Dostawa bonów towarowych na artykuły spożywcze i środki czystości dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku.

Publication date 2015-11-27
End date 2015-12-09 14:30:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 321842 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301997502
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych o wartości nominalnej i nabywczej 10 zł na zakup artykułów spożywczych i środków czystości dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku, w ilości nie większej niż 16 000 sztuk.
Podana przez Zamawiającego ilość bonów jest ilością maksymalną, przewidywaną do zamówienia w okresie od 04 stycznia 2016 r. do dnia 31 grudnia 2016 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zamówienia maksymalnie o 40%, w zależności od ilości wydawanych decyzji. W związku ze zmniejszeniem ilości zamawianych bonów Dostawcy nie będzie przysługiwało roszczenie odszkodowawcze.
Bony będą możliwe do realizacji na terenie miasta Słupska w terminie do dnia 31.01.2017 r.
Bony towarowe muszą umożliwiać dokonywanie zakupów:
a) artykułów spożywczych co najmniej takich jak: nabiał, pieczywo, wędliny, mięso, warzywa, owoce, mąka, kasza, ryż, makaron, z wyjątkiem produktów alkoholowych i wyrobów tytoniowych.
b) środków czystości co najmniej takich jak: mydło, szampon, pasta do zębów, płyn do naczyń, proszek do prania.
Wymagane jest, aby wszystkie dostarczane bony miały formę papierową. Na każdym bonie winna być umieszczona następująca klauzula: Z wyłączeniem napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, a także nadruk informujący o wartości nominalnej bonu oraz terminie ważności bonu.
Bony muszą umożliwiać zrealizowanie ich w co najmniej 5 placówkach handlowych zlokalizowanych w różnych dzielnicach na terenie miasta Słupska, z czego:
a) minimum 1 placówka handlowa winna być zlokalizowana w obszarze nr 1, obejmującym swoim
zasięgiem Zespół Pracy Socjalnej nr 1, wskazanym załącznikiem A do SIWZ,
b) minimum 1 placówka handlowa winna być zlokalizowana w obszarze nr 2, obejmującym swoim
zasięgiem Zespół Pracy Socjalnej nr 2, wskazanym załącznikiem nr B do SIWZ,
c) minimum 1 placówka handlowa winna być zlokalizowana w obszarze nr 3, obejmującym swoim
zasięgiem Zespół Pracy Socjalnej nr 3, wskazanym załącznikiem C do SIWZ,
d) minimum 1 placówka handlowa winna być zlokalizowana w obszarze nr 4, obejmującym swoim
zasięgiem Zespół Pracy Socjalnej nr 4, wskazanym załącznikiem nr D do SIWZ,
e)minimum 1 placówka handlowa winna być zlokalizowana w obszarze nr 5, obejmującym swoim
zasięgiem Zespół Pracy Socjalnej nr 5, wskazanym załącznikiem nr E do SIWZ.
Przez placówki handlowe zlokalizowane na terenie miasta Słupska Zamawiający rozumie placówki spełniające łącznie następujące warunki:
a) położone w granicach administracyjnych miasta Słupsk,
b) otwarte minimum 6 dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku w godzinach minimum od 09:00 do 18:00, w soboty w godzinach minimum od 10:00 do 15:00
c) oferujące w swoim asortymencie artykuły spożywcze co najmniej takie jak: nabiał, pieczywo, wędliny, mięso, warzywa, owoce, mąka, kasza, ryż, makaron,
d) oferujące w swoim asortymencie środki czystości co najmniej takie jak: mydło, szampon, pasta do zębów, płyn do naczyń, proszek do prania.
Dostawy poszczególnych partii bonów będą realizowane partiami, sukcesywnie od dnia 04.01.2016 roku do dnia 31.12.2016 roku.
Każda partia bonów będzie dostarczana przez Wykonawcę do Zamawiającego, do kasy przy ul. Słonecznej 15 d w Słupsku, od poniedziałku do piątku od godziny 13.00 do 15.00, w terminie 3 dni roboczych od daty przekazania przez Zamawiającego zapotrzebowania w formie pisemnej, faxem lub mailem.
Bony będą dostarczane w systemie miesięcznym a zatem przewiduje się, iż w okresie trwania umowy wystosowanych zostanie maksymalnie 12 zleceń zapotrzebowania.
Przyjęcie każdej partii bonów zostanie potwierdzone protokołem odbioru przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Ulica ul.Słoneczna 15D
Nr domu 15D
Miejscowosc Słupsk
Kod poczt 76-200
Wojewodztwo pomorskie
Tel 059 8428126
Fax 059 8428126
Regon 00531078000000
E mail mopr@sl.home.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Internet bip.mopr.slupsk.pl
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data roz 04/01/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw wykaz placówek handlowych akceptujących realizację oferowanych przez Wykonawcę bonów towarowych przedstawiony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. koszyk podstawowych produktów przedstawiony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ
Inne dokumenty Formularz ofertowy Wykonawcy (oryginał) - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo określające jego zakres winno być złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, a w przypadku kserokopii, pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie. Dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu innego niż osoba fizyczna (w szczególności wydruk z KRS lub CEIDG).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: 1. Zmiany wynagrodzenia. Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub narzuceniem innych obciążeń publiczno - prawnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 2. Zmiana miejsca realizacji bonów towarowych, przy czym nowe miejsca muszą być zgodne z SIWZ, z zastrzeżeniem obowiązku zachowania minimalnej ilości miejsc oraz ich lokalizacji w stosunku do załączników od A do E SIWZ oraz warunków określonych w pkt VII.7 SIWZ.
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 ilość placówek handlowych zlokalizowane na terenie miasta Słupska zgodnych z SIWZ
Kryt 2p 10
Kryt 3 cena brutto Koszyka podstawowych produktów
Kryt 3p 10
Kryt 4 placówki handlowe zlokalizowanych na terenie miasta Słupska, w których za bony towarowe można kupić odzież dla dzieci i dorosłych
Kryt 4p 10
Spec www bip.mopr.slupsk.pl
Spec war Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Słoneczna 15D 76 - 200 Słupsk
Data skl 09/12/2015
Godz skl 14:30
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Słoneczna 15D 76 - 200 Słupsk Pokój nr 201 - Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)