Dostawa sprzętu teleinformatycznego na potrzeby modernizacji systemu ASG-EUPOS - BO-ZP.2610.78.2015.GI.ASG-EUPOS

Publication date 2015-11-30
End date 2015-12-08 12:00:00
Instytucja Główny Urząd Geodezji i Kartografii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 324774 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu teleinformatycznego na potrzeby rozbudowy i modernizacji systemu ASG-EUPOS. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy do wskazanych lokalizacji Zamawiającego i zainstaluje niżej wymieniony sprzęt:
1) Urządzenie UTM Urządzenie UTM (unified threat management) - 1 szt.
2) Router - 1 szt.
3) Przełącznik - 2 szt.
4) UPS - 7 szt.
2.Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Główny Urząd Geodezji i Kartografii
Ulica ul. Wspólna 2
Nr domu 2
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-926
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 6618432
Fax 022 6283467
Internet www.gugik.gov.pl
Regon 01227609800000
E mail dyr.generalny@gugik.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 22/12/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Długość świadczenia gwarancji (G)
Kryt 2p 20
Spec www http://www.gugik.gov.pl
Spec war Główny Urząd Geodezji I Kartografii, 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2
Data skl 08/12/2015
Godz skl 12:00
Miejsce Główny Urząd Geodezji I Kartografii, 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2 sekretariat Dyrektora Generalnego, pok. 3099
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w przypadkach określonych w § 10 wzoru Umowy stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, tj.: 1) Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia postępowania przetargowego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku, gdy sprzęt wskazany w przedmiocie Umowy zostanie wycofany z produkcji, sprzedaży lub będzie niedostępny. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza dostarczenie innego modelu sprzętu lub oprogramowania pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymagania określone w SIWZ dla urządzenia lub oprogramowania , które podlegają zmianie , a Zamawiający wyraził na piśmie zgodę na dokonanie tej zmiany i zmiana ta nie pociąga za sobą kosztów po stronie Zamawiającego; 2) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 Wykonawca, przed dostawą jest zobowiązany złożyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające brak możliwości dostarczenia sprzętu określonego w Umowie oraz wskazać model i typ proponowanego sprzętu wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych przez Zamawiającego; 3) brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego wobec oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, w okresie 3 dni od dnia otrzymania oświadczenia Wykonawcy uznaje się za zgodę na zmianę modelu sprzętu lub oprogramowania. 4) Wszelkie zmiany i uzupełnienia do Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części Umowy. 3. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania Umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wzór Umowy po upływie terminu składania ofert nie podlega negocjacjom

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)