Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy
|
Ulica |
ul. Krakowska 91
|
Nr domu |
91
|
Miejscowosc |
Dębica
|
Kod poczt |
39-200
|
Wojewodztwo |
podkarpackie
|
Tel |
014 6808224
|
Fax |
014 6808224
|
Internet |
www.zoz-debica.pl
|
Regon |
85164350300000
|
E mail |
zoz.zam.publiczne@interia.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
24
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Zamawiający uzna, że warunek dot. posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeśli wykonawca złoży ośw. w zakresie art. 22 ust. 1 uPzp
|
Potencjal |
Zamawiający uzna, że warunek dot. dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 uPzp
|
Zdolne |
Zamawiający uzna, że warunek dot. dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 uPzp
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna, że warunek dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej jest spełniony, jeśli wykonawca złoży ośw. w zakresie art. 22 ust. 1 uPzp
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
Oświadczenie w zakresie posiadania:
A. Deklaracji zgodności i oznakowania znakiem CE lub / oraz Wpisu / Zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie lub / oraz Powiadomienia / Zgłoszenia do Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub Formularz Przeniesienia Danych
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. W przypadku zaistnienia uzasadnionych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać zmniejszenia ilości przedmiotu umowy.
2. Zmniejszenie ilości przedmiotu Umowy w toku jej realizacji nie może przekroczyć 20% ilości określonych w niniejszej Umowie.
3. W przypadku niewykorzystania zakresu rzeczowego w okresie trwania umowy - umowa może zostać przedłużona na okres jego pełnego wykorzystania - za zgodą obu Stron.
4. Po okresie niezmienności cen, określonym w ust. 1, ceny jednostkowe netto ustalone przez Wykonawcę mogą ulec zmianie maksymalnie o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszany przez Prezesa GUS - w terminie 7 dni od daty pisemnego powiadomienia przez Wykonawcę (data wpływu pisma do siedziby Zamawiającego).
A. W przypadku zmiany cen na niższe (promocje, kampanie reklamowe, obniżki cen, wyprzedaże, itp.) - ceny ulegają obniżeniu z dniem pisemnego powiadomienia Zamawiającego (data wpływu pisma do siedziby Zamawiającego).
5. Przewiduje się możliwość zmiany należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
A. Zmiany przepisów dotyczących zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa.
B. Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
C. Zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany wymienione w ust. 3 będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
6. Wykonawca, w przypadku, gdy zachodzi sytuacja określona w ust. 3 lit. B, C, składa Zamawiającemu umotywowany wniosek o zmianę należnego mu wynagrodzenia, dołączając kalkulację ceny oferty po zmianach wysokości minimalnego wynagrodzenia lub zasad naliczania składek na ubezpieczenie społeczne wraz z dowodami potwierdzającymi bezpośredni wpływ zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia lub składek na ubezpieczenie społeczne na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
Dokumenty złożone przez Wykonawcę podlegają ocenie i weryfikacji przez Zamawiającego, celem ustalenia czy i o jaką wartość wysokość wynagrodzenia Wykonawcy winno ulec zmianie.
7. W przypadku szczególnych okoliczności, tj. wycofania z obrotu lub zaprzestania produkcji czy też wstrzymania lub braku produkcji asortymentu będącego przedmiotem niniejszej Umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiednika asortymentu będącego przedmiotem Umowy, posiadającego: to samo przeznaczenie, to samo spektrum działania, te same: właściwości i parametry graniczne, itp. oraz posiadającego dokumenty, o których mowa w & 1 ust. 3 Umowy - o tej samej lub niższej cenie jak określono w ZAŁ. Nr 1 do Umowy.
A. Wykonawca, w przypadku zaistnienia w/w okoliczności każdorazowo pisemnie informuje Zamawiającego, załączając odpowiednie dokumenty potwierdzające zaistnienie w/w faktów.
B. Odpowiednia zmiana umowy w tym zakresie jest dopuszczalna jedynie po pisemnej akceptacji Zamawiającego i w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty wpływu dokumentów, o których mowa w ust. 5 A .
8. Zmiany umowy, o których mowa powyżej następują na zasadach określonych w & 14 Umowy.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
0.95
|
Kryt 2 |
OKRES STABILNOŚCI OFEROWANYCH CEN (bez ich podwyższania) OD DATY ZAWARCIA UMOWY
|
Kryt 2p |
0.05
|
Spec www |
www.zoz-debica.pl
|
Spec war |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy, ul. Krakowska 91, 39-200 Dębica - Zamówienia Publiczne
|
Data skl |
07/12/2015
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy, ul. Krakowska 91, 39-200 Dębica - Sekretariat Dyrektora
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|