Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych do użytku laboratoryjnego dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
Publication date | 2015-12-03 |
End date | 2015-12-11 10:30:00 |
Instytucja | Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny |
Miejscowość | Łódź |
Województwo | łódzkie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 328796 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 380000005, 195200007, 195210004, 426711001, 384370007, 337930005, 384365005 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szkła do użytku laboratoryjnego dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej zgodnie z Arkuszem asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 SIWZ. 2.Opis wymaganych parametrów asortymentu składającego się na zamówienie i dotychczas stosowanych przez Zamawiającego zamieszczono w Arkuszu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Złożenie oferty na asortyment nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż zapisane w Arkuszu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. 4. Analiza dostaw realizowanych w latach ubiegłych wskazuje, że przewidywalność (powtarzalność ilościowo - asortymentowa) kształtuje się na poziomie ok. 60%. Z uwagi na specyfikę prowadzonych prac niejednokrotnie zachodzi konieczność zmiany asortymentu w trakcie ich realizacji i zastąpienia innym należącym do tej kategorii. W związku z tym Zamawiający zastrzega sobie prawo: a) dokonania zmian ilościowych przedmiotu zamówienia, b) ograniczenia przedmiotu zamówienia ze względu na potrzeby, których nie jest w stanie ściśle przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania, c) nabycia innego asortymentu niż w wyspecyfikowany w Arkuszu asortymentowo - cenowym, którego wykorzystanie w prowadzonych pracach okaże się niezbędne, dostępnego w katalogu producenta oferowanego asortymentu, z zastrzeżeniem, że łączna wartość zamawianego asortymentu nie przekroczy kwoty umowy, ustalonej na podstawie przyjętej najkorzystniejszej oferty. 5.Podstawą ustalenia ceny asortymentu, o którym mowa w pkt. 3.4 ppkt c) będą ceny asortymentu wyszczególnione w ogólnodostępnym katalogu produktów producenta oferowanego asortymentu, na stronie internetowej producenta, do których będzie miał zastosowanie rabat zaoferowany przez Wykonawcę w postępowaniu. 6.Pod pojęciem dostawy należy rozumieć dostarczenie asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, we wskazane miejsce. Zamawiający wymaga aby dostarczany asortyment był zapakowany w oryginalne opakowanie producenta, zaopatrzony w etykietę potwierdzającą zgodność produktu z ofertą Wykonawcy. Koszt transportu wraz z ubezpieczeniem ponosi Wykonawca. 7.Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia określony w Arkuszu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, tj. wyroby laboratoryjne i szkło były dotychczas stosowane przez Zamawiającego i będą przeznaczone do użytku wewnętrznego dla celów naukowych, w związku z tym Zamawiający wymaga spełnienia parametrów określonych w w/w załączniku, które zostały podyktowane specyfiką działalności. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazał nazwy producentów dotychczas stosowanych wyrobów laboratoryjnych i szkła, aby wskazać standardy jakościowe asortymentu. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający parametry określone przez Zamawiającego w Arkuszu asortymentowo - cenowym. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty np. karty katalogowe, specyfikacje jakościowe, z której jednoznacznie będzie wynikało, że zaoferowany asortyment jest równoważny z opisanym w Arkuszu asortymentowo - cenowym przez Zamawiającego i oznaczyć, której pozycji przedmiotowego arkusza dotyczy. OpisDostawa wyrobów laboratoryjnych metalowychDostawa akcesoriów do mieszadeł magnetycznychDostawa elementów aparatury laboratoryjnej i akcesoriówDostawa wyrobów szklanychDostawa wyrobów laboratoryjnych z tworzyw sztucznychDostawa wyrobów laboratoryjnych różnychDostawa naczyń laboratoryjnych - fiolekDostawa szklanych naczyń laboratoryjnychDostawa szkła laboratoryjnego różnego |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny |
Ulica | ul. Żeromskiego 116 |
Nr domu | 116 |
Miejscowosc | Łódź |
Kod poczt | 90-924 |
Wojewodztwo | łódzkie |
Tel | 42 631 38 68 |
Fax | 42 631 28 79 |
Internet | www.zp.p.lodz.pl |
Regon | 00000158300000 |
E mail | urszula.zalog@p.lodz.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 9 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 12 |
Wadium | Noe dotyczy |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku. |
Wiedza | Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku. |
Potencjal | Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku. |
Zdolne | Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku. |
Sytuacja | Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | Dokumenty np. karty katalogowe, specyfikacje jakościowe, z których jednoznacznie będzie wynikało, że zaoferowany asortyment jest równoważny z opisanym przez Zamawiającego w Arkuszy asortymentowo - cenowym i oznaczyć, której pozycji przedmiotowego arkusza dotyczy - przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego. Zamawiający zastrzega sobie prawo, na etapie oceny ofert, zażądania od Wykonawcy bezpłatnych próbek zaoferowanego asortymentu równoważnego w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości co do zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Próbki należy dostarczyć w ciągu 3 dni od daty wysłania prośby przez Zamawiającego. |
Inne dokumenty | 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Arkusz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Dokumenty np. karty katalogowe, specyfikacje jakościowe, z których jednoznacznie będzie wynikało, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest równoważny - jeśli dotyczy, 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę składa pełnomocnik, 5. Pisemne wyjaśnienie poprzez wskazanie podstaw prawnych faktu niezastosowania podstawowej 23% stawki podatku VAT w przypadku każdej pozycji arkusza asortymentowo - cenowego, w której zastosowano inną stawkę podatku VAT (jeśli dotyczy). Zgodnie z ustawą z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, aby przedmiot mógł być sprzedawany ze stawką inną niż podstawowa musi być zarejestrowany w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. W pisemnym wyjaśnieniu dotyczącym niezastosowania podstawowej stawki podatku VAT, Wykonawca winien wskazać w szczególności dowody zgłoszenia oferowanych produktów do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: a) wycofania z sieci dystrybucji wyrobu do użytku laboratoryjnego, który Wykonawca zaoferował w ofercie i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, zastąpienia go innym, o co najmniej tych samych parametrach co określone w formularzu asortymentowo - cenowym, bez wzrostu jego ceny jednostkowej, b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. c) zmiany terminu wykonania umowy tj. wydłużenia czasu trwania umowy o maksymalnie 3 miesiące w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 3 ust.1 umowy do wyczerpania tej kwoty d) zmiany terminu wykonania umowy z powodu okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi albo okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. e) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku, gdy dochowanie terminu umownego jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć. Przez siłę wyższą strony rozumieją okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawierania umowy, niezależne od woli stron, na których powstanie żadna ze stron nie miała wpływu i których powstaniu nie mogła zapobiec. Za siłę wyższą uważa się w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, mobilizację, embargo, zamknięcie granic. Wykonawca dotknięty działaniem siły wyższej jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 80 |
Kryt 2 | wysokość rabatu |
Kryt 2p | 10 |
Kryt 3 | termin jednorazowej dostawy |
Kryt 3p | 10 |
Spec www | www.p.lodz.pl |
Spec war | Wydział Chemiczny Politechniki Łódzkiej Sekcja ds. Zamówień Publicznych ul. Stefanowskiego 12/16 90-924 Łódź budynek A8 pokój 407 |
Data skl | 11/12/2015 |
Godz skl | 10:30 |
Miejsce | Wydział Chemiczny Politechniki Łódzkiej Sekcja ds. Zamówień Publicznych ul. Stefanowskiego 12/16 90-924 Łódź budynek A8 pokój 407 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Nie dotyczy |
Czy uniewaznienie | Nie |