Utworzenie klasopracowni fizyczno - chemicznej wraz z usługą transportu i montażem mebli dla Publicznego Liceum Ogólnokształcącego Uniwersytetu Łódzkiego (Nr postępowania 110/CG/2015)

Publication date 2015-12-03
End date 2015-12-11 08:30:00
Instytucja Uniwersytet Łódzki
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 329948 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utworzenie klasopracowni fizyczno - chemicznej dla Publicznego Liceum Ogólnokształcącego Uniwersytetu Łódzkiego tzn. dostawa fabrycznie nowych mebli laboratoryjnych oraz wyposażenia wraz z usługą transportu i montażem mebli.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a/ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ)
b/ arkusz kalkulacyjny (Załącznik nr 1a do SIWZ)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Łódzki
Ulica ul. Narutowicza 65
Nr domu 65
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90-131
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 635 43 54
Fax 42 635 43 26
Internet www.uni.lodz.pl
Regon 00000128700000
E mail bzp@uni.lodz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: 1. Szczegółową specyfikację (np. karty katalogowe, foldery informacyjne, wydruk strony internetowej producenta itp.) asortymentu oferowanego. Zamawiający wymaga, aby katalogi i foldery informacyjne były przedstawione w języku polskim. W katalogu należy wyraźnie i w sposób nie budzący wątpliwości zaznaczyć oferowany przedmiot zamówienia. Katalog musi potwierdzać parametry oferowanego przedmiotu. 2. w przypadku mebli laboratoryjnych: a/certyfikat dla Systemu Zarządzania EN ISO 9001: 2008 zaświadczający, że stosuje system zarządzania zgodnie z normą w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego b/certyfikat OHSAS 18001: 2007 dla Systemu Zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego c/certyfikat dla Systemu Zarządzania wg DIN EN ISO 14001: 2005 zaświadczający, że stosuje system zarządzania środowiskiem zgodnie z normą w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego d/certyfikat dla standardu SCC podwykonawcy wg normy Certyfikat bezpieczeństwa podwykonawców; zaświadczający, że stosuje system zarządzania bezpieczeństwem dla podwykonawców zgodnie ze standardem SCC - stan na rok minimum 2006, w zakresie usług, projektów, montażu, logistyki, planowania i koordynacji montażu kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego. e/certyfikat dla standardu SCC podwykonawcy wg normy Certyfikat bezpieczeństwa podwykonawców; zaświadczający, że stosuje system zarządzania bezpieczeństwem dla podwykonawców zgodnie ze standardem SCC - stan na rok minimum 2006, w zakresie usług, projektów, montażu, logistyki, planowania i koordynacji montażu kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego. f/ atest higieniczny na meble laboratoryjne wydany przez niezależną jednostkę badawczą g/ atest higieniczny na armaturę laboratoryjną wydany np. przez Państwowy Zakład Higieny h/ atest higieniczny na płyty żywic fenolowych lub dokumentów równoważnych swoim zakresem odpowiadającym powyższym dokumentom. 3. w przypadku stelaży stanowisk laboratoryjnych (stelaży typu C) a/atest higieniczny na profile stalowe b/deklaracja CE z numerem akredytującej jednostki (wystawiona przez akredytowane laboratorium) na stelaże c/sprawozdanie z przeprowadzonych badań wraz z wynikami (wystawione przez laboratorium akredytowane) na próbkach stalowych na oznaczenie grubości powłok wg normy PN-EN ISO 9227:2007, gdzie wskaźnik wyglądu wszystkich badanych próbek, zgodnie z normą PN - EN ISO 10289:2002 jest nie gorszy niż 10 lub zgodnie z normami równoważnymi swoim zakresem odpowiadającym powyższym normom. 4. w przypadku szaf i szafek wiszących wykonanych z płyty laminowanej a/sprawozdanie z przeprowadzonych badań wraz z wynikami (wystawione przez laboratorium akredytowane, posiadające uprawnienia do tego typu badań w zakresie norm: -PN EN 14073-2:2006, Meble biurowe - meble do przechowywania - cześć 2 : wymagania bezpieczeństwa -PN EN 14073-3:2006, Meble biurowe - meble do przechowywania - część 3 : metody badań stateczności i wytrzymałości konstrukcji -PN EN 14074:2006 Meble biurowe - meble do przechowywania - Metody badań wytrzymałości i trwałości części ruchomych lub w zakresie norm równoważnych swoim zakresem odpowiadającym powyższym normom. 5. w przypadku nadstawek instalacyjnych a/badanie odporności korozyjnej blach ocynkowanych, z których wykonane są nadstawki, zgodnie z normą zgodnie z nomą PN - EN ISO 10289:2002 jest nie gorszy niż 10 lub zgodnie z normą równoważną swoim zakresem odpowiadającą powyższej normie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja (w miesiącach)
Kryt 2p 10
Spec www www.uni.lodz.pl
Spec war 1/ adres e-mail: Anna.Wolska@uni.lodz.pl 2/Uniwersytet Łódzki - Centrum Gospodarcze (jednostka prowadząca postępowanie), ul. Narutowicz 68, 90-136 Łódź, pok. nr 10 parter.
Data skl 11/12/2015
Godz skl 08:30
Miejsce Uniwersytet Łódzki - Centrum Gospodarcze (jednostka prowadząca postępowanie), ul. Narutowicz 68, 90-136 Łódź, pok. nr 10 parter.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)