Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

Publication date 2015-11-27
End date 2015-12-09 10:30:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Podkładki do przyczepiania list,
  • Karty płatnicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 174341 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 246111001, 301631000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych w systemie kart flotowych do pojazdów służbowych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu określonych w załączniku nr 7 do SIWZ z przyporządkowanym numerem identyfikacyjnym. Zakup paliw odbywać się będzie na stacjach, wymienionych
w załączniku nr 6 w następującej ilości:
- etylina bezołowiowa 95 - do 39 000 litrów,
- olej napędowy (ON) - do 63 600 litrów,
- olej napędowy VERVA - do 9 600 litrów.

Podane wyżej ilości są orientacyjne.
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował ogólnopolską siecią stacji paliw tj. jedną czynną stacją w każdym powiecie w Polsce, a także czynnymi stacjami całodobowymi.
2. Wydanie przedmiotu umowy, zgodnie z wykazem wg załącznika nr 5, będzie następowało na stacji paliw w formie bezgotówkowej za pomocą kart elektronicznych, wystawionych na numer rejestracyjny pojazdu. Karty powinny być zabezpieczone kodem PIN.
3. Karta powinna umożliwiać zakup:
a. paliwa
b. płyny do spryskiwaczy
c. oleje silnikowe wg typów
d. płyny eksploatacyjne
e. pozostałe produkty naftowe
f. usługi samochodowe
g. kosmetyki samochodowe
h. wybrane akcesoria samochodowe
i. opłaty parkingowe
j. opłaty autostradowe
4. Pełny bezpłatny monitoring transakcji (data, miejsce, ilość i wartość zakupionego paliwa
z podaniem numeru rejestracyjnego auta i stanu licznika pojazdu)
5. Wykonawca musi zapewnić wydanie kart dodatkowych lub zamiennych w miejsce kart utraconych oraz musi zapewnić blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży paliwa.
6. Zamawiający przewiduje wydanie przez Wykonawcę 25 kart na pojazdy i 20 kart na osoby.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo tankowania do 25% oleju napędowego (ON)
i etyliny bezołowiowej 95 do pojemników (beczek).
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości i asortymentu w zależności od zapotrzebowania i posiadanych środków płatniczych.
9. Zamawiający wymaga fakturowania transakcji odrębnie na poszczególne jednostki organizacyjne Uczelni po dokonanym tankowaniu paliwa.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Ulica ul. Wojska Polskiego 28
Nr domu 28
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60-637
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 8487023, 8487043
Fax 061 8487043, 8487145
Internet www.au.poznan.pl
Regon 00000184400000
E mail zampub@au.poznan.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 36
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie na podstawie oświadczenia
Wiedza na podstawie oświadczenia,
Potencjal na podstawie oświadczenia
Zdolne na podstawie oświadczenia
Sytuacja na podstawie oświadczenia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Dokument potwierdzający, że przyjęta cena za litr poszczególnych paliw w formularzu cenowym obowiązywała na dzień ------------ na stacjach Wykonawcy. 1. Formularz oferty - załącznik nr 1 2. Formularz cenowy - załącznik nr 2 5. Wykaz stacji oświadczenie - załącznik nr 5 6. Wykaz samochodów i pojazdów służbowych - załącznik nr 6 7. Wykaz jednostek organizacyjnych UP uprawnionych do tankowania paliw w systemie kart flotowych - załącznik nr 7 8. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej- załącznik nr 8 9. Istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy - załącznik nr 9
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 6. Zmiana umowy. a. W przypadku zmiany przepisów określających wysokość należnego podatku od towarów i usług. b. W razie okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego w tytułu wykonania części umowy. c. Zmiana danych adresowych osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego nie stanowi zmiany umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 upust % od ceny dnia
Kryt 2p 25
Kryt 3 koszt kart płatniczych
Kryt 3p 5
Spec www www.up.poznan.pl
Spec war SIWZ można pobrać w formie papierowej od Zamawiającego w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro pok. 407 w godz. 10:00 do 12:00
Data skl 09/12/2015
Godz skl 10:30
Miejsce budynek Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro pok. 407 Biuro Zamówień Publicznych
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)