BZP.271.84.2015 świadczenie usług dostępu do Internetu na terenie Gminy Miasto Zakopane w ramach realizacji projektu www.okno na świat 2 eInclusion w Gminie Miasta Zakopane.
Publication date | 2015-11-26 |
End date | 2015-12-04 12:00:00 |
Instytucja | Gmina Miasta Zakopane |
Miejscowość | Zakopane |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 173811 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 724000004, 324200003 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do Internetu na terenie Gminy Miasto Zakopane na potrzeby beneficjentów ostatecznych w ramach realizacji projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Priorytet: VIII. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie: 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu eInclusion realizowane jest na podstawie umowy zawartej z Władzą Wdrażającą Programy Europejskie nr POIG.08.03.00-12-524/12-00 z dnia 04 lipca 2014 roku. Przedmiot zamówienia obejmuje: Świadczenie usług dostępu do Internetu u beneficjentów ostatecznych ( 60 gospodarstw domowych na terenie gminy Miasto Zakopane) i do dwóch jednostek oświatowych podległych Gminie Miasto Zakopane oraz zapewnienie wsparcia technicznego beneficjentów i usługi serwisowania -zapewnienie trwałości polegającej na konfiguracji, bieżącym utrzymaniu oraz naprawy i wymiany urządzeń umożliwiających przesył Internetu zainstalowanych u beneficjentów w chwili ich awarii na własny koszt. Wykaz urządzeń zainstalowanych u beneficjentów ostatecznych: Rodzaj zastosowanego połączenia z Internetem (np. Wi-Fi, LTE, światłowód itp.) Router, modem, antena itp. Nazwa urządzenia (producent) MODEL CPE MikroTik RouterBoard SXT 5NDR2 Zestaw WISP Cyberbajt CyberBridge Lite 23 RB911150 Mbps Router Wi-FI TP-LINK TP-WR841N Lista adresów beneficjentów ostatecznych L.p.Adres zamieszkania 1.ul. Asnyka, Zne 2.ul. Bachledy, Zne 3.ul. Chałubińskiego, Z-ne 4.ul. Chłabówka, Z-ne 5.ul. Chramcówki, Z-ne 6.ul. Chramcówki, Z-ne 7.ul. Chyców Potok, Z-ne 8.ul. Ciągłówka, Z-ne 9.ul. Cyrhla, Z-ne 10.ul. Dr. Do Wantuli, Z-ne 11.ul. Droga na Bystre, Z-ne 12.ul. Galicowka, Z-ne 13.ul. Harenda, Z-ne 14.ul. Jagiellońska, Z-ne 15.ul. Jaszczurówka, Z-ne 16.ul. Kamieniec, Z-ne 17.ul. Kasprowicza, Z-ne 18.ul. Kasprusie, Z-ne 19.ul. Krupówki, Z-ne 20.ul. Krzeptówki, Z-ne 21.ul. Kuźnice, Z-ne 22.ul. Łukaszówki, Z-ne 23.ul. Małaszyńskiego , Z-ne 24.ul. ul. Nowotarska, Z-ne 26.ul. Olcza Walkosze, Z-ne 27.ul. Piaseckiego, Z-ne 28.ul. Pod Lipkami, Z-ne 29.ul. Sienkiewicza, Z-ne 30.ul. Skibówki, Z-ne 31.ul. Słoneczna, Z-ne 32.ul. Spyrkówka, Z-ne 33.ul. Walkosze, Z-ne 34.ul. Zwijacza, Z-ne 35.ul.Choćkowskie, Z-ne 36.ul.Klusie, Z-ne 37.ul.Makuszyńskiego, Z-ne 38.ul.Piłsudskiego, Z-ne Wykaz urządzeń zainstalowanych w placówkach oświatowych: Rodzaj zastosowanego połączenia z Internetem (np. Wi-Fi, LTE, światłowód itp.) Router, modem, antena itp. Nazwa urządzenia (producent) MODEL Zestaw WISP Cyberbajt CyberBridge 19 RB911G 300 MBPS Router MikroTik RB2011 AP Ubiquiti Unifi Switch TP-LINK TL-SF1048 Szafa RACK SIGNAL Szafa RACK 19 6Uwisząca Patch Panel DIPOL Patch Panel 1U 24 port 5e Lista adresów placówek oświatowych: Gimnazjum nr 2 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Zakopanem, ul. Sinkiewicza 27 Gimnazjum nr 3 im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Zakopanem, ul. Janosówka 15a Czas na usunięcie awarii sprzętu umożliwiającego przesył Internetu , od momentu jej zgłoszenia przez Zamawiającego do momentu jej usunięcia nie może być dłuższy niż 72 godziny. Zamawiający będzie zgłaszał awarie e-mailem pod adres wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca każdorazowo potwierdzi otrzymanie takiego zgłoszenia. Takie potwierdzenie maila będzie uważane za dowód przyjęcia zgłoszenia awarii Zamawiający. W ramach obsługi serwisowej dotyczącej dostępu do Internetu Wykonawca zapewnia Zamawiającemu usuwanie awarii łączy w czasie nie dłuższym niż 72 godziny od momentu zgłoszenia awarii tj. w przypadku wystąpienia przerwy w świadczeniu usługi dłuższej niż 8 h dziennie oddzielnie dla każdej lokalizacji oraz usuwanie nieprawidłowości w pracy łączy tj. świadczenia usługi poniżej wymaganego poziomu jakości określonego w SIWZ wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Wymagane parametry Internetu dla 60 beneficjentów ostatecznych projektu: -Stały dostęp do sieci Internet (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu). -Brak limitów wysyłania i pobierania danych. -Dostępność usługi na poziomie min 95%. -Transfer do komputera (download) dla Klientów indywidualnych- 6Mb/s, jednak niemniej niż 512 kbit/s -Transfer od komputera (upload) - minimum 128 Kb/s. Wymagane parametry Internetu dla placówek oświatowych: -Stały dostęp do sieci Internet (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu). -Brak limitów wysyłania i pobierania danych. -Dostępność usługi na poziomie min 95%. -Transfer do punktu zbiorczego sieci (portu wejściowego przełącznika) - min 20Mb/s, -Transfer od punktu zbiorczego sieci (portu wyjściowego przełącznika) - min 2Mb/s. Zamawiający najpóźniej dwa dni przed terminem zawarcia umowy przekaże Dostawcy listę uzupełnioną o nazwiska beneficjentów oraz numery telefonów. Zamawiający zastrzega zmianę miejsca świadczenia usługi w tym przeniesienie sprzętu. Zamawiający będzie zgłaszał potrzebę zmiany lokalizacji świadczenia usług dostępu do Internetu w oficjalnym piśmie przesłanym pocztą pod adres wskazany przez Wykonawcę, czas na zmianę lokalizacji świadczonych usług do 7 dni roboczych Zamawiający nie dopuszcza płatności za usługę z góry, tj. przed jej wykonaniem, Rachunki Faktury winny być dostarczane Zamawiającemu w terminie do 7 dni od zakończenia realizacji usługi - gdzie Zamawiający dopuszcza możliwość składania rachunków co miesiąc tj. za wykonanie usługi do ostatniego dnia poprzedniego miesiąca. Zamawiający zastrzega co najmniej 14 dniowy termin płatności Rachunku Faktury |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Miasta Zakopane |
Ulica | ul. T. Kościuszki 13 |
Nr domu | 13 |
Miejscowosc | Zakopane |
Kod poczt | 34-500 |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 018 2020448 |
Fax | 018 2020448 |
Internet | www.zakopane.eu |
Regon | 00065494800000 |
E mail | przetargi@um.zakopane.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2018 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnego zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171,poz. 1800 z późn. zm.) Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty . |
Wiedza | Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty |
Potencjal | Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty |
Zdolne | Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty |
Sytuacja | Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty |
Oswiadczenie potwierdzenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1.Strony postanawiają, iż dokonują w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach zmiany: 1)stawki podatku od towarów i usług, 2)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 2.Jeżeli Wykonawca złoży wniosek w terminie do 30 dni od daty wystąpienia zmiany wyżej skazanych przepisów to zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian o których mowa w ust. 3.Jeżeli Wykonawca złoży wniosek po upływie 30 dni od daty wejścia w życie wyżej wskazanych przepisów to zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia złożenia wniosku. 4.W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1 wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 5.W przypadku zmiany, o której mowa w ust 1 pkt 2 wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 6.W przypadku zmiany, o którym mowa w ust 1 pkt 3 wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 7.Za wyjątkiem sytuacji o której mowa w ust. 1 pkt 1, wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga złożenia przez Wykonawcę oprócz wniosku także dokumentów uzasadniających wnioskowaną wysokość dodatkowych koszów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust 1 pkt 2 i 3. Zamawiający w terminie 7 dni od daty ich otrzymania, zobowiązany jest do dokonania ich oceny pod kątem czy potwierdzają wnioskowaną zmianę wynagrodzenia. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | Termin płatnosci faktury |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8 |
Spec war | Wydział Rozwoju Lokalnego i Współpracy Europejskiej Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane |
Data skl | 04/12/2015 |
Godz skl | 12:00 |
Miejsce | Biuro ds zamówień publicznych pok.8 Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Projekt www.okno na świat 2 - eInclusion w Gminie Miasto Zakopane -projekt współfinansowany z ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA 2007-2013 Priorytet 8 - Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3. - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion |
Czy uniewaznienie | Nie |