznik. nr 1 ), 2) wypełniony formularz cenowy (wg załączonego wzoru -załącznik nr 2 ), 3) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 4) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej( wg załączonego wzoru - załącznik nr 5a lub 5b) |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | Termin płatności |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | www.zgsppawlowiczki.pl oraz www.pawlowiczki.pl/bip2/ |
Spec war | Zespół Gimnazjalno - Szkolno - Przedszkolny w Pawłowiczkach ul. Korfantego 3, 47 - 280 Pawłowiczki (sekretariat). |
Data skl | 04/12/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Zespół Gimnazjalno - Szkolno - Przedszkolny w Pawłowiczkach ul. Korfantego 3, 47 - 280 Pawłowiczki (sekretariat). |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |