Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Kąty Wrocławskie
|
Ulica |
ul. Rynek Ratusz 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowosc |
Kąty Wrocławskie
|
Kod poczt |
55-080
|
Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Tel |
071 3907219
|
Fax |
071 3907219
|
Internet |
www.katywroclawskie.pl
|
Regon |
93193505200000
|
E mail |
zp@katywroclawskie.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
120
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
|
Wiedza |
Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) z należytą starannością jako wykonawca, co najmniej jedno zadanie obejmujące swoim zakresem dostawy urządzeń sieci SAN (macierzy dyskowych), serwerów wraz z usługami wdrożeniowymi o wartości minimum 300 000 zł brutto oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia oraz dokumentów tj.
wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
według formuły spełnia - nie spełnia
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
|
Zdolne |
Warunek udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie dysponował zespołem osób o następujących kwalifikacjach i doświadczeniu, niezbędnych do wykonania zamówienia w tym:
inżynier systemowy - posiadający minimum 2 letnie doświadczenie w instalacji i konfiguracji urządzeń sieci SAN producenta oferowanego sprzętu oraz zarządzaniu infrastrukturą wirtualną opartą o rozwiązania firmy VMware
Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia oraz dokumentów:
wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
według formuły spełnia - nie spełnia.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Oświadczenie producenta sprzętu adresowane do Zamawiającego potwierdzające, iż dostarczany sprzęt pochodzi z autoryzowanego kanału producenta na rynek Polski
Wypełnioną tabelę oferowanego sprzętu
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o udzielenie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty Wykonawcy uznanej za najkorzystniejszą w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego na warunkach określonych szczegółowo w niniejszym paragrafie.
2. Zmiana umowy o udzielenie zamówienia publicznego powinna być za każdym razem oceniana z punktu widzenia zgodności z przepisami regulującymi dopuszczalność zmian umowy o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności art. 144 ust. 1 Pzp zgodnie, z którym zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu
lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
3. Inicjatorem zmian do umowy o udzielenie zamówienia publicznego może być zarówno Wykonawca jak i Zamawiający.
4. Inicjujący zmiany w umowie o udzielenie zamówienia publicznego winien w formie pisemnej przedstawić drugiej stronie umowy o udzielenie zamówienia publicznego wniosek o wprowadzenie przedmiotowych zmian wraz z jego uzasadnieniem.
5. Nie wymagają zmiany umowy o udzielenie zamówienia publicznego zmiany dotyczące
m. in.: adresu siedziby, numeru rachunku bankowego, imion i nazwisk osób uprawnionych do reprezentacji oraz odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, zmian stawki podatku od towarów i usług VAT.
6. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne jedynie w granicach przewidzianych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
7. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w umowie zmian:
a) których potrzeba wprowadzenia jest następstwem zmiany obowiązujących przepisów prawa,
b) jeżeli konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
c) w zakresie danych osób uprawnionych do reprezentowania stron.
8. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy potrzeba jej wprowadzenia będzie konsekwencją wystąpienia okoliczności zewnętrznych, niezależnych, które skutkowały niemożnością prowadzenia prac projektowych.
9. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w niniejszej Umowie zmian kadrowych jeżeli zmiana następować będzie poprzez zastąpienie osoby uczestniczącej
w realizacji zamówienia na osobę legitymującą się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i doświadczeniem.
10. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w niniejszej Umowie zmian, których potrzeba wprowadzenia jest następstwem działania siły wyższej, uniemożliwiającej realizację zamówienia na warunkach określonych w złożonej ofercie i SIWZ.
11. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości przysługującego wykonawcy wynagrodzenia, będącej następstwem ustawowej zmiany stawki VAT.
12. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do niniejszej Umowy zmian będących następstwem zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
13. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać:
a) opis zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,
d) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin wykonania umowy.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Okres wsparcia gwarancyjnego (po wdrożeniowego) dla wykonanych usług wdrożeniowych
|
Kryt 2p |
5
|
Spec www |
http://bip.katywroclawskie.pl/zamowienia
|
Spec war |
Urząd Miasta i Gminy
ul. Rynek - Ratusz 1
55 - 080 Kąty Wrocławskie
|
Data skl |
10/12/2015
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Miasta i Gminy
ul. Rynek - Ratusz 1
55 - 080 Kąty Wrocławskie
Biuro Obsługi Klienta, parter
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|