Dostawa sprzętu komputerowego oraz usług wdrożeniowych - niezbędnych dla uruchomienia zapasowej serwerowni i rozbudowy środowiska SAN oraz środowiska do archiwizacji danych w Urzędzie Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie

Publication date 2015-12-02
End date 2015-12-10 10:00:00
Instytucja Gmina Kąty Wrocławskie
Miejscowość Kąty Wrocławskie
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 177435 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 488200002, 302330001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz usług wdrożeniowych - niezbędnych dla uruchomienia zapasowej serwerowni i rozbudowy środowiska SAN oraz środowiska do archiwizacji danych w Urzędzie Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wymagania techniczne dla oferowanego sprzętu oraz zakres prac wdrożeniowych do wykonania stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Kąty Wrocławskie
Ulica ul. Rynek Ratusz 1
Nr domu 1
Miejscowosc Kąty Wrocławskie
Kod poczt 55-080
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3907219
Fax 071 3907219
Internet www.katywroclawskie.pl
Regon 93193505200000
E mail zp@katywroclawskie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 120
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
Wiedza Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) z należytą starannością jako wykonawca, co najmniej jedno zadanie obejmujące swoim zakresem dostawy urządzeń sieci SAN (macierzy dyskowych), serwerów wraz z usługami wdrożeniowymi o wartości minimum 300 000 zł brutto oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia oraz dokumentów tj. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. według formuły spełnia - nie spełnia
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
Zdolne Warunek udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie dysponował zespołem osób o następujących kwalifikacjach i doświadczeniu, niezbędnych do wykonania zamówienia w tym: inżynier systemowy - posiadający minimum 2 letnie doświadczenie w instalacji i konfiguracji urządzeń sieci SAN producenta oferowanego sprzętu oraz zarządzaniu infrastrukturą wirtualną opartą o rozwiązania firmy VMware Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia oraz dokumentów: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; według formuły spełnia - nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Oświadczenie producenta sprzętu adresowane do Zamawiającego potwierdzające, iż dostarczany sprzęt pochodzi z autoryzowanego kanału producenta na rynek Polski Wypełnioną tabelę oferowanego sprzętu
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o udzielenie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty Wykonawcy uznanej za najkorzystniejszą w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na warunkach określonych szczegółowo w niniejszym paragrafie. 2. Zmiana umowy o udzielenie zamówienia publicznego powinna być za każdym razem oceniana z punktu widzenia zgodności z przepisami regulującymi dopuszczalność zmian umowy o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności art. 144 ust. 1 Pzp zgodnie, z którym zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 3. Inicjatorem zmian do umowy o udzielenie zamówienia publicznego może być zarówno Wykonawca jak i Zamawiający. 4. Inicjujący zmiany w umowie o udzielenie zamówienia publicznego winien w formie pisemnej przedstawić drugiej stronie umowy o udzielenie zamówienia publicznego wniosek o wprowadzenie przedmiotowych zmian wraz z jego uzasadnieniem. 5. Nie wymagają zmiany umowy o udzielenie zamówienia publicznego zmiany dotyczące m. in.: adresu siedziby, numeru rachunku bankowego, imion i nazwisk osób uprawnionych do reprezentacji oraz odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, zmian stawki podatku od towarów i usług VAT. 6. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne jedynie w granicach przewidzianych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 7. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w umowie zmian: a) których potrzeba wprowadzenia jest następstwem zmiany obowiązujących przepisów prawa, b) jeżeli konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) w zakresie danych osób uprawnionych do reprezentowania stron. 8. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy potrzeba jej wprowadzenia będzie konsekwencją wystąpienia okoliczności zewnętrznych, niezależnych, które skutkowały niemożnością prowadzenia prac projektowych. 9. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w niniejszej Umowie zmian kadrowych jeżeli zmiana następować będzie poprzez zastąpienie osoby uczestniczącej w realizacji zamówienia na osobę legitymującą się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i doświadczeniem. 10. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w niniejszej Umowie zmian, których potrzeba wprowadzenia jest następstwem działania siły wyższej, uniemożliwiającej realizację zamówienia na warunkach określonych w złożonej ofercie i SIWZ. 11. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości przysługującego wykonawcy wynagrodzenia, będącej następstwem ustawowej zmiany stawki VAT. 12. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do niniejszej Umowy zmian będących następstwem zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 13. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: a) opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, d) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin wykonania umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Okres wsparcia gwarancyjnego (po wdrożeniowego) dla wykonanych usług wdrożeniowych
Kryt 2p 5
Spec www http://bip.katywroclawskie.pl/zamowienia
Spec war Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek - Ratusz 1 55 - 080 Kąty Wrocławskie
Data skl 10/12/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek - Ratusz 1 55 - 080 Kąty Wrocławskie Biuro Obsługi Klienta, parter
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)