Dostawa licencji i podzespołów komputerowych

Publication date 2015-12-02
End date 2015-12-10 10:00:00
Instytucja Instytut Logistyki i Magazynowania
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 327926 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302300000, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji i podzespołów komputerowych dla Instytutu Logistyki i Magazynowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość złożenia ofert częściowych:
a.Część I - obejmującą swym zakresem dostawę podzespołów komputerowych,
b.Część II - obejmującą swym zakresem dostawę licencji dla oprogramowania Slican CTI.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Logistyki i Magazynowania
Ulica ul. E. Estkowskiego 6
Nr domu 6
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-755
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 8504890
Fax 061 8526376
Internet http://www.ilim.poznan.pl/
Regon 00001860300000
E mail office@ilim.poznan.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak http://www.ilim.poznan.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-w-trybie-pzp
Rodzaj zam Inny: Instytut badawczy
Rodzaj zam inny Instytut badawczy
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających dla dostaw w wysokości 20% zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie wykazał/nie wykazał, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w Rozdziale 8 SIWZ.
Wiedza Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie wykazał/nie wykazał, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w Rozdziale 8 SIWZ.
Potencjal Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie wykazał/nie wykazał, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w Rozdziale 8 SIWZ.
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie wykazał/nie wykazał, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w Rozdziale 8 SIWZ.
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie wykazał/nie wykazał, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w Rozdziale 8 SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: a) konieczność wprowadzenia zmian wynika ze zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej Umowy, mającego wpływ na zobowiązania Stron; b) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, c) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy stanowi konsekwencję nienależytego wykonywania zobowiązań leżących po stronie Zamawiającego, d) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy stanowi konsekwencję okoliczności zależnych od zobowiązań Zamawiającego wobec osób trzecich, e) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania siły wyższej. Siła wyższa, o której mowa jest to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy. Siła wyższa obejmuje w szczególności zdarzenia żywiołowe, jak bardzo niskie temperatury powietrza lub ciągłe ulewne deszcze uniemożliwiające zachowanie wymogów technologicznych; 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień Umowy w innych, niż określone w ust. 1 niniejszego rozdziału sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy i mających charakter zmian nieistotnych, tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy, a także takich, których wprowadzenie na etapie postępowania nie miałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się o to zamówienie lub doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotnie.
Kryt cena B
Kryt 1p 75
Kryt 2 termin płatności
Kryt 2p 25
Spec www http://www.ilim.poznan.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-w-trybie-pzp
Spec war Instytut Logistyki i Magazynowania ul. Estkowskiego 6 61-755 Poznań
Data skl 10/12/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Instytut Logistyki i Magazynowania Kancelaria wejście A ul. Estkowskiego 6 61-755 Poznań
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)