Dostawa bonów towarowych na artykuły spożywcze i środki czystości dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku.
Publication date | 2015-11-27 |
End date | 2015-12-09 14:30:00 |
Instytucja | Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie |
Miejscowość | Słupsk |
Województwo | pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 321842 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301997502 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych o wartości nominalnej i nabywczej 10 zł na zakup artykułów spożywczych i środków czystości dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku, w ilości nie większej niż 16 000 sztuk. Podana przez Zamawiającego ilość bonów jest ilością maksymalną, przewidywaną do zamówienia w okresie od 04 stycznia 2016 r. do dnia 31 grudnia 2016 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zamówienia maksymalnie o 40%, w zależności od ilości wydawanych decyzji. W związku ze zmniejszeniem ilości zamawianych bonów Dostawcy nie będzie przysługiwało roszczenie odszkodowawcze. Bony będą możliwe do realizacji na terenie miasta Słupska w terminie do dnia 31.01.2017 r. Bony towarowe muszą umożliwiać dokonywanie zakupów: a) artykułów spożywczych co najmniej takich jak: nabiał, pieczywo, wędliny, mięso, warzywa, owoce, mąka, kasza, ryż, makaron, z wyjątkiem produktów alkoholowych i wyrobów tytoniowych. b) środków czystości co najmniej takich jak: mydło, szampon, pasta do zębów, płyn do naczyń, proszek do prania. Wymagane jest, aby wszystkie dostarczane bony miały formę papierową. Na każdym bonie winna być umieszczona następująca klauzula: Z wyłączeniem napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, a także nadruk informujący o wartości nominalnej bonu oraz terminie ważności bonu. Bony muszą umożliwiać zrealizowanie ich w co najmniej 5 placówkach handlowych zlokalizowanych w różnych dzielnicach na terenie miasta Słupska, z czego: a) minimum 1 placówka handlowa winna być zlokalizowana w obszarze nr 1, obejmującym swoim zasięgiem Zespół Pracy Socjalnej nr 1, wskazanym załącznikiem A do SIWZ, b) minimum 1 placówka handlowa winna być zlokalizowana w obszarze nr 2, obejmującym swoim zasięgiem Zespół Pracy Socjalnej nr 2, wskazanym załącznikiem nr B do SIWZ, c) minimum 1 placówka handlowa winna być zlokalizowana w obszarze nr 3, obejmującym swoim zasięgiem Zespół Pracy Socjalnej nr 3, wskazanym załącznikiem C do SIWZ, d) minimum 1 placówka handlowa winna być zlokalizowana w obszarze nr 4, obejmującym swoim zasięgiem Zespół Pracy Socjalnej nr 4, wskazanym załącznikiem nr D do SIWZ, e)minimum 1 placówka handlowa winna być zlokalizowana w obszarze nr 5, obejmującym swoim zasięgiem Zespół Pracy Socjalnej nr 5, wskazanym załącznikiem nr E do SIWZ. Przez placówki handlowe zlokalizowane na terenie miasta Słupska Zamawiający rozumie placówki spełniające łącznie następujące warunki: a) położone w granicach administracyjnych miasta Słupsk, b) otwarte minimum 6 dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku w godzinach minimum od 09:00 do 18:00, w soboty w godzinach minimum od 10:00 do 15:00 c) oferujące w swoim asortymencie artykuły spożywcze co najmniej takie jak: nabiał, pieczywo, wędliny, mięso, warzywa, owoce, mąka, kasza, ryż, makaron, d) oferujące w swoim asortymencie środki czystości co najmniej takie jak: mydło, szampon, pasta do zębów, płyn do naczyń, proszek do prania. Dostawy poszczególnych partii bonów będą realizowane partiami, sukcesywnie od dnia 04.01.2016 roku do dnia 31.12.2016 roku. Każda partia bonów będzie dostarczana przez Wykonawcę do Zamawiającego, do kasy przy ul. Słonecznej 15 d w Słupsku, od poniedziałku do piątku od godziny 13.00 do 15.00, w terminie 3 dni roboczych od daty przekazania przez Zamawiającego zapotrzebowania w formie pisemnej, faxem lub mailem. Bony będą dostarczane w systemie miesięcznym a zatem przewiduje się, iż w okresie trwania umowy wystosowanych zostanie maksymalnie 12 zleceń zapotrzebowania. Przyjęcie każdej partii bonów zostanie potwierdzone protokołem odbioru przez Zamawiającego. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie |
Ulica | ul.Słoneczna 15D |
Nr domu | 15D |
Miejscowosc | Słupsk |
Kod poczt | 76-200 |
Wojewodztwo | pomorskie |
Tel | 059 8428126 |
Fax | 059 8428126 |
Regon | 00531078000000 |
E mail | mopr@sl.home.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Internet | bip.mopr.slupsk.pl |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data roz | 04/01/2016 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. |
Wiedza | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. |
Potencjal | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. |
Zdolne | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. |
Sytuacja | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | wykaz placówek handlowych akceptujących realizację oferowanych przez Wykonawcę bonów towarowych przedstawiony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. koszyk podstawowych produktów przedstawiony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ |
Inne dokumenty | Formularz ofertowy Wykonawcy (oryginał) - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo określające jego zakres winno być złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, a w przypadku kserokopii, pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie. Dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu innego niż osoba fizyczna (w szczególności wydruk z KRS lub CEIDG). |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: 1. Zmiany wynagrodzenia. Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub narzuceniem innych obciążeń publiczno - prawnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 2. Zmiana miejsca realizacji bonów towarowych, przy czym nowe miejsca muszą być zgodne z SIWZ, z zastrzeżeniem obowiązku zachowania minimalnej ilości miejsc oraz ich lokalizacji w stosunku do załączników od A do E SIWZ oraz warunków określonych w pkt VII.7 SIWZ. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 70 |
Kryt 2 | ilość placówek handlowych zlokalizowane na terenie miasta Słupska zgodnych z SIWZ |
Kryt 2p | 10 |
Kryt 3 | cena brutto Koszyka podstawowych produktów |
Kryt 3p | 10 |
Kryt 4 | placówki handlowe zlokalizowanych na terenie miasta Słupska, w których za bony towarowe można kupić odzież dla dzieci i dorosłych |
Kryt 4p | 10 |
Spec www | bip.mopr.slupsk.pl |
Spec war | Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Słoneczna 15D 76 - 200 Słupsk |
Data skl | 09/12/2015 |
Godz skl | 14:30 |
Miejsce | Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Słoneczna 15D 76 - 200 Słupsk Pokój nr 201 - Sekretariat |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |