Kompleksowy system wynajmu i serwisu odzieży roboczej wraz z praniem własnej odzieży zamawiającego

Publication date 2015-11-27
End date 2015-12-08 09:00:00
Instytucja Celowy Związek Gmin R-XXI
Miejscowość Nowogard
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 174561 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 181000000, 983120223, 508300002, 983110006, 983150004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy system wynajmu i serwisu odzieży roboczej wraz z praniem własnej odzieży zamawiającego przypadający na lata 2016-2018, obejmujący:
a) Odzież roboczą:
- dopasowanie fabrycznie nowej odzieży do wyznaczonych pracowników zgodnie z wymaganiami zamawiającego w zakresie kolorystyki, kroju itp. i dostarczenie jej pracownikom Zamawiającego w terminie od dnia podpisania umowy 4 tygodnie, jak również osobom nowoprzyjętym przez Zamawiającego.
- dostawę odzieży roboczej:
- ubranie robocze dwuczęściowe z taśmami odblaskowymi (spodnie ogrodniczki, bluza typ szwedzki);
- koszula flanelowa;
- czapka letnia.
Dostarczona odzież musi spełniać warunki oraz normy określone certyfikatem CE.
- przydział 3 kompletów odzieży roboczej dla jednego pracownika. Odzież nie nadająca się do naprawy lub zużyta na skutek użytkowania automatycznie poddawana będzie wymianie na nową;
- pranie, czyszczenie, dezynfekcja, suszenie, prasowanie i wymiana odzieży letniej odbywać się będzie raz na tydzień;
- odbiór i dostawa odzieży odbywać się będzie transportem wykonawcy na jego koszt w ustalone z zamawiającym miejsca na wszystkie obiekty wyszczególnione poniżej;
- częstotliwość odbioru odzieży brudnej letniej będzie wynosiła 1 raz w tygodniu przez okres obowiązywania umowy;
- do obliczeń przyjmujemy cenę za kompleksowy serwis oraz najem 1 kompletu odzieży roboczej;
- średnio na rok przewidzianych do zatrudnienia jest 125 osób.

b) Odzież Własna Zamawiającego:
- pranie, czyszczenie, dezynfekcja, suszenie i prasowanie odzieży własnej zamawiającego, na którą składają się:
- kurtka zimowa,
- ubranie zimowe ocieplane;
- kamizelka ocieplana;
- kamizelka odblaskowa;
- czapka zimowa
- pranie, czyszczenie, dezynfekcja, prasowanie własnej odzieży Zamawiającego będzie odbywało się w zależności od potrzeb Zamawiającego nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu przez okres 6 miesięcy (okres zimowy)przez okres obowiązywania umowy, do obliczeń przyjmujemy cenę za pranie 1 sztuki własnej odzieży Zamawiającego.
szacunkowa ilość szt. odzieży własnej Zamawiającego:
1 Spodnie ocieplane 840
2 Kurtka ocieplana 840
3 Kamizelka ocieplana 1200
4 Kamizelka odblaskowa 840
5 Czapka zimowa 240
1.1 Lokalizacja obiektów Związku, w których zatrudnieni są pracownicy objęci wynajmem i serwisem odzieży oraz praniem odzieży Zamawiającego:
a) RZGO Słajsino - ilość pracowników : 108
b) SPO Świnoujście- ilość pracowników: 9
c) SPO Mokrawica k/Kamienia Pomorskiego- ilość pracowników:4
d) SPO Mielenko k/Drawska Pomorskiego- ilość pracowników: 4

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Celowy Związek Gmin R-XXI
Ulica Plac Wolności 5
Nr domu 5
Miejscowosc Nowogard
Kod poczt 72-200
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 91 5791920; 5791950
Fax 91 5791953,5791955
Internet www.czg.nowogard.pl
Regon 81254669600000
E mail czg@nowogard.pl; czg.ksiegowosc@nowogard.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2018
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowo warunku
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował lub realizuje co najmniej jedną usługę wynajmu oraz serwisu odzieży roboczej o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto.
Potencjal Zamawiający nie określa szczegółowo warunku
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowo warunku
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowo warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Jeżeli wykonawca zaoferuje rozwiązania równoważne do: a) taśmy odblaskowej Scotchlite 9910 zobowiązany jest przedłożyć nazwę producenta, certyfikat zgodności z normą PN-EN 471 b) tkaniny typu Klopman - zobowiązany jest przedłożyć dokument producenta potwierdzający skład tkaniny równoważnej ( min 35% bawełna, 65% poliester, gramatura min 245 g/m2 )
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony mogą zmienić treść Umowy oraz jej załączników w następujących przypadkach: a. wystąpienia przyczyn niezależnych od obu Stron lub z powodu działania siły wyższej, b. ustawowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług VAT , c. ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, d. ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 3. W przypadkach, o których mowa w ust. 2 lit. b.-d. powyżej, zmiana treści Umowy może nastąpić, jeżeli ustawowa zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. Zmiana stawki podatku od towarów i usług w przypadku, o którym mowa w ust. 2 lit. b), nastąpi pod warunkiem, iż Wykonawca wykaże że zmiana stawki podatku od towarów i usług realnie zwiększyła koszty Wykonawcy przy realizacji przedmiotu umowy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek w terminie 30 dni od zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług złożyć do Zamawiającego pisemny wniosek, w którym musi wykazać rzeczywisty wpływ zmiany stawki podatku na zwiększenie kosztów realizacji Umowy, przedstawiając w tym szczegółowe wyliczenia i zależności między zmianą stawki podatku od towarów i usług a wzrostem kosztów realizacji Umowy. Zamawiający w terminie 10 dni od dnia złożenia wniosku oceni czy Wykonawca wykazał rzeczywisty wpływ zmian na wzrost kosztów realizacji Umowy. Wynagrodzenie brutto Wykonawcy ulega zmianie w przypadku wejścia w życie zmiany przepisów w zakresie wysokości podatku od towarów i usług (VAT) mających zastosowanie w czasie realizacji niniejszej umowy. Wówczas, wynagrodzenie brutto Wykonawcy za część prac wykonywaną po terminie wprowadzenia zmiany ulegnie stosownym zmianom natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian. Określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 10. Zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, o której mowa w ust. 2 lit. c), nastąpi pod warunkiem, że zmiana ta skutkować będzie zwiększeniem kosztów po stronie Wykonawcy związanych z realizacją Umowy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek w terminie 30 dni od zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia złożyć do Zamawiającego pisemny wniosek, w którym musi wykazać rzeczywisty wpływ zmiany minimalnego wynagrodzenia na zwiększenie kosztów realizacji Umowy, przedstawiając w tym szczegółowe wyliczenia i zależności między zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia, a wzrostem kosztów realizacji Umowy. Zamawiający w terminie 10 dni od dnia złożenia wniosku oceni czy Wykonawca wykazał rzeczywisty wpływ zmiany na wzrost kosztów realizacji Umowy. Po ocenie dostarczonych dokumentów i obliczeń Strony przystąpią do negocjacji w zakresie zwiększenia wynagrodzenia umownego brutto, jeżeli Wykonawca nie wykaże w całości zasadności wprowadzanych zmian. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy spowodowanego zwiększeniem wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie. 11. Zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o której mowa w ust. 2 lit. d), nastąpi pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę rzeczywistego wpływu zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na zwiększenie kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek w terminie 30 dni od zmian złożyć do Zamawiającego pisemny wniosek, w którym musi wykazać rzeczywisty wpływ zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na zwiększenie kosztów realizacji Umowy, przedstawiając w tym szczegółowe wyliczenia i zależności między zmianą zasad przyznawania a wzrostem kosztów realizacji Umowy. Zamawiający w terminie 10 dni od dnia złożenia wniosku oceni czy Wykonawca wykazał rzeczywisty wpływ zmian w zakresie podlegania lub zmian wysokości składek na wzrost kosztów realizacji Umowy. Po ocenie dostarczonych dokumentów i obliczeń Strony przystąpią do negocjacji w zakresie zwiększenia wynagrodzenia umownego brutto, jeżeli Wykonawca nie wykaże w całości zasadności wprowadzanych zmian. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Jakość odzieży roboczej
Kryt 2p 10
Spec www http://bip.gminy.pomorzezachodnie.pl/zamowienia.dhtml
Spec war Celowy Związek Gmin R-XXI, Słajsino 30, 72-200 Nowogard
Data skl 08/12/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Celowy Związek Gmin R-XXI, Słajsino 30, 72-200 Nowogard, sekretariat - pokój 211.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, ani wybierać oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)