dostawy i świadczenie usług informatycznych

Publication date 2015-12-02
End date 2015-12-11 10:00:00
Instytucja Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Miejscowość Kłodzko
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 327990 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 324200003, 726110006, 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawy i świadczenie usług na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy
w Kłodzku w zakresie:
Zadanie I: dostawa aktywnych urządzeń sieciowych ;
Zadanie II: przedłużenie okresu gwarancyjnego na posiadane produkty marki Hewlett- Packard;
Zadanie III: dostawa akcesoriów komputerowych;

Opis

urządzenia sieciowe: routery - 2 szt. oraz switche - 6 szt. wg opisu technicznego zawartego w specyfikacjiprzedłużenie gwarancji na kolejne 12 miesięcy urządzeń wg opisu technicznego zawartego w specyfikacjidostawa akcesoriów komputerowych: obudowa na dysk twardy - 2 szt.,
zewnętrzny dysk twardy - 2 szt., klawiatura bezprzewodowa - szt. 1 oraz monitor - szt. 1 wg opisu technicznego zawartego w specyfikacji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Ulica ul. Stanisława Wyspiańskiego 2J
Nr domu 2J
Miejscowosc Kłodzko
Kod poczt 57-300
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 074 8657410, 8657419
Fax 074 8657434
Regon 98112912300000
E mail przetargi_klodzko@o2.pl
Czy obowiazkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/12/2015
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej: dla zadania I : 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia i wartością co najmniej 35 000 zł,- lub 2-3 dostawy o łącznej wartości co najmniej 35 000 zł,-. dla zadania II - 1 usługę zgodną w nazwie z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 12 000 zł,- lub 2-3 usługi o łącznej wartości co najmniej 12000 zł,- dla zadania III - 1 dostawę zgodną w nazwie z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 1 500 zł,- lub 2 dostawy o łącznej wartości co najmniej 1 500 zł,-
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, do oferty należy dołączyć (w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Spec www www.pup.klodzko.pl
Spec war Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku, ul. Wyspiańskiego 2J, 57-300 Kłodzko
Data skl 11/12/2015
Godz skl 10:00
Miejsce sekretariat Powiatowego Urzędu Pracy w Kłodzku, ul. Wyspiańskiego 2J, 57-300 Kłoldzko
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)