Dostawa artykułów żywnościowych do szkolnej stołówki Powiatowego Zespołu nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu w 2016 roku.
Publication date | 2015-12-01 |
End date | 2015-12-10 10:30:00 |
Instytucja | Powiatowy Zespół Nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych |
Miejscowość | Oświęcim |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 176737 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 150000008 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Dostawa artykułów żywnościowych do szkolnej stołówki w Powiatowym Zespole Nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych w Oświęcimiu. Wykaz zamawianych artykułów żywnościowych danej grupy : - artykuły ogólno spożywcze - CPV- 15.80.00.00-9 - świeże mięso wieprzowe, CPV- 15.11.13.00 - wędliny i przetwory z mięs - CPV- 15.11.00.00 - świeże mięso drobiowe - CPV- 15.11.21.30-6 - przetwory mleczarskie - CPV-15.50.00.00-3 - mrożone warzywa i owoce, inne przetwory mrożone - CPV-15.33.00.00-0 - świeże warzywa i owoce CPV- 032.22.11.10-0 - świeże pieczywo -CPV- 15.81.00.00-9 1. Podane w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu ofertowym ilości towarów są jedynie wielkościami szacunkowymi , służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty . zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach , może ona ulec zmianom w trakcie realizacji umowy .ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. W przypadku zrealizowania mniejszej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia , niż wynika z określonego umową przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 2. Zamawiający wymaga , aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełniał wszystkie wymagania dotyczące higieny określone w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia -zgodnie z ustawą dnia 25 sierpnia2006r. (Dz. U. 2010 Nr 136, poz. 914 ze zm.) oraz obowiązujących aktach wykonawczych wydanych na ich podstawie . 3.Dostarczane produkty winny odpowiadać Polskim Normom oraz być zgodne z normami określonymi i obowiązującymi na obszarze Unii Europejskiej . Materiał opakowaniowy winien być dopuszczony do kontaktu z żywnością . Każdy asortyment produktów misi być dostarczony w oddzielnym pojemniku . Mięso i wędliny muszą być dostarczone w czystych , zamkniętych pojemnikach przystosowanych do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami. 4. Produkty oznakowane mają być zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 w sprawie znakowania środków spożywczych (dz. U. Nr. 137, poz. 966 ze zm. ), w szczególności muszą zawierać nazwę , wykaz i ilość składników , zawartość netto w opakowaniu , datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia , warunki przechowywania , firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy ,nazwę i adres producenta . 5.Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zamawianych artykułów do siedziby szkoły własnym transportem , na własny koszt i ryzyko , transportem przystosowanym do przewozu żywności , jak również do rozładunku towaru i złożenia go w miejscu wskazanym przez osobę odbierającą daną dostawę w jego magazynach . 6.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte i nie ukryte ) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt. 7.Zamówienia na dostawy bieżące , zgodnie z potrzebami Zamawiającego będą składane z minimum jednodniowym wyprzedzeniem , drogą elektroniczna , telefonicznie , faxem lub pisemnie w czasie jednej dostawy na dostawę następną . 8.Każdy samochód , którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego stwierdzającego spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów ( art. spożywcze , warzywa , owoce , jaja , mięso i wędliny itp.). Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów. 9.Jaja przy każdej dostawie , muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27.ust.3 ustawy z dnia 20.01. 2004 r o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego ( Dz. U. nr 33, poz. 288 z późn. zm. ). 10. Mrożonki mają być dostarczane do szkoły w formie nie rozmnożonej . 11.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty świeże , pełnowartościowe, należytej jakości artykuły spożywcze w pierwszym gatunku , w terminie i ilościach określonych przez Zamawiającego , dostarczane nie później , niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu , z zastrzeżeniem : pieczywo i wyroby cukiernicze wyprodukowane będą w dobie dostawy ; ryby mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dostawy ; jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania ; warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany , będą wolne od szkodników , zanieczyszczeń ziemią , uszkodzeń , oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny ;, brakiem oznak więdnięcia , wyschnięcia czy gnicia ; mięsa i wędliny będą produktami świeżymi terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 5 dni od dostawy . Dostarczone produkty muszą być zgodne z opisem zawartym w złożonej ofercie . W przypadku dostawy produktu równoważnego , zamawiający wymaga , aby opakowanie tego produktu zawierało wszystkie informacje umożliwiające identyfikację spełnienia wskazanych wymagań minimalnych dla danego produktu ( gramatura, zawartość procentowa poszczególnych składników , wydajność opakowania , wartość odżywcza itp.) 12.Dostarczane produkty powinny odpowiadać warunkom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r ( Dz. U z dnia 28 sierpnia 2015 r. Poz. 1256 ) w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Powiatowy Zespół Nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych |
Ulica | ul. Bema 8 |
Nr domu | 8 |
Miejscowosc | Oświęcim |
Kod poczt | 32-602 |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 033 8424568 |
Fax | 033 8424567 |
Internet | www.pz2.edu.pl |
Regon | 35706796700000 |
E mail | grzywa@pz2.edu.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: jednostka samorzadu terytorialnego |
Rodzaj zam inny | jednostka samorzadu terytorialnego |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 8 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2016 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Złożenie oświadczenia z art 22 ust 1 PZP Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów , wg formuły spełnia /nie spełnia |
Wiedza | Złożenie oświadczenia z art 22 ust 1 PZP Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów , wg formuły spełnia /nie spełnia |
Potencjal | Złożenie oświadczenia z art 22 ust 1 PZP , złożenie Wykazu środka/ów transportu jakimi dysponuje Wykonawca niezbędnych do wykonania zamówienia, ze wskazaniem daty wydania oraz ważności decyzji właściwych władz,dopuszczającej do przewozu żywności środki transportu - załącznik nr 10 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów , wg formuły spełnia /nie spełnia |
Zdolne | złożenie, Wykazu pracownika/ów, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ze wskazaniem daty ważności orzeczeń lekarskich dla celów sanitarno-epidemiologicznych - załącznik nr 9 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów , wg formuły spełnia /nie spełnia |
Sytuacja | złożenie, Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne, społeczne lub potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów , wg formuły spełnia /nie spełnia |
Oswiadczenie potwierdzenia 6 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | warunki umowy mogą ulec zmianie to jest: - zmiana stawki podatku VAT, - podawany przez GUS kwartalny wskaźnik zmiany cen towaru i usług konsumpcyjnych publikowanych w Monitorze Polskim, jednak nie wcześniej niż po jego ogłoszeniu. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.pz2.edu .pl/przetargi |
Spec war | Powiatowy Zespół nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu ul. Bema 8 , 32-602 Oświęcim , pok nr 18 |
Data skl | 10/12/2015 |
Godz skl | 10:30 |
Miejsce | Powiatowy Zespół nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu ul. Bema 8 , 32-602 Oświęcim , pokój nr 60 ,sekretariat szkoły |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |