Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN w Jastrzębcu
|
Ulica |
ul. Postępu 36A
|
Nr domu |
36A
|
Miejscowosc |
Magdalenka
|
Kod poczt |
05-552
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 7561409
|
Fax |
22 7561417
|
Internet |
www.ighz.edu.pl
|
Regon |
00032619600000
|
E mail |
sekretariat@ighz.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Instytut Naukowy PAN
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
39
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
10
|
Wadium |
Wymagania dotyczące wadium
15.1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium, jako zabezpieczenia złożonej Oferty. Wykonawca składający Ofertę wniesie wadium w kwocie odpowiadającej wartości dla poszczególnego pakietu:
Dla dostawy odczynników laboratoryjnych:
Nr pakietu Kwota wadium (PLN)
Pakiet 1 2468
Pakiet 2 22
Pakiet 3 39
Pakiet 4 7
Pakiet 5 3434
Pakiet 6 60
Pakiet 7 8
Pakiet 8 310
Pakiet 9 250
Pakiet 10 1103
Pakiet 11 23
Pakiet 12 143
Pakiet 13 53
Pakiet 14 95
Pakiet 15 115
Pakiet 16 185
Pakiet 17 6
Pakiet 18 39
Pakiet 19 68
Pakiet 20 125
Pakiet 21 16
Pakiet 22 237
Pakiet 23 65
Pakiet 24 810
Pakiet 25 510
Pakiet 26 190
Pakiet 27 1
Pakiet 28 284
Pakiet 29 122
lub dla dostawy akcesoriów laboratoryjnych:
Nr pakietu Kwota wadium (PLN)
Pakiet 1 512
Pakiet 2 11
Pakiet 3 86
Pakiet 4 8
Pakiet 5 13
Pakiet 6 6
Pakiet 7 9
Pakiet 8 331
Pakiet 9 5
Pakiet 10 213
15.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
15.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
NR RACHUKU: 05 1130 1017 0020 1469 8820 0001
SWIFT: GOSKPLPW Bank: BGK
IBAN: PL 05 1130 1017 0020 1469 8820 0001
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium i do dostarczenia Zamawiającemu oryginału dokumentu wniesienia wadium nie później niż w terminie składania Ofert.
15.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bądź poręczenia, z treści powyższych dokumentów winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (podmiotu, który wystawił gwarancję lub poręczenie) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie Zamawiającego zgłoszone w terminie związania Ofertą, po wystąpieniu dowolnej okoliczności wskazanej w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy.
15.5. Jeśli wadium wnoszone jest w pieniądzu, za datę wniesienia wadium Zamawiający uzna datę uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego.
15.6. Wadium winno być wniesione na cały okres związania Ofertą.
15.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z postanowieniami
art. 46 Ustawy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w Postępowaniu, określonych w art. 22 ust 1 Ustawy, do Oferty należy dołączyć:
1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki dotyczące udziału
w Postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ);
W przypadku składania Oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie Zamówienia, oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa
w art. 22 ust. 1 Ustawy składają wszyscy Wykonawcy wspólnie;
2) Wypełniony Wykaz wykonanych dostaw, tj. wykonanych lub wykonywanych
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania Ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (według Załącznika nr 4 do SIWZ);
Dowodami, o których mowa powyżej są:
-poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert;
-w przypadku zamówień na dostawy - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli
z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest
w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim.
Uwaga!
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane
w Wykazie zamówień, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów należytego wykonania dostaw.
12. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z Postępowania
w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, do Oferty należy dołączyć:
1) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z Postępowania, którego wzór stanowi (Załącznik Nr 5 do SIWZ);
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu
o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne
i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art.24 ust.1 pkt. 1-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga!
W przypadku składania Oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
12. 3. Ponadto w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z Postępowania
w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy, do Oferty należy dołączyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy, albo informację o tym,
że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Uwaga!
Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r., Nr 226 poz. 1817).
|
Wiedza |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie)
dostawy:
odczynników laboratoryjnych (jeżeli składa ofertę na co najmniej jeden pakiet dotyczący dostaw odczynników laboratoryjnych) o łącznej wartości zamówienia brutto nie mniejszej niż:
Nr pakietu Spełnienie warunku (PLN)
Pakiet 1 100000,00
Pakiet 2 1000,00
Pakiet 3 1900,00
Pakiet 4 300,00
Pakiet 5 120000,00
Pakiet 6 2200,00
Pakiet 7 350,00
Pakiet 8 15000,00
Pakiet 9 12300,00
Pakiet 10 50000,00
Pakiet 11 1100,00
Pakiet 12 7000,00
Pakiet 13 2500,00
Pakiet 14 4600,00
Pakiet 15 5600,00
Pakiet 16 9100,00
Pakiet 17 250,00
Pakiet 18 1900,00
Pakiet 19 3300,00
Pakiet 20 6000,00
Pakiet 21 750,00
Pakiet 22 11000,00
Pakiet 23 3100,00
Pakiet 24 39000,00
Pakiet 25 25000,00
Pakiet 26 9000,00
Pakiet 27 60,00
Pakiet 28 13400,00
Pakiet 29 6000,00
akcesoriów laboratoryjnych (jeżeli składa ofertę na co najmniej jeden pakiet dotyczący dostaw akcesoriów laboratoryjnych) o łącznej wartości zamówienia brutto nie mniejszej niż:
Nr pakietu Spełnienie warunku (PLN)
Pakiet 1 25000,00
Pakiet 2 400,00
Pakiet 3 4000,00
Pakiet 4 350,00
Pakiet 5 650,00
Pakiet 6 300,00
Pakiet 7 400,00
Pakiet 8 16000,00
Pakiet 9 250,00
Pakiet 10 10000,00
W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część, w celu wykazania spełnienia powyższego warunku powinien on wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem określonego rodzaju dostaw o łącznej wartości nie mniejszej niż najwyższa wartość spośród pakietów na jakie Wykonawca składa ofertę (odrębnie dla dostaw odczynników laboratoryjnych oraz dostaw akcesoriów laboratoryjnych).
Uwaga!
W sytuacji, gdy Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, zobowiązany jest wskazać uczestnictwo tego podmiotu w wykonywaniu Zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku udziału w Postępowaniu, dostawę, przy realizacji której brał udział jako członek konsorcjum, z dowodów czy dostawy zostały wykonane należycie powinien wynikać zakres prac wykonanych przez Wykonawcę jako członka konsorcjum.
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
18.3. Zgodnie z art. 144 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
1) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany stawki VAT,
przy czym zmianie ulegnie kwota VAT i kwota brutto;
2) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia;
3) wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie
z SIWZ;
4) zaprzestania produkcji oferowanego przedmiotu dostawy po zawarciu umowy,
na zasadach określonych w § 5 umowy;
5) zmian treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności zmian dotyczących Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonu, faksu, adresu poczty elektronicznej, adresów korespondencyjnych;
§ 5 umowy
1. Przewiduje się możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
a) dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku:
1) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową,
2) wygaśnięcia świadectwa rejestracji,
b) zmiana, o której mowa w lit. a) będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym;
c) zmiana, o której mowa powyżej może dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania produktu i wielkości opakowania;
d) jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy;
e) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych;
f) w przypadku, gdy nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto. Zmiana te nie wymaga dokonywania zmian w treści niniejszej umowy w formie aneksu.
g) w przypadku nie wykorzystania asortymentu objętego niniejszą umową.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin wykonania dostawy
|
Kryt 2p |
5
|
Spec www |
www.ighz.edu.pl
|
Spec war |
Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN
Kancelaria Ogólna, Budynek D - Administracja
ul. Postępu 36A, Jastrzębiec
05-552 Warszawa, Polska
|
Data skl |
10/12/2015
|
Godz skl |
11:30
|
Miejsce |
Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN
Kancelaria Ogólna, Budynek D - Administracja
ul. Postępu 36A, Jastrzębiec
05-552 Warszawa, Polska
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Rodzaj zam inny |
Instytut Naukowy PAN
|
Dok potw 1 |
Tak
|