Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i akcesoriów komputerowych

Publication date 2015-11-27
End date 2015-12-07 12:00:00
Instytucja Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 174961 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301243007, 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i akcesoriów komputerowych.
Na część I zamówienia składa się dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz kserokopiarek.
Na część II zamówienia składa się dostawa akcesoriów komputerowych.

Opis

dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz kserokopiarek.dostawa akcesoriów komputerowych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Ulica ul.Tamka 1
Nr domu 1
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-349
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 578 47 01/02
Fax 22 578 47 47
Internet www.ohp.pl
Regon 00700128000000
E mail komendaglownaohp@ohp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa jednostka budżetowa
Rodzaj zam inny Państwowa jednostka budżetowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 7
Wadium Wykonawca przystępujący do I części postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100).
Zaliczka Nie
Wiedza Część I postępowania: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej 2 dostawy których przedmiotem były dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 90 000,00 zł brutto.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; 2) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy; 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 4) zmiany ustawowej stawki podatku VAT; w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy; 5) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, które mają wpływ na sposób lub terminy realizacji przedmiotu umowy (w szczególności zmiany zakresu realizacji zamówienia)
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 10
Spec www www.ohp.pl
Spec war http://bip.ohp.pl/ohp/zamowienia-publiczne/zamowienia-wszczete
Data skl 07/12/2015
Godz skl 12:00
Miejsce Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy, ul. Tamka 1, 00-349 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Zamówienie jest finansowane ze środków budżetu państwa oraz ze środków Funduszu Pracy. 2. Termin Wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i jest zależny od złożonej ofert.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)