Dostawa mebli dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, nr sprawy DO/DZ-381-1-97/15

Publication date 2015-11-30
End date 2015-12-11 09:00:00
Instytucja Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Meble,
  • Wyposażenie różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 175371 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 331920002, 392900001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach. Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 6 zadań:
Zadanie nr 1 - Meble biurowe, wyposażenie inne
Zadanie nr 2 - Krzesła i fotele
Zadanie nr 3 - Wyposażenie Kliniki Onkologii Klinicznej i Doświadczalnej
Zadanie nr 4 - Pozostałe wyposażenie
Zadanie nr 5 - Meble medyczne
Zadanie nr 6 - Parawany.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do SIWZ:
- nr 1.1-1.6, tj. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadań nr 1-6,
- nr 3.1-3.6, tj. Specyfikacje Asortymentowe w zakresie zadań nr 1-6

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Ulica ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
Nr domu 15
Miejscowosc Gliwice
Kod poczt 44-101
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 2789171, 2789172, 2789193,
Fax 032 2789197, 2789198
Internet www.io.gliwice.pl
Regon 00028836600028
E mail przetargi@io.gliwice.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: instytut badawczy
Rodzaj zam inny instytut badawczy
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Wadium W niniejszym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Uprawnienie Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionego oświadczenia
Wiedza W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga udokumentowania wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw: - w zakresie zadania nr 1: mebli na łączną wartość nie mniejszą niż 80.000,00 zł brutto, - w zakresie zadania nr 2: krzeseł / foteli na łączną wartość nie mniejszą niż 110.000,00 zł brutto, - w zakresie zadania nr 3: mebli na łączną wartość nie mniejszą niż 8.000,00 zł brutto, - w zakresie zadania nr 4: mebli/dodatkowego wyposażenia na łączną wartość nie mniejszą niż 19.000,00 zł brutto, - w zakresie zadania nr 5: mebli medycznych na łączną wartość nie mniejszą niż 80.000,00 zł brutto, - w zakresie zadania nr 6: parawanów na łączną wartość nie mniejszą niż 20.000,00 zł brutto. Ocena zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych dokumentów (wykazu wykonanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie) oraz oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp
Potencjal Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionego oświadczenia
Zdolne Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionego oświadczenia
Sytuacja Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionego oświadczenia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Zamawiający, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wymaga: 1.1 załączenia do oferty: - w zakresie zadań nr 1-6 dla wszystkich pozycji asortymentowych, za wyjątkiem w zadaniu nr 1 część VIIII poz. 5, w zadaniu nr 6 część II poz. 2, 3, 4, część III poz. 2 i 3, prospektów lub kart katalogowych dla wszystkich pozycji asortymentowych, a w przypadku systemów mebli medycznych / systemów parawanów (zad. 5 i 6) na całe oferowane systemy. - w zakresie zadań nr 1-6 dokumentów wskazanych w Opisie Przedmiotu zamówienia w zakresie danego zadania - załączniki nr 1.1-1.6 do SIWZ dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia takich jak: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności i inne, w tym również dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań opatrzone dopiskiem: udokumentować. Ww. dokumenty należy złożyć w formie oryginału, lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.2 dostarczenia, nie później niż przed upływem terminu składania ofert, próbek oferowanego asortymentu, tj. w zakresie zadań: - nr 1 - część I.1 poz. 2 - kontener trzyszufladowy, - nr 2 - poz. 1 - fotel obrotowy, poz. 4 - fotel biurowy zmywalny, - nr 3 - płyta MDF 30 mm okleinowana okleiną naturalną, z której wykonane będą wieńce górne mebli z poz. 1, 2 i 3 (kontener), - nr 4, 5, 6 - nie dotyczy. Próbki oferowanego asortymentu powinny zostać opisane w sposób umożliwiający identyfikację zarówno produktu jak i Wykonawcy składającego ofertę w postępowaniu. Próbki dostarczone przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza zostaną zaliczone na poczet dostawy - dot. zadania nr 1 i 2, a w przypadku pozostałych zadań pozostaną u Zamawiającego stanowiąc integralną część protokołu postępowania, pozostałym Wykonawcom zostaną zwrócone w trybie art. 97 ust. 2 ustawy Pzp
Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (np. jako Konsorcjum). W tym przypadku: 1) członkowie Konsorcjum ustanawiają wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy wspólników spółki cywilnej, o ile upoważnienie / pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę). Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jeden z członków Konsorcjum (tzw. lider). Zaleca się jednak ażeby pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) pełnomocnictwo musi zostać udzielone w formie pisemnej i złożone Zamawiającemu w oryginale lub jego notarialnie poświadczonej kopii i być powinno co najmniej pełnomocnictwem rodzajowym, którego zakresem minimalnym jest upoważnienie do reprezentacji wszystkich członków Konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Prawidłowo ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony m.in. do podpisania i złożenia oferty wraz z załącznikami. Pełnomocnictwo musi jednak wyraźnie zastrzegać umocowanie do podpisania umowy, jeżeli ma on posiadać uprawnienie do dokonania tej czynności. Również umocowanie do wniesienia odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej musi znaleźć wyraz w treści pełnomocnictwa, 3) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała do świadczenia wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 4) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, 5) wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w przepisie art. 366 KC, 6) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia mu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, 7) członkowie Konsorcjum składają jedną, wspólną ofertę. Ich potencjał i doświadczenie sumują się - spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczy Konsorcjum jako całości. Poszczególni członkowie nie muszą więc osobno spełniać każdego warunku. Wystarczy, jeśli spełniają je łącznie lub spełnia je w całości jeden z członków. Partnerzy Konsorcjum muszą udokumentować, że razem spełniają wymagania określone art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp, 8) każdy z Partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP oraz złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ, 9) dodatkowe zapisy dotyczące spółki cywilnej: - spółka cywilna nie posiada statusu Wykonawcy. Wykonawcami są wspólnicy spółki, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. W związku z powyższym, wspólnicy tak jak każde Konsorcjum muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnikiem może być zarówno osoba trzecia, jak i jeden ze wspólników. Dokument ustanawiający pełnomocnika należy załączyć do oferty. Jeżeli pełnomocnikiem jest wspólnik, takim dokumentem co do zasady może być sama umowa spółki, z której wynikają zasady reprezentacji, - dokumenty potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania muszą być wystawione oddzielnie na każdego ze wspólników
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy zgodnie z projektem umowy, § 6 - ZMIANY UMOWY 1. Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza jednak możliwość zmiany w treści niniejszej umowy jedynie w następujących przypadkach: 1) zmiany jakości na wyższą zaoferowanego sprzętu, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, określonej w § 3 ust. 1 umowy, 2) możliwości skorygowania ceny brutto na podstawie stosownego dokumentu w przypadku zmian przepisów podatkowych (stawka podatku VAT). 3. Zmiana określona w ust. 2 pkt 2 powyżej obowiązuje z datą wprowadzenia jej w życie na podstawie odrębnych przepisów. 4. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od niniejszej umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w przypadku rażącego naruszenia postanowień umownych, w szczególności: 1) opóźnienia w rozpoczęciu wykonywania niniejszej umowy, skutkującego niemożnością zrealizowania przedmiotu umowy w terminie określonym w § 2 ust. 2 umowy, 2) wadliwego lub sprzecznego z umową wykonania przedmiotu umowy. 5. Odstąpienie od niniejszej umowy powinno być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności i zawierać uzasadnienie jego dokonania. Odstąpienie od umowy uznaje się za skuteczne z chwilą doręczenia Wykonawcy pisemnego oświadczenia
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Spec www www.io.gliwice.pl
Spec war Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, p. 2.002 II piętro budynku technicznego
Data skl 11/12/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, p. 2.002 II piętro budynku technicznego
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. GWARANCJA: Zamawiający wymaga gwarancji dla przedmiotu zamówienia w zakresie zadań 1-6 na okres co najmniej 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Strony Protokołu Przekazania do Eksploatacji, za wyjątkiem: - w zadaniu nr 1 część VIII poz. 5, - w zadaniu nr 6 część II poz. 2, 3, 4, część III poz. 2 i 3. 4. TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: - w zakresie zadań nr 1, 5-6: do 6 tygodni, licząc od dnia podpisania umowy, - w zakresie zadań nr 2-4: do 3 tygodni, licząc od dnia podpisania umowy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)