Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
|
Ulica |
pl. Nowy Targ 1-8
|
Nr domu |
1-8
|
Miejscowosc |
Wrocław
|
Kod poczt |
50-141
|
Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 7779230, 7779231
|
Fax |
71 7779229
|
Internet |
http://bip.um.wroc.pl
|
Regon |
00109467000000
|
E mail |
tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data roz |
01/01/2016
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1.700,00 zł (słownie: tysiąc siedemset złotych 00/100)
|
Zaliczka |
Nie
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Wiedza |
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale III.4 niniejszego ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający stwierdzi, iż
Wykonawca spełnił warunek wiedzy i doświadczenia jeśli wykaże on, że wykonał lub wykonuje z należytą starannością usługę polegającą na asyście technicznej dla aplikacji ODPN, przez okres co najmniej jednego roku
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
W przypadku polegania na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu - w szczególności
pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów osobowych
na potrzeby wykonania zamówienia (w formie oryginału) zawierające w szczególności informacje takie jak: a)
zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu,
przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym
podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany do umowy w przypadku:
1) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na realizację Umowy;
2) zmian organizacyjnych Stron, mających wpływ na realizację Umowy;
3) zachodzi konieczność zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotowego zamówienia;
4) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy;
5) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia.
2. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do Umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś obowiązek wprowadzenia takich zmian.
Ustala się, że nie stanowi zmian Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp:
1) zmiana rachunku bankowego;
2) zmiana danych teleadresowych;
3) zmiana osób do kontaktów.
Zaistniałe okoliczności, o których mowa w ustępie, wymagają jedynie niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony.
3. Strony dokonają odpowiedniej zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Zasady wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt 3 ppkt 1)-3) określone są w § 5 ust. 8 - 14 Projektu umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ)
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Czas usuwania awarii
|
Kryt 2p |
5
|
Kryt 3 |
Czas usuwania usterki
|
Kryt 3p |
5
|
Spec www |
http://bip.um.wroc.pl
|
Spec war |
Urząd Miejski Wrocławia -
Wydział Zamówień Publicznych Al. Kromera 44 51-163 Wrocław pok. nr 139
|
Data skl |
07/12/2015
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych Al. Kromera 44 51-163
Wrocław pok. nr 139
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
1. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
2. Termin realizacji zamówienia wynosi: od 01.01.2016 do dnia 31.12.2018
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|