Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych wraz z oprogramowaniem, monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek przenośnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.

Publication date 2015-11-27
End date 2015-12-07 12:00:00
Instytucja Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów,
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 322346 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302360002, 302133008, 302131006, 302313000, 302321108, 483100004, 302374106, 486200000, 429620007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa komputerów stacjonarnych wraz z myszką, klawiaturą, monitorem LCD wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym, komputerów przenośnych (notebooków) wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym i drukarek przenośnych wraz z baterią oraz zakup, dostawa i instalacja wraz z konfiguracją urządzeń wielofunkcyjnych A3 (kserokopiarka, drukarka, skaner) i urządzenia wielofunkcyjnego A3 (kserokopiarka, drukarka, skaner, faks) wraz z dodatkowym kompletem tonerów do każdego urządzenia (pomijając komplet startowy) o najwyższej możliwej pojemności na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi według poniższego zestawienia:
Część nr 1 zamówienia
1) Komputer stacjonarny wraz z myszką, klawiaturą, monitorem LCD, oprogramowaniem systemowym i biurowym - 10 sztuk,
2) Komputer przenośny (notebook) wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym - 16 sztuk,
Część nr 2 zamówienia
1) Urządzenie wielofunkcyjne A3 (kserokopiarka, drukarka, skaner) wraz z dodatkowym kompletem tonerów - 4 sztuki,
2) Urządzenie wielofunkcyjne A3 (kserokopiarka, drukarka, skaner, faks) wraz z dodatkowym kompletem tonerów - 1 sztuka.
3) Drukarka przenośna wraz z baterią - 7 sztuk.
2.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia do budynku Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi znajdującego się w Łodzi przy ul. Dubois 118, własnym transportem wraz
z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego i dokonać instalacji wraz z konfiguracją urządzeń wielofunkcyjnych A3 na własny koszt, bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane oraz wolne od wad fizycznych i prawnych.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający elementy składowe o minimalnych parametrach i wymaganiach technicznych oraz funkcjonalnych, a także okres i warunki serwisu gwarancyjnego określone zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Opis

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa komputerów stacjonarnych wraz z myszką, klawiaturą, monitorem LCD wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym - 10 sztuk oraz komputerów przenośnych (notebooków) wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym - 16 sztuk.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający elementy składowe o minimalnych parametrach i wymaganiach technicznych oraz funkcjonalnych, a także okres i warunki serwisu gwarancyjnego określone zostały w Załączniku nr 1 SIWZ.1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup, dostawa i instalacja wraz z konfiguracją urządzeń wielofunkcyjnych A3 (kserokopiarka, drukarka, skaner) - 4 sztuki i urządzenia wielofunkcyjnego A3 (kserokopiarka, drukarka, skaner, faks) wraz z dodatkowym kompletem tonerów do każdego urządzenia (pomijając komplet startowy) oraz zakup i dostawa drukarek przenośnych wraz z baterią.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający elementy składowe o minimalnych parametrach i wymaganiach technicznych oraz funkcjonalnych, a także okres i warunki serwisu gwarancyjnego określone zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi
Ulica ul. Łąkowa 11
Nr domu 11
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90-562
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 663 41 00
Internet www.wfosigw.lodz.pl
Regon 10080479300000
E mail rraj@wfosigw.lodz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Samorządowa Osoba Prawna
Rodzaj zam inny Samorządowa Osoba Prawna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) 3 500,00 zł składając ofertę na Część nr 1 zamówienia, 2) 1 900,00 zł składając ofertę na Część nr 2 zamówienia, 3) 5 400,00 zł składając ofertę łącznie na Część nr 1 i 2 zamówienia. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium w pieniądzu zostanie uznane za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert wpłynie przelewem na konto Zamawiającego (uznany zostanie rachunek Zamawiającego): Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie Oddział w Łodzi nr 18 1130 1163 0014 7017 9320 0011. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu (przelew) należy załączyć do składanej oferty. 4. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe, poręczenia bankowe lub poręczenia udzielane przez podmioty wymienione powyżej w punkcie 2e winny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz wystawione na Zamawiającego, a także zawierać nazwę postępowania oraz zapis mówiący, iż gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze żądanie Zamawiającego do zapłaty pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5. Oryginały dokumentów stwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty. Zaleca się, aby dokument ten został złożony w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot (np: w oddzielnej kopercie). 6. Wadium składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z tych Wykonawców. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy - Prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie zapisów pkt.7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z przepisami określonymi w art. 46 ust. 4a i/lub ust. 5 ustawy- Prawo zamówień publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie w/w warunku.
Wiedza 1) Część nr 1 zamówienia O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 3 zamówienia o wartości min. 100 000,00 zł brutto każde, które polegały na dostawie komputerów stacjonarnych i/lub przenośnych. 2) Część nr 2 zamówienia O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 3 zamówienia o wartości min. 50 000,00 zł brutto każde, które polegały na dostawie urządzeń wielofunkcyjnych i/lub drukarek.
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie w/w warunku.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie w/w warunku.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie w/w warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1.Oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji firmy (pełnomocnictwo) upoważniające do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis (lub czytelny podpis).Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga by jego zgodność z oryginałem poświadczył notariusz. 2.Strona tytułowa oferty wg. załącznika nr 2 do SIWZ. 3.Formularz oferty wg. załącznika nr 3 do SIWZ (w przypadku składania oferty częściowej Wykonawca załącza ten formularz oferty na którą część składa ofertę przetargową). 4. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy PZP, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej wg załącznika nr 7 do SIWZ 5.Dowód wniesienia wadium.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian technicznych i technologicznych w zamawianym sprzęcie, w przypadku, gdy wystąpi niedostępność na rynku niezbędnego do wykonania przedmiotu umowy sprzętu wskazanego w ofercie, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tego sprzętu. Warunkiem wprowadzenia tej zmiany jest dostarczenie sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych niż te, które wskazane zostały w ofercie Wykonawcy i cena sprzętu o nowych parametrach technicznych nie ulegnie zwiększeniu. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia (wydłużenia) terminu dostawy przedmiotu zamówienia informując o tym wcześniej Wykonawcę, jeśli zmiany te spowodowane są względami organizacyjnymi po stronie Zamawiającego. 3.Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych powyżej nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany w umowie.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www www.wfosigw.lodz.pl
Spec war Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi ul. Łąkowa 11, 90 - 562 Łódź, pokój nr B - 201.
Data skl 07/12/2015
Godz skl 12:00
Miejsce Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi ul. Łąkowa 11, 90 - 562 Łódź - Kancelaria.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)