Dostawa sprzętu kwaterunkowego

Publication date 2015-11-27
End date 2015-12-07 10:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Meble,
  • Siedziska,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Regały biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 174889 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 390000002, 391000003, 391110003, 391111004, 391131008, 391130007, 444210007, 391311000, 391411003, 391510005, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części, w tym:
- część nr 1 obejmuje dostawę: biurek pod komputer, szaf ubraniowych, szaf biurowych, biurek gabinetowych , kontenerów do biurka, kontenerów do biurka gabinetowego, stolików okolicznościowych, stołów do sali odpraw,
- część nr 2 obejmuje dostawę: krzeseł obrotowych, krzeseł tapicerowanych, foteli obrotowych gabinetowych, foteli do stolika okolicznościowego, krzeseł do sali odpraw,
- cześć nr 3 obejmuje dostawę: szaf metalowych ściśle tajne,
- część nr 4 obejmuje dostawę: szaf ubraniowych BHP,
- część nr 5 obejmuje dostawę: regałów metalowych;
2. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zastosuje prawo opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający gwarantuje zakup przedmiotu zamówienia, zgodnie z ilościami wskazanymi w załączniku nr 1 do siwz, jako ilość gwarantowana. Dostawa pozostałego asortymentu, uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
Warunki skorzystania z prawa opcji:
- skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego,
- termin, w ciągu którego Zamawiający skorzysta z prawa opcji - decyzję o rezygnacji z prawa opcji lub decyzję o realizacji prawa opcji i jego zakresie Zamawiający podejmie w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, o czym zawiadomi pisemnie Wykonawcę,
- Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i w istotnych postanowieniach umowy,
- skorzystanie z prawa opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, a nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji albo skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie mniejszym niż maksymalna ilość asortymentu, określona w załączniku nr 1 jako ilość maksymalna.
- Wykonawcy winni złożyć oferty obejmujące cały zakres przedmiotu zamówienia (zamówienie gwarantowane i opcjonalne), niedopełnienie tego wymogu będzie skutkować odrzuceniem oferty.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik nr 5 - projekt umowy wraz z załącznikami, załącznik nr 1 - formularz ofertowy, załącznik nr 7 - opis przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część siwz.
4. Miejsce dostawy: zgodnie z załącznikiem nr 1a-k do projektu umowy, w tym:
KMP Wałbrzych, II KP Wałbrzych ul. Psie Pole 7,
KMP PID Wrocław, ul. Szymanowskiego 11,
KMP WRD Wrocław ul. Hubska 29-33,
KMP Legnica ,ul. Asnyka 5,
KPP Głogów, ul. Obrońców Pokoju 17,
KPP Lubań, ul. Sikorskiego 4,
KPP Świdnica, ul. Jagiellońska 23,
KMP KP Rakowiec, ul. Traugutta 94,
KMP KP Wrocław - Śródmieście, ul. Grunwaldzka 6,
KMP KP Wrocław Psie Pole, pl. Piłsudskiego 6-8,
KMP Jelenia Góra, ul. Nowowiejska 43.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Ulica ul Podwale 31-33
Nr domu 31-33
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-040
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel (071) 340 38 00
Fax (071) 782 41 71
Internet http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
E mail czaslaw.oczkowicz@dolnoslaska.policja.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 28/12/2015
Wadium Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 4 530,00 zł dla całości przedmiotu zamówienia, wadium dla poszczególnych części zamówienia wynosi: Część nr 1 - 1 665,00 zł, Część nr 2 - 1 745,00 zł, Część nr 3 - 470,00 zł, Część nr 4 - 330,00 zł, Część nr 5 - 330,00 zł;
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
Wiedza Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
Potencjal Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw a) atest, lub inny dokument równoważny, potwierdzających zgodność produktu z normą PN-EN 1335:2 Wymagania bezpieczeństwa dla części nr 2 postępowania- dot. krzeseł obrotowych b) atest, lub inny dokument równoważny, potwierdzających zgodność produktu z normą PN-EN 1335:2 Wymagania bezpieczeństwa i Atest badań wytrzymałościowych w zakresie wytrzymałości zgodnie z normą PN-EN 1335:3 dla części nr 2 postępowania- dot. foteli gabinetowych obrotowych, c) certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą, potwierdzający zgodność produktu z wymaganiami szafy typu 3 - klasy S2 zgodnie z normą PN-EN 14450 - ściśle tajne dla części nr 3;
Inne dokumenty 1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do siwz, 2. oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, w przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - załącznik nr 6 do siwz 3. w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumentach rejestrowych firmy, niezbędne jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny winno określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 4. potwierdzenie wniesienia wadium;
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 97
Kryt 2 termin udzielonej gwarancji
Kryt 2p 3
Spec www www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Spec war Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
Data skl 07/12/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych Punkt Obsługi Klienta
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)