Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Ulica |
ul. Niekłańska 4/24
|
Nr domu |
4/24
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
03-924
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 5098403
|
Fax |
022 5098404
|
Internet |
www.nieklanska.pl
|
Regon |
00029735900000
|
E mail |
zp@nieklanska.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
5
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
24
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Wiedza |
Wykonawcy spełniają ten warunek wykazując, że wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia - co najmniej trzy dostawy ubrań ochronnych i roboczych - potwierdzone dokumentami, że dostawy te zostały należycie wykonane, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć:
1. W zakresie Pakietu Nr 1, 2, 3
a. Certyfikat zgodności na wyrób gotowy zgodnie z Polska Normą PN-P-84525
b. Certyfikat lub kartę parametrów technicznych tkaniny wystawiony przez producenta z informacją na temat użytego materiału, zawierająca dane o: - przepisie konserwacji tkaniny, - składzie surowcowym, - masie powierzchniowej, - kurczliwości, temperaturze prania.
c. Tabele rozmiarów
d. Wzory dla:
PAKIETU Nr 1 - poz 1 i 2 każdy rozmiar po jednym wzorze
PAKIETU Nr 2 - poz 1 i 2 każdy rozmiar po jednym wzorze
PAKIETU Nr 3 - po jednym wzorze dla rozmiaru M-38 i XL-50
2. W zakresie Pakietu Nr 5
a. Certyfikat CE
b. Testy, wyniki badań potwierdzające spełnienie polskiej normy
PN-EN ISO 20347-2012, oraz norma PN-EN ISO 13287-2013.04
c. Do PAKIETU Nr 5 - po jednym wzorze do poz 1 - rozmiar 37, 38, 39 i
po jednym wzorze do poz. 2 - rozmiar 43, 44, 45
3. W zakresie Pakietu Nr 4
a. Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty tabelę wymiarów sylwetek
stosowaną w produkcji odzieży roboczej.
4. Na potwierdzenie warunków granicznych należy dołączyć do oferty aktualne karty katalogowe produktów, foldery, opisy techniczne, ulotki,
5. Zamawiający w przypadku wątpliwości co do zgodności zaoferowanego produktu z zapisami SIWZ zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców do złożenia wzoru zaoferowanego produktu, którego nie wymagał do złożenia wraz z ofertą.
6. Wzory zostaną zwrócone Wykonawcom pod warunkiem wystąpienia o zwrot wzorów w terminie do 14 dni po uprawomocnieniu się wyników postępowania przetargowego, z wyłączeniem wzorów Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Po podanym w/w terminie nie przewiduje się zwrotu wzorów. Wzory, o których zwrot nie wystąpią Wykonawcy podlegać będą kasacji lub zużyciu przez Zamawiającego.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
a) zmiana stron umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
b) zmiana osób odpowiedzialnych za realizację umowy.
c) zmiana cen jednostkowych brutto na niższe niż zaoferowane.
d) zmiana oferowanych artykułów na artykuły o parametrach nie gorszych niż oferowany w przypadku wycofania artykułów z rynku, wstrzymania produkcji, w cenie nie wyższej niż oferowana,
e) dopuszcza się przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania środków finansowych określonych w umowie.
f) zmiana stawki podatku od towarów i usług;
g) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (zgodnie z art.142ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych);
h) zmiana zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne (zgodnie z art.142ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych);
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin dostawy w dniach max termin dostawy 30 dni roboczych
|
Kryt 2p |
5
|
Spec www |
www.nieklanska.pl
|
Spec war |
Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. Jana Bogdanowicza SPZOZ, 03-924 Warszawa, ul. Niekłańskiej 4/24. Dział Zamówień Publicznych, budynek F, II piętro..
|
Data skl |
14/12/2015
|
Godz skl |
08:45
|
Miejsce |
Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. Jana Bogdanowicza SPZOZ, 03-924 Warszawa, ul. Niekłańskiej 4/24. Dział Zamówień Publicznych, budynek F, II piętro..
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|