Sukcesywne dostawy wyrobów introligatorskich na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Publication date 2015-12-01
End date 2015-12-10 10:00:00
Instytucja Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury

Szczegóły

Numer ogłoszenia 325508 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 228000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów introligatorskich na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ i we wzorach asortymentu (zdjęcia), stanowiącymi Załącznik nr 1b do SIWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zapisane są m.in. warunki płatności. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę/ów, Wykonawca wskaże w Formularzu oferty (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) zadania, które powierzy podwykonawcy/om. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagany termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy, od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty łącznej wynagrodzenia jeżeli okoliczność ta wystąpi wcześniej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Ulica Al. Ujazdowskie 1/3
Nr domu 1/3
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-583
Wojewodztwo mazowieckie
Tel +4822 6947503
Fax +48226946392
Internet www.premier.gov.pl
Regon 01226172500000
E mail wzp@kprm.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na podstawie oświadczenia wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 uPZP
Wiedza W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonana obejmuje co najmniej dwukrotną dostawę wyrobów introligatorskich (każda zrealizowana na podstawie odrębnej umowy), gdzie wartość każdej z wykonanych dostaw wynosiła co najmniej 30 000 zł brutto. Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystać z doświadczenia podmiotu trzeciego, lub Wykonawcy składają ofertę wspólnie, warunek posiadania wiedzy i doświadczenia musi zostać spełniony w całości (dwukrotne wykonanie dostawy) przez jeden podmiot. W przypadku dostaw (umów) w trakcie trwania (dot. świadczeń ciągłych lub okresowych), Wykonawca musi wykazać, że zrealizował już dostawę w wymienionym zakresie i na kwotę nie niższą niż przywołana powyżej, i potwierdzić jej należytą realizację stosownym dowodem. W przypadku gdy dana dostawa rozliczana była w walucie obcej, należy wskazać jej równowartość w PLN wg kursu NBP z dnia zawarcia umowy, na podstawie której dostawa była realizowana.
Potencjal Na podstawie oświadczenia wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 uPZP
Zdolne Na podstawie oświadczenia wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 uPZP
Sytuacja Na podstawie oświadczenia wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 uPZP
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www http://bip.kprm.gov.pl/kpr/zamowienia-publiczne/postepowania-wszczete
Spec war Kancelaria Prezesa Rady Ministrów (Biuro Dyrektora Generalnego, Wydział ds. Zamówień Publicznych), Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
Data skl 10/12/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Kancelaria Prezesa Rady Ministrów (Biuro Dyrektora Generalnego), Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa lub złożyć na Dziennik Podawczy - wejście od al. Szucha 14,
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z przepisem art. 26 ust. 2b uPzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale III.4.2) tiret 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w ust. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale III.4.2) tiret 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis ust. 3 stosuje się odpowiednio. 5. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo, w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie, należy dołączyć do oferty.
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się następujące zmiany umowy w zakresie terminu, sposobu lub zakresu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy, zmiany nazwy, adresu, statusu firmy, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku; innych przyczyn zewnętrznych, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)